Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sunkiai sekasi teikti geras paslaugas COVID metu?

Įsirenkite nuotolinio darbo programinę įrangą ir iškart pajuskite skirtumą.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Klientų aptarnavimas koronaviruso metu

Teikti puikų klientų aptarnavimą ir apsaugoti savo darbuotojus koronaviruso pandemijos metu gali būti sudėtinga. Svarbiausia – išlikti ramiam, gerai organizuotam ir mąstyti kiek plačiau. Jei jums reikia patarimų, kaip tęsti savo verslą šiuo sunkiu laikotarpiu, skaitykite toliau.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
COVID-19 definition

Kas yra koronavirusas?

COVID-19 yra naujas koronavirusas, kilęs iš Kinijos 2019 m. gruodžio mėnesį. COVID-19 plinta tarp žmonių per orą. Simptomai yra kosulys, karščiavimas ir dusulys. Kai kuriais atvejais virusas pasirodė esąs mirtinas, tačiau labiausiai rizikoje esantys asmenys yra senjorai arba žmonės, turintys širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo problemų.

Geriausias būdas apsisaugoti nuo viruso – išvengti kontakto su kitais, dažnai nusiplauti rankas, kosulį ir čiaudulį uždengti servetėle ir neliesti akių, nosies ir burnos.

Kaip tai veikia verslą?

Koronavirusas jau padarė įtaką pasaulio ekonomikai. Akcijų rinka smuko, buvo įvesti draudimas keliauti ir karantinas, o maisto prekių parduotuvės tam tikrose vietose dėl panikos buvo išpardavę viską.

Dėl prevencijos daugelis Europos vyriausybių įsakė laikinai uždaryti visas įmones ir organizacijas (išskyrus vaistines, bakalėjos parduotuves, paštus, gydytojų kabinetus).

affect on business

Kaip paruošti savo verslą koronavirusui

Suprantame, kad ne visus darbus galima atlikti nuotoliniu būdu. Tačiau jei esate elektroninės prekybos ar „SaaS“ verslas, galime manyti, kad daug darbo galite atlikti namuose. Jūsų klientų aptarnavimo agentai, programuotojai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai gali parsinešti savo kompiuterius namo ir toliau dirbti nuotoliniu būdu. Iš esmės niekas neturi keistis tol, kol jūsų darbuotojai turi gerą darbo etiką ir yra motyvuoti.

offer compensations

Siūlykite kompensaciją ir kompromisą

Jei negalite išsiųsti produktų ar atlikti paslaugų (pavyzdžiui, jei esate oro linijų bendrovė, kuriai taikomas draudimas keliauti), pasiūlykite savo klientams kompensaciją. Jei negalite grąžinti lėšų, pasiūlykite klientams kreditų. Kreditai turėtų būti lygiaverčiai jų pradinei pirkimo kainai ir juos turėtų būti galima išpirkti ateityje.

Jei taip elgsitės, jūsų klientai bus labiau supratingi, mažiau nusivylę ir labiau linkę pirkti iš jūsų ateityje.

mitigate losses

Sumažinkite nuostolius

Tokiu laiku svarbu sumažinti nuostolius. Atkreipkite dėmesį į tai, kas šiuo metu veikia gerai. Siūlykite išeiti atostogų, leiskite žmonėms pagalvoti apie naujus pelningus projektus, sumažinkite įmonės pelną, kad jūsų darbuotojai jaustųsi finansiškai stabilūs ir saugūs arba siūlykite paketus ir prenumeratas, kurie ilgainiui atneša mažiau pajamų, tačiau užkerta kelią finansinėms problemoms jau šiandien. Atėjo laikas mąstyti protingai ir blaiviai.

work

Darykite darbus, kuriems laiko niekada neturite

Susikoncentruokite į tai, kam niekada neturėjote laiko. Galbūt atėjo laikas visiškai pertvarkyti savo svetainę, nors atidėliojote. O gal laikas vėl pradėti savo tinklaraštį. Būkite kūrybingi, nes visada yra kur tobulėti.

Poveikis klientų aptarnavimo pramonei

dollar in zoom

Pinigų grąžinamas

Kalbant apie užsakymų atšaukimus ir lėšų grąžinimą, svarbu atsižvelgti į žmogiškąjį verslo aspektą ir išlikti lankstiems bei supratingiems savo klientų atžvilgiu.

Phone icon

Daugybė pokalbių / skambučių

Naršykite po ilgas skambučių ir pokalbių eiles naudodami išmanųjį skambučių nukreipimo, IVR ar išankstinio pokalbio formas. Suteikite savo agentams laiko ir erdvės būti gerai organizuotiems ir efektyviai atsakyti į visas klientų užklausas.

Smiley face icon

Sumažėjęs klientų pasitenkinimas

Būkite motyvuoti ir supraskite, kad dabartinis klientų pasitenkinimo sumažėjimas yra tik laikinas. Pabandykite sugalvoti naujų būdų, kaip užmegzti ryšį su savo klientais, kad galėtumėte neigiamą patirtį paversti teigiama.

get inspired

Pasisemkite įkvėpimo

Pasisemkite įkvėpimo iš Slovakijos knygų parduotuvės „Martinus“, kuri ir toliau teikia klientų aptarnavimą internetu. Klientų aptarnavimo agentai yra pasirengę patarti pirkėjams, kaip pasirinkti knygas vaizdo pokalbių sesijose. Tai miela, veiksminga ir įsimintina.

