Kas yra klientų rekomendavimo indeksas?
Klientų rekomendavimo indeksas – tai statistinis rodiklis, rodantis klientų lojalumą. Jis parodo, kiek tikėtina, kad klientas rekomenduos jūsų paslaugas ar produktus kitiems žmonėms. Jis taip pat padeda nustatyti klientus, kurie yra linkę atsisakyti jūsų paslaugų.
Atliekant klientų rekomendavimo indekso analizę paprastai pateikiami keli klausimai, kuriais siekiama nustatyti klientų elgesio priežastis, t. y., ar jie aktyviai reklamuoja jūsų produktus, ar velkasi užnugaryje.
Frequently asked questions
Kas yra klientų rekomendavimo indeksas (NPS)?
Klientų rekomendavimo indeksas (angl. NPS) – tai rodiklis, kuriuo vertinamas klientų lojalumas konkrečiai įmonei. Tai alternatyvus klientų pasitikėjimo rodiklis. Remiantis „Bain & Company“ atliktais tyrimais, NPS gali padidinti įmonės pajamas.
Kaip apskaičiuoti NPS?
Norėdami apskaičiuoti NPS, iš reklamuotojų procentinės dalies atimkite kritikų procentinę dalį. Pavyzdžiui, jei 50 % respondentų buvo reklamuotojai, o 20 % – kritikai, NPS rezultatas bus 30 %. Kuo didesnis procentas, tuo geriau jūsų verslui.
Ar galima matuoti NPS per „LiveAgent“?
Naudodamiesi „LiveAgent“ galite išmatuoti klientų rekomendavimo indeksą. Kaip naudotojas turite prieigą prie visų įrankių, reikalingų apklausoms atlikti ir klientų pasitenkinimui matuoti. „LiveAgent“ siūlo integraciją su „Nicereply“. Tai visiškai pritaikoma klientų pasitenkinimo apklausų priemonė. Ji suteikia daugybę apklausų platinimo klientams būdų.
Expert note
Klientų rekomendavimo indeksas (NPS) yra rodiklis, matuojantis klientų lojalumą ir rekomenduojamumą. Tai alternatyvus klientų pasitikėjimo rodiklis, galintis padidinti įmonės pajamas.

Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Žinių bazė, kad gauti atsakymus į sudėtingus klausimus. LiveAgent klientų aptarnavimo programinės įrangos demonstracija. Taip pat siūloma VoIP telefono sistemos, skundų valdymo sistema, el. pašto valdymo programinė įranga. Galima gauti nemokamą demonstraciją.
Šiame tekste aprašoma klientų aptarnavimo svarba, kuriant kokybiškas paslaugas ir padidinant klientų patenkinimą. Rekomenduojama ugdyti savo komandos žmogiškuosius įgūdžius, turėti išsamias žinias apie produktus ir paslaugas, bei naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, tokias kaip internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. Taip pat pabrėžiama, kad svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir nuomonių, siekiant tobulinti aptarnavimo kokybę. Rekomenduojama naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo sistemos įrankius.
Šiame tekste kalbama apie svarbą suprasti klientų poreikius, pateikiami konkretūs klientų pasitenkinimo apklausos šablonai ir aptariamos klientų aptarnavimo savybės. Straipsnyje siūloma sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą, naudojant interaktyviai ir įtraukiančiai kauptus klientų rekomendacijas ir pageidavimus. Be to, aptariami būdai, kaip rinkti klientų atsiliepimus ir kaip geriausiai atlikti klientų apklausą, siekiant vystyti verslą ir pritaikyti prekės ženklui. Svarbu užtikrinti greitą reagavimą, kompetenciją ir empatinį požiūrį, siekiant ilgalaikio pelningumo.
Pasitenkinimo prognozavimo balai
Tekste kalbama apie teigiamų atsiliepimų svarbą versle ir grįžtamąjį ryšį su klientais. Tokie atsiliepimai padeda gerinti produktus ir paslaugas, stiprinti ryšį su prekės ženklu ir padeda priimti verslo sprendimus. Svarbu remtis klientų nuomone ir aktyviai ieškoti atsiliepimų siekiant efektyviai vystytis kaip kompanija. Tekste taip pat pateikiama informacija apie LiveAgent programinę įrangą ir jos savybes.