Kas yra neatsakyti bilietai?
Neatsakyti bilietai yra terminas, kurį klientų aptarnavimo vadybininkai vartoja apibūdinti susikaupusiems bilietams per tam tikrą laikotarpį. Bilietai gali likti neatsakyti dėl keleto priežasčių: didelio gaunamų bilietų kiekio, menko specialistų darbo efektyvumo arba tiesiog staigaus vienkartinio šuolio.
Labai svarbu sekti neatsakytus bilietus, kad išsiaiškintumėte, ar reikia naujų darbuotojų, o gal daugiau apmokyti esamus klientų aptarnavimo atstovus. Tai suteikia jums bendro podūdžio informacijos apie jūsų klientų aptarnavimo komandos veiklą ir ar reikia papildomos darbo jėgos.
Jei bilietų rezerve yra per daug netsakytų bilietų, klientai gali būti nepatenkinti.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia neatsakyti bilietai?
Neatsakyti bilietai yra terminas, kurį klientų aptarnavimo vadybininkai vartoja apibūdinti susikaupusiems bilietams per tam tikrą laikotarpį. Bilietai gali likti neatsakyti dėl įvairių priežasčių: didelio gaunamų bilietų kiekio ar menko specialistų darbo efektyvumo. Neatsakyti bilietai taip pat yra puikus rodiklis, į kurį reikia atkreipti dėmesį, norint sužinoti, kiek efektyvus jūsų klientų aptarnavimo procesas. Tai taip pat padeda įvertinti klientų pasitenkinimo lygį
Kokia yra bilietų neatsakymo rizika?
Rizika, susijusi su neatsakytais bilietais, visų pirma yra per lėtas gaunamų užklausų tvarkymas, kuris gali nuvilti klientus, ir mažas agentų efektyvumas, kuris gali atsirasti ne tik dėl per didelio darbo krūvio, bet ir dėl neteisingo prioritetų nustatymo. Kai tai vyksta retkarčiais, gali reikšti, kad tam tikrais laikotarpiais klientų susidomėjimas išauga, tačiau jei tai tampa reguliaru, gali turėti įtakos klientų pasitenkinimui ir prekės įvaizdžiui.
Kaip išvengti neatsakytų bilietų?
Norėdami išvengti bilietų sankaupos, galite bilietus suskirstyti pagal pirmenybę. Tai tikrai turėtų palengvinti ir efektyvinti jūsų darbą. Paprašykite savo komandos dirbti išvien ir padėti vieni kitiems atsakyti į bilietus. Tinkamo darbo ritmo palaikymas taip pat padeda efektyviai susitvarkyti su bilietais.
Expert’s note
Neatsakyti bilietai gali palikti blogą įspūdį klientui ir mažinti jo lojalumą. Sėkmingam verslui būtina pasirinkti kokybišką klientų aptarnavimo sprendimą, kad būtų užtikrintas patikimas aptarnavimas ir didesnė klientų patenkinimo lygis.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.