Kas yra klientų pastangų balas?
Ar jūsų klientai patenkinti? Ar jie patenkinti jūsų paslauga ir produktu? Tai galite įvertinti naudodami klientų pastangų balą – CES. Tai metrika, parodanti, ar jūsų klientai turi įdėti daug pastangų, kad susisiektų su jūsų klientų aptarnavimo komanda ir rastų savo problemos sprendimą.
Pasirinkite tinkamą klausimą ir paklauskite savo klientų. Tada apskaičiuokite klientų pastangų balo procentinę dalį pagal klientų atsakymus. Yra daug būdų tai išmatuoti, pvz. elektroniniais laiškais arba anketomis.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų pastangų balas (CES)?
Klientų pastangų balas (CES) yra metrika, rodanti, ar jūsų klientai jaučia pastangas, kurias jie turi įdėti bendraudami su klientų aptarnavimo komanda ir ieškodami savo problemos sprendimo. Taip galite patikrinti savo klientų aptarnavimo efektyvumą.
Kaip apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES)?
Norėdami apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES), pasirinkite tinkamą klausimą ir atsiųskite jį savo klientams. Tai galima padaryti anketos pagrindu. Lengviausias būdas yra, kai klientai atsako į klausimus skalėje nuo 1 iki 10. Tada jų atsakymų sumą padalinate iš apklaustų klientų skaičiaus ir gausite šį santykį.
Kaip pagerinti klientų pastangų balą (CES)?
Norėdami pagerinti klientų pastangų rodiklį (CES), sujunkite klientus tam skirtoje internetinę erdvę. Tada jie galės lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, taip pat su kitais klientais ir ekspertais. Antroji idėja – sukurti žinių bazę, kuri padėtų greitai ir lengvai išspręsti klientų problemas. Trečias (ir pats svarbiausias) būdas – efektyvus klientų aptarnavimas, kuris įmanomas dėl tinkamos programinės įrangos.
Eksperto pastaba
Klientų pastangų balas (CES) yra metrika, kuri matuoja klientų pastangas bendraudami su aptarnavimo komanda ir ieškant sprendimo. Svarbu jį reguliariai vertinti ir gerinti klientų patirtį.

Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
- Mokymasis Tinklaraštis Žodynas Automatinis tekstų aptarimas Pagalbos portalas Klientų atsiliepimai - LiveAgent Demonstracija Kainodara Funkcijos Integracijos Sistemos būklė - Start a FREE trial - Pardavimų kontaktai Socialiniai kanalai Naujienlaiškio prenumerata - Gaukite šviežiausias naujienas apie „LiveAgent“ atnaujinimus ir nuolaidas
Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?
Geras aptarnavimas - raktas į pelningumą ir lojalumą prekei. Vartotojai mokės daugiau už aukšto lygio klientų aptarnavimą.
57% klientų nori bendrauti su įmonėmis skaitmeniniais kanalais, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, kuris apima greitį, patogumą ir draugiškumą. Patirtis lemia pirkimo įpročius, todėl būtina tobulinti klientų patirtį ir susisiekti su jais per tinkamus kanalus.