„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje – pokalbio rodymas tik per 2,5 sekundės. Tai suteiks jums galimybę teikti greitesnį ir efektyvesnį klientų aptarnavimą. Be to, „LiveAgent“ pasižymi daugiau nei 175 funkcijomis ir prieinamomis kainomis, taip pat padeda sumažinti agentų darbo laiką ir efektyviau spręsti klientų klausimus. Tai yra trys svarbiausios priežastys, kodėl įmonės perkelia savo klientų aptarnavimo veiklą į „LiveAgent“.
"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.
Ieškote „Kayako“ alternatyvos?
"Kayako" and "LiveAgent" offer different packages for help center software, but if you're looking for a versatile alternative, consider "LiveAgent". They offer a universal mailbox with over 179 functions and 40 integrations, as well as a fast chat widget that can turn website visitors into customers. According to the "eMarketer" report, 35% of website visitors make a purchase after using a live chat. Overall, "LiveAgent" is a reliable choice for efficient customer support.
Ieškote „Dashly“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra geriausia pasirinkimo galimybė tarp pagalbos tarnybų sistemų. Jis pasižymi geru kainos ir kokybės santykiu, mobiliųjų funkcijų ir klientų aptarnavimo galimybėmis. Sistemoje yra įvairių funkcijų ir integracijų su socialiniais tinklais. Taip pat jo automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. Tekste yra palyginimų tarp „LiveAgent“, „Zendesk“ ir „Freshdesk“ sistemų. Norint rasti geriausią aptarnavimo sprendimą, siūloma vartotojams atsižvelgti į funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis.
Ieškote alternatyvos „Kustomer“ sistemai?
"LiveAgent" pasiūlo klientų aptarnavimo programinei įrangai galingas funkcijas, kurios pagerina darbo srautą ir padeda suformuoti gerus santykius su klientais. Tai apima automatizaciją, klientų istorijos sekimą, žymų ir filtrų pridėjimą, didelę apimties integracijas, spartiuosius internetinius pokalbių valdiklius ir galimybę prijungti socialinius kanalus, pvz., "Viber". Pagerinkite savo vidutinį atsakymo greitį naudodami šias funkcijas.
Ieškote „Samanage“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra gerai apgalvota ir stabiliai veikianti SVĮ pagalbos centro programinė įranga su daugiausiai apžvelgų ir geriausiais įvertinimais 2020 m. Ją naudoja žinomos kompanijos, integruota su socialiniais tinklais ir mobiliosiomis platformomis, o pranašumai apima spartesnę darbo eigą, didesnį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą ir geresnį prekės ženklo įvaizdį. Norint pereiti iš "Samanage", rekomenduojama naudoti nemokamą įskiepį ar kreiptis į klientų aptarnavimo agentus.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis