Kas yra klientų pastangų balas?
Ar jūsų klientai patenkinti? Ar jie patenkinti jūsų paslauga ir produktu? Tai galite įvertinti naudodami klientų pastangų balą – CES. Tai metrika, parodanti, ar jūsų klientai turi įdėti daug pastangų, kad susisiektų su jūsų klientų aptarnavimo komanda ir rastų savo problemos sprendimą.
Pasirinkite tinkamą klausimą ir paklauskite savo klientų. Tada apskaičiuokite klientų pastangų balo procentinę dalį pagal klientų atsakymus. Yra daug būdų tai išmatuoti, pvz. elektroniniais laiškais arba anketomis.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų pastangų balas (CES)?
Klientų pastangų balas (CES) yra metrika, rodanti, ar jūsų klientai jaučia pastangas, kurias jie turi įdėti bendraudami su klientų aptarnavimo komanda ir ieškodami savo problemos sprendimo. Taip galite patikrinti savo klientų aptarnavimo efektyvumą.
Kaip apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES)?
Norėdami apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES), pasirinkite tinkamą klausimą ir atsiųskite jį savo klientams. Tai galima padaryti anketos pagrindu. Lengviausias būdas yra, kai klientai atsako į klausimus skalėje nuo 1 iki 10. Tada jų atsakymų sumą padalinate iš apklaustų klientų skaičiaus ir gausite šį santykį.
Kaip pagerinti klientų pastangų balą (CES)?
Norėdami pagerinti klientų pastangų rodiklį (CES), sujunkite klientus tam skirtoje internetinę erdvę. Tada jie galės lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, taip pat su kitais klientais ir ekspertais. Antroji idėja – sukurti žinių bazę, kuri padėtų greitai ir lengvai išspręsti klientų problemas. Trečias (ir pats svarbiausias) būdas – efektyvus klientų aptarnavimas, kuris įmanomas dėl tinkamos programinės įrangos.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.