Klientų pastangų balas (CES)

Kas yra klientų pastangų balas?

Ar jūsų klientai patenkinti? Ar jie patenkinti jūsų paslauga ir produktu? Tai galite įvertinti naudodami klientų pastangų balą – CES. Tai metrika, parodanti, ar jūsų klientai turi įdėti daug pastangų, kad susisiektų su jūsų klientų aptarnavimo komanda ir rastų savo problemos sprendimą.

Pasirinkite tinkamą klausimą ir paklauskite savo klientų. Tada apskaičiuokite klientų pastangų balo procentinę dalį pagal klientų atsakymus. Yra daug būdų tai išmatuoti, pvz. elektroniniais laiškais arba anketomis.

Frequently asked questions

Kas yra klientų pastangų balas (CES)?

Klientų pastangų balas (CES) yra metrika, rodanti, ar jūsų klientai jaučia pastangas, kurias jie turi įdėti bendraudami su klientų aptarnavimo komanda ir ieškodami savo problemos sprendimo. Taip galite patikrinti savo klientų aptarnavimo efektyvumą.

Kaip apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES)?

Norėdami apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES), pasirinkite tinkamą klausimą ir atsiųskite jį savo klientams. Tai galima padaryti anketos pagrindu. Lengviausias būdas yra, kai klientai atsako į klausimus skalėje nuo 1 iki 10. Tada jų atsakymų sumą padalinate iš apklaustų klientų skaičiaus ir gausite šį santykį.

Kaip pagerinti klientų pastangų balą (CES)?

Norėdami pagerinti klientų pastangų rodiklį (CES), sujunkite klientus tam skirtoje internetinę erdvę. Tada jie galės lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, taip pat su kitais klientais ir ekspertais. Antroji idėja – sukurti žinių bazę, kuri padėtų greitai ir lengvai išspręsti klientų problemas. Trečias (ir pats svarbiausias) būdas – efektyvus klientų aptarnavimas, kuris įmanomas dėl tinkamos programinės įrangos.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Expert note

Klientų pastangų balas (CES) yra metrika, kuri matuoja klientų pastangas bendraudami su aptarnavimo komanda ir ieškant sprendimo. Svarbu jį reguliariai vertinti ir gerinti klientų patirtį.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Klientų aptarnavimo priemonės gali puikiai pasitarnauti suteikiant klientams daugiau galimybių. Įmonės pasikliauja keliomis iš jų. Sužinokite, kodėl.

Klientų aptarnavimo priemonės

Šis tekstas apie klientų aptarnavimą ir jo priemones. Svarbu ugdyti žmogiškuosius įgūdžius ir turėti išsamias žinias apie produktus, paslaugas ir įmonę. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. „LiveAgent“ teikia visus reikalingus įrankius, reikalingus klientų aptarnavimui.

Klientų aptarnavimas yra tam, kad padėti klientams. Nuo klineto priklauso, ar atsiliepimas bus geras ar blogas. Atsiliepimai gali būti įvairūs.

Klientų aptarnavimo apžvalgos

Šiame tekste aprašoma klientų aptarnavimo svarba, kuriant kokybiškas paslaugas ir padidinant klientų patenkinimą. Rekomenduojama ugdyti savo komandos žmogiškuosius įgūdžius, turėti išsamias žinias apie produktus ir paslaugas, bei naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, tokias kaip internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. Taip pat pabrėžiama, kad svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir nuomonių, siekiant tobulinti aptarnavimo kokybę. Rekomenduojama naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo sistemos įrankius.

Leiskite savo klientams balsuoti už tai, kas jiems yra svarbiausia. Aptarkite kiekvieną idėją su jais atsiliepimų forume. Daugiau apie tai skaitykite straipsnyje.

Atsiliepimai & Pasiūlymai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, taip pat teikia VoIP telefono, skundų valdymo sistemas ir daugiau. Jie turi mokymų, tinklaraščio, šablonų, kainų skaičiuoklę ir kitas funkcijas. Gausite naujienlaiškį su atnaujinimais ir nuolaidomis, jei prenumeruosite jų sąsiučius. Quality Unit LLC yra susijusi su produktu, o paskyra bus pranešta elektroniniu paštu po registracijos.

Pagerinkite klientų pasitenkinimą naudodami tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonus. Džiuginkite savo klientus išskirtiniu aptarnavimu jau šiandien!

Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai

Klientų aptarnavimo apžvalgos yra svarbios įmonėms, padedančios gerinti klientų aptarnavimą. Galima prašyti atsiliepimų per skirtingus kanalus. Svarbu nurodyti, kodėl tai svarbu jūsų įmonei ir kad klientų balsas jums yra svarbiausias. LiveAgent yra programinė įranga, įskaitant klientų aptarnavimo, VoIP ir kainodaros funkcijas, alternatyvas ir daugiau. Start a FREE trialPagalba Pagalbos portalas Duomenų migracija Sistemos būklė Pakeitimų istorija Prašyti pasiūlymoĮmonė Apie mus Apdovanojimai ir pažymėjimai Klientų atsiliepimai VoIP partneriai Partnerių programa Bendradarbiaukime Impressum.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai