Kas yra prekės ženklas?
Yra daug žodžio “prekės ženklas” apibūdinimų. Tai gali būti dizainas, simbolis ar kas nors kito. Tai gali būti tarsi pažadas klientams. Prekės ženklai turi būti matomi, ypatingi ir įsimenantys. Smulkus verslas gali nesudėtingai sukurti prekės ženklą naudodamiesi socialine žiniasklaida ar internetiniais atsiliepimais. Puikus klientų aptarnavimas jiems gali būti didelis konkurencinis pranašumas.
The text promotes the customer service software "LiveAgent" which offers various features, integrations, and alternatives. It highlights the benefits of good customer service, such as increased sales and satisfaction levels. The company also provides training, a blog, templates, and webinars to support customer success. Contact information and options for a free trial are provided.
Apie 70% klientų vertina aktyvų klientų aptarnavimą, kuriuo pasinaudoti pasirenka 86% klientų el. paštą ir 65% telefoną. Dauguma klientų tikisi atsakymų per vieną valandą, o pusė jų pageidauja gauti atsakymus per mažiau nei 4 valandas. Geresnį prekės ženklo suvokimą turi 70% klientų, kurie patinka aktyvus klientų aptarnavimas.
Kaip sukurti stabilią ir lojalią klientų bazę
Šiame tekste akcentuojama klientų lojalumo ir išlaikymo svarba verslui. Didžiulis privalumas yra ilgalaikiai jūsų klientai, kurie tiki jūsų prekės ženklu, ignoruoja konkurentų produktus ir rekomenduoja jus savo draugams. Tam reikalingas tinkamas klientų aptarnavimas, naudojant vertinamas programinės įrangos pagalbos tarnybas. Klientų skatinimo priemonės, tokiomis kaip lojalumo programos, premijos, nuolaidos, taip pat gali padėti didinti pardavimus ir pagerinti prekės ženklo įvaizdį. Svarbu sukurti nuolatinį ir lojalių klientų bazių, o tam reikia naudoti tinkamas priemones ir analizuoti lojalumo ir išlaikymo rodiklius.