Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prekės Ženklas

Kas yra prekės ženklas?

Yra daug žodžio “prekės ženklas” apibūdinimų. Tai gali būti dizainas, simbolis ar kas nors kito. Tai gali būti tarsi pažadas klientams. Prekės ženklai turi būti matomi, ypatingi ir įsimenantys. Smulkus verslas gali nesudėtingai sukurti prekės ženklą naudodamiesi socialine žiniasklaida ar internetiniais atsiliepimais. Puikus klientų aptarnavimas jiems gali būti didelis konkurencinis pranašumas.

DUK

Kas yra prekės ženklas?

Prekės ženklas yra kaip organizacija, įmonė ar asmuo yra suvokiami aplinkoje tų, kurie su ja turi bendros patirties. Prekės ženklas yra daugiau, nei tik pavadinimas. Tai taip pat reiškia ir jausmą, kurį įmonė pažadina prekės ženklo vartotojuose.

Kaip sukurti prekės ženklą?

Kuriant prekės ženklą reikia būti išmintingam ir sutelkti dėmesį į konkrečius žingsnius. Jei jau žinote, ką konkrečiai dayrs jūsų įmonė, atsakykite į klausimą kokia bus jūsų tikslinė auditorija ir atlikite nuodugnią analizę. Tai padės jums išsirinkti įmonės pavadinimą, šaukinį, logotipo dizainą ir bendrą vaizdinę tapatybę. Taip pat labai svarbu apibrėžti savo prekės ženklo tikslą ir tapatybę. Taip pat gali praversti ir išsami konkurentų analizė.

Kuo svarbus stiprus prekės ženklas?

Pirmiausiai, stiprus prekės ženklas padidina klientų pripažinimą. Jei jūsų esami ir būsimi klientai pažįsta prekės ženklą, jie gali jį lengviau pasirinkti. Tada, jūsų prekės ženklas gali sukurti stiprų konkurencinį pranašumą rinkoje. Jei jūsų aptarnavimas yra plačiai pripažįstamas, gali padidėti jūsų pardavimai. Stiprūs prekės ženklai linkę savo vertybėmis pasidailinti su klientais ir pritraukti sekėjų grupes, todėl aplinkui prekės ženklą ima kurtis lojalių klientų ratas. Geresnis patikimumas padidina klientų norą pirkti ir bendrauti su prekės ženklu, o pats prekės ženklas lengviau pristato naujus produktus, paslaugas ir atnaujinimus.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai