Kas yra klientų rekomendavimo indeksas?
Klientų rekomendavimo indeksas – tai statistinis rodiklis, rodantis klientų lojalumą. Jis parodo, kiek tikėtina, kad klientas rekomenduos jūsų paslaugas ar produktus kitiems žmonėms. Jis taip pat padeda nustatyti klientus, kurie yra linkę atsisakyti jūsų paslaugų.
Atliekant klientų rekomendavimo indekso analizę paprastai pateikiami keli klausimai, kuriais siekiama nustatyti klientų elgesio priežastis, t. y., ar jie aktyviai reklamuoja jūsų produktus, ar velkasi užnugaryje.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų rekomendavimo indeksas (NPS)?
Klientų rekomendavimo indeksas (angl. NPS) – tai rodiklis, kuriuo vertinamas klientų lojalumas konkrečiai įmonei. Tai alternatyvus klientų pasitikėjimo rodiklis. Remiantis „Bain & Company“ atliktais tyrimais, NPS gali padidinti įmonės pajamas.
Kaip apskaičiuoti NPS?
Norėdami apskaičiuoti NPS, iš reklamuotojų procentinės dalies atimkite kritikų procentinę dalį. Pavyzdžiui, jei 50 % respondentų buvo reklamuotojai, o 20 % – kritikai, NPS rezultatas bus 30 %. Kuo didesnis procentas, tuo geriau jūsų verslui.
Ar galima matuoti NPS per „LiveAgent“?
Naudodamiesi „LiveAgent“ galite išmatuoti klientų rekomendavimo indeksą. Kaip naudotojas turite prieigą prie visų įrankių, reikalingų apklausoms atlikti ir klientų pasitenkinimui matuoti. „LiveAgent“ siūlo integraciją su „Nicereply“. Tai visiškai pritaikoma klientų pasitenkinimo apklausų priemonė. Ji suteikia daugybę apklausų platinimo klientams būdų.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.