Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agento atsakymo šablonas

Kas yra agento atsakymo šablonas?

Agento atsakymo šablonas yra specialus įrankis, skirtas greitai atsakyti į bilietą. Agentas gali sukurti ir redaguoti agento atsakymo šablono turinį. Šablone yra pasisveikinimas atsakymo pradžioje ir agento parašas atsakymo pabaigoje. Agentai gali pritaikyti šabloną skirtingoms situacijoms. Sukurti šablonus „LiveAgent“ nėra sunku.

Agento atsakymo šablonas
Agento atsakymo šablonas
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento atsakymo šablonas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento atsakymo šablonas yra įrankis, leidžiantis greitai atsakyti į bilietą. Šabloną galima pritaikyti konkrečiam atvejui ir situacijai. Šablono pradžioje yra pasisveikinimas, skirtas klientui, o atsakymo pabaigoje – agento parašas. Agentas gali redaguoti atsakymo šablono turinį. Ši funkcija palengvina darbą ir taupo laiką klientų aptarnavimo komandai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek agentų atsakymų šablonų pateikia „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šablonų skaičius priklauso nuo to, kiek jų pritaikysite savo poreikiams. Galite juos redaguoti neribotai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip rasti agento atsakymo šablonus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentų atsakymų šablonus galite rasti agento srityje, skirtuke Konfigūracijos. Tada pasirinkite El. paštas ir Agento el. pašto šablonas.” } } ] }

DUK

Kas yra agento atsakymo šablonas?

Agento atsakymo šablonas yra specialus įrankis, skirtas greitai atsakyti į bilietą. Agentas gali sukurti ir redaguoti agento atsakymo šablono turinį. Šablone yra pasisveikinimas atsakymo pradžioje ir agento parašas atsakymo pabaigoje. Naudodamas šią parinktį, agentas gali redaguoti atsakymo šabloną. Ši funkcija palengvina darbą ir taupo laiką klientų aptarnavimo komandai.

Kiek agentų atsakymų šablonų pateikia „LiveAgent“?

Šablonų skaičius priklauso nuo to, kiek jų pritaikysite savo poreikiams. Galite juos redaguoti neribotai.

Kaip rasti agento atsakymo šablonus?

Agentų atsakymų šablonus galite rasti agento srityje, skirtuke Konfigūracijos. Tada pasirinkite El. paštas ir Agento el. pašto šablonas.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai