Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų pastangų balas (CES)

Kas yra klientų pastangų balas?

Ar jūsų klientai patenkinti? Ar jie patenkinti jūsų paslauga ir produktu? Tai galite įvertinti naudodami klientų pastangų balą – CES. Tai metrika, parodanti, ar jūsų klientai turi įdėti daug pastangų, kad susisiektų su jūsų klientų aptarnavimo komanda ir rastų savo problemos sprendimą.

Pasirinkite tinkamą klausimą ir paklauskite savo klientų. Tada apskaičiuokite klientų pastangų balo procentinę dalį pagal klientų atsakymus. Yra daug būdų tai išmatuoti, pvz. elektroniniais laiškais arba anketomis.

DUK

Kas yra klientų pastangų balas (CES)?

Klientų pastangų balas (CES) yra metrika, rodanti, ar jūsų klientai jaučia pastangas, kurias jie turi įdėti bendraudami su klientų aptarnavimo komanda ir ieškodami savo problemos sprendimo. Taip galite patikrinti savo klientų aptarnavimo efektyvumą.

Kaip apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES)?

Norėdami apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES), pasirinkite tinkamą klausimą ir atsiųskite jį savo klientams. Tai galima padaryti anketos pagrindu. Lengviausias būdas yra, kai klientai atsako į klausimus skalėje nuo 1 iki 10. Tada jų atsakymų sumą padalinate iš apklaustų klientų skaičiaus ir gausite šį santykį.

Kaip pagerinti klientų pastangų balą (CES)?

Norėdami pagerinti klientų pastangų rodiklį (CES), sujunkite klientus tam skirtoje internetinę erdvę. Tada jie galės lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, taip pat su kitais klientais ir ekspertais. Antroji idėja – sukurti žinių bazę, kuri padėtų greitai ir lengvai išspręsti klientų problemas. Trečias (ir pats svarbiausias) būdas – efektyvus klientų aptarnavimas, kuris įmanomas dėl tinkamos programinės įrangos.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai