Kas yra neatsakyti bilietai?
Neatsakyti bilietai yra terminas, kurį klientų aptarnavimo vadybininkai vartoja apibūdinti susikaupusiems bilietams per tam tikrą laikotarpį. Bilietai gali likti neatsakyti dėl keleto priežasčių: didelio gaunamų bilietų kiekio, menko specialistų darbo efektyvumo arba tiesiog staigaus vienkartinio šuolio.
Labai svarbu sekti neatsakytus bilietus, kad išsiaiškintumėte, ar reikia naujų darbuotojų, o gal daugiau apmokyti esamus klientų aptarnavimo atstovus. Tai suteikia jums bendro podūdžio informacijos apie jūsų klientų aptarnavimo komandos veiklą ir ar reikia papildomos darbo jėgos.
Jei bilietų rezerve yra per daug netsakytų bilietų, klientai gali būti nepatenkinti.

Frequently Asked Questions
Ką reiškia neatsakyti bilietai?
Neatsakyti bilietai yra terminas, kurį klientų aptarnavimo vadybininkai vartoja apibūdinti susikaupusiems bilietams per tam tikrą laikotarpį. Bilietai gali likti neatsakyti dėl įvairių priežasčių: didelio gaunamų bilietų kiekio ar menko specialistų darbo efektyvumo. Neatsakyti bilietai taip pat yra puikus rodiklis, į kurį reikia atkreipti dėmesį, norint sužinoti, kiek efektyvus jūsų klientų aptarnavimo procesas. Tai taip pat padeda įvertinti klientų pasitenkinimo lygį
Kokia yra bilietų neatsakymo rizika?
Rizika, susijusi su neatsakytais bilietais, visų pirma yra per lėtas gaunamų užklausų tvarkymas, kuris gali nuvilti klientus, ir mažas agentų efektyvumas, kuris gali atsirasti ne tik dėl per didelio darbo krūvio, bet ir dėl neteisingo prioritetų nustatymo. Kai tai vyksta retkarčiais, gali reikšti, kad tam tikrais laikotarpiais klientų susidomėjimas išauga, tačiau jei tai tampa reguliaru, gali turėti įtakos klientų pasitenkinimui ir prekės įvaizdžiui.
Kaip išvengti neatsakytų bilietų?
Norėdami išvengti bilietų sankaupos, galite bilietus suskirstyti pagal pirmenybę. Tai tikrai turėtų palengvinti ir efektyvinti jūsų darbą. Paprašykite savo komandos dirbti išvien ir padėti vieni kitiems atsakyti į bilietus. Tinkamo darbo ritmo palaikymas taip pat padeda efektyviai susitvarkyti su bilietais.
Eksperto pastaba
Neatsakyti bilietai gali palikti blogą įspūdį klientui ir mažinti jo lojalumą. Sėkmingam verslui būtina pasirinkti kokybišką klientų aptarnavimo sprendimą, kad būtų užtikrintas patikimas aptarnavimas ir didesnė klientų patenkinimo lygis.

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.