Sureguliuokite išteklius

Kadangi bilietų kiekis yra didelis ir tik didėja, svarbu prireikus perskirstyti darbuotojus į klientų aptarnavimo komandas. Net jei perskirstyti darbuotojai nepakankamai išmano apie jūsų produktą ir su juo susijusius techninius klausimus, galite priskirti jiems „pradedančiųjų“ bilietus, kuriuose sprendžiami tokie nesudėtingi klausimai: „Kaip iš naujo nustatyti slaptažodį?“ arba „Kaip galiu atnaujinti savo prenumeratą?“

Tokiu būdu jūsų išmanantys personalo darbuotojai gali sutelkti dėmesį į sudėtingesnius ir svarbesnius bilietus. Tai yra abipusiai naudinga situacija, nes neversite klientų laukti ir galėsite išnaudoti turimą darbo jėgą nesamdydami naujų darbuotojų.

adjust resources
adjust shifts

Sureguliuokite agentų pamainas

Kai bilietų kiekis yra labai didelis, svarbu koreguoti agentų pamainas, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų prieinamas 24/7. Jei negalite koreguoti agentų pamainų, pagalvokite apie būdus, kaip suteikti savo klientams pagalbą, net jei nesate pasiekiami. Pagalvokite apie žinių bazes, forumus, straipsnius, pokalbius neprisijungus, „YouTube“ turinį – iš esmės viską, ką jūsų klientai gali naudoti savitarnoje.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Padidinkite turimų agentų skaičių

Jei turite galimybę pasamdyti laikinus nuotolinius klientų aptarnavimo agentus, tai būtinai padarykite. Kadangi nemažai žmonių gali būti atleisti ir atsidūrę sunkioje finansinėje padėtyje, tai daugeliui gali būti pelningas pasiūlymas.

increase availability
canned messages

Paruoškite atsakymų šablonus

Paruošti atsakymų šablonai ir automatizuoti tam tikrų el. laiškų atsakymai yra puikus būdas greitai išspręsti bilietus. Pavyzdžiui, atsakymų šablonai gali būti automatiškai išsiųsti visiems, kurie prašo grąžinti pinigus. Pranešime turi būti iš anksto paruoštas tekstas, kuris supažindina klientą su procesu ir atsako į visus DUK dėl pinigų grąžinimo.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

badges

Pasinaudokite spausdinimo realiuoju laiku rodiniu

Viskas, kas gali sutaupyti jums laiko esant dideliam bilietų srautui, yra pliusas. Pasinaudokite pažangiomis pagalbos centro priemonėmis, tokiomis kaip realaus laiko spausdinimo rodinys, kuris leidžia jums pamatyti, ką klientai rašo tiesioginiame pokalbyje, dar nepaspaudus „Siųsti“. Tai suteikia papildomo laiko peržiūrėti jų ankstesnes užklausas, bilietus ir visą kitą svarbią informaciją, kurios gali prireikti jiems padedant.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Išlikite ramus

Svarbiausias dalykas, kurį reikia padaryti, yra išlikti pozityviam ir motyvuotam. Pagalvokite apie sprendimus, kurie gali padėti jūsų klientams ir jūsų darbuotojams. Atminkite, kad visa tai yra tik laikina ir kad viskas greitai grįš į normalią būseną.

Jei jums reikia pagalbos centro įrangos, kuris atitiktų visus jūsų nuotolinio darbo reikalavimus, išbandykite „LiveAgent“. Mes siūlome įmontuotą skambučių centrą, bilietų sistemą ir vietinį tiesioginį pokalbį.

Priežastys, kodėl įmonės perėjo į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Būsite gerose rankose!

Ar žinote, kas bendro tarp „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“? Jūs atspėjote teisingai … „LiveAgent“!

Išbandykite nemokamai dabar Nereikalinga kreditinė kortelė

DUK

Kaip galima suteikti puikų klientų aptarnavimą koronaviruso metu?

Norėdami užtikrinti puikų klientų aptarnavimą koronaviruso metu, galite naudoti klientų aptarnavimo įrankį, pvz., „Liveagent“. Tai yra pagalbos centro programinė įranga, jungianti visas platformas į vieną. Taigi, galite greitai pateikti atsakymus iš vienos sąsajos neturėdami kaskart perjungti sąsajų. Pirmasis atsako laikas daro didelę įtaką klientų pasitenkinimui. Todėl būtina turėti klientų aptarnavimo įrankį/programinę įrangą, kuri leistų būti kuo efektyvesniam.

Kokios „Liveagent“ funkcijos gali padėti jums suteikti puikią pagalbą klientams koronaviruso metu?

Norėdami teikti puikų klientų aptarnavimą kovodami su koronaviruso protrūkiu, galite naudoti nešiojamą „Liveagent“ pokalbių valdiklį, kuris suteikia patogią sąsają bendrauti su savo klientais. Be to, tokios funkcijos kaip iš anksto paruošti pranešimai, el. pašto šablonai arba iš anksto nustatyti atsakymai leidžia jūsų agentams profesionaliai reaguoti į pasikartojančias užduotis iš karto.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai