Kas yra agento atsakymo šablonas?
Agento atsakymo šablonas yra specialus įrankis, skirtas greitai atsakyti į bilietą. Agentas gali sukurti ir redaguoti agento atsakymo šablono turinį. Šablone yra pasisveikinimas atsakymo pradžioje ir agento parašas atsakymo pabaigoje. Agentai gali pritaikyti šabloną skirtingoms situacijoms. Sukurti šablonus „LiveAgent“ nėra sunku.


DUK
Kas yra agento atsakymo šablonas?
Agento atsakymo šablonas yra specialus įrankis, skirtas greitai atsakyti į bilietą. Agentas gali sukurti ir redaguoti agento atsakymo šablono turinį. Šablone yra pasisveikinimas atsakymo pradžioje ir agento parašas atsakymo pabaigoje. Naudodamas šią parinktį, agentas gali redaguoti atsakymo šabloną. Ši funkcija palengvina darbą ir taupo laiką klientų aptarnavimo komandai.
Kiek agentų atsakymų šablonų pateikia „LiveAgent“?
Šablonų skaičius priklauso nuo to, kiek jų pritaikysite savo poreikiams. Galite juos redaguoti neribotai.
Kaip rasti agento atsakymo šablonus?
Agentų atsakymų šablonus galite rasti agento srityje, skirtuke Konfigūracijos. Tada pasirinkite El. paštas ir Agento el. pašto šablonas.
Expert note
Agento atsakymo šablonas yra greitas ir efektyvus būdas atsakyti į bilietus klientų aptarnavimo komandoje.

LiveAgent yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo daugiau nei 175 funkcijų ir nemokamą bandomąjį laikotarpį. Platforma siūlo 24/7 klientų aptarnavimą, individualius agentų vaidmenis ir pagerintą klientų patirtį. LiveAgent taip pat siūlo el. laiško bilietais, VoIP telefono sistemomis ir skundų valdymo programine įranga. Įmonė taip pat turi partnerių programą ir teikia paramą klientams.
Įmonė siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, nuspėjančiosios rinkimo sistemos ir kelionės žemėlapio sudarymo paslaugas. Jos gali būti nemokamai išbandytos per 14 dienų. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą be paruošimo mokesčio. Populiarūs programinės įrangos tipai yra klientų aptarnavimo, skambučių centro ir skundų valdymo sistemos, bei el. pašto valdymo programos.
The article discusses customer service software and services, including call centers, chat services, and predictive routing systems. The importance of customer service quality and the automation and optimization of service processes are emphasized. The company offers a free two-week trial of its software and provides services including self-service, inbound call management, complaint management, and email management. The article also mentions the benefits of grouping agents within its platform to organize teams and increase efficiency, as well as subscribing to their newsletter and contacting sales.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo daugiau nei 175 funkcijų. Pagrindinis agentas yra reguliariai bendraujantis su klientais, o jų patirtis padeda padidinti klientų pasitenkinimą. Norint sužinoti daugiau apie pagrindinį agentą, reikia eiti į skirtuką „Agentai“. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir duomenų migraciją bei 24/7 klientų aptarnavimą.