Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Direktorija
  • “Zendesk” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

“Zendesk” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Zendesk klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Zendesk pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Zendesk interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Zendesk atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Zendesk Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Zendesk klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Zendesk Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su Zendesk atstovu

Zendesk Gyvo Pokalbio Palaikymas

Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje

Skambutis su  Zendesk pagalba

Zendesk Skambučių Centro Palaikymas

888-670-4887

Sužinoti daugiau apie Zendesk produktus

Zendesk Žinių Bazė

https://www.zendesk.com/guide/

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Zendesk Instagram

Zendesk Instagram

instagram.com/zendesk/

Zendesk Facebook Puslapis

Zendesk Facebook Puslapis

facebook.com/zendesk

Zendesk Twitter

Zendesk Twitter

twitter.com/zendesk

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Zendesk Terminai ir Sąlygos

Zendesk Terminai ir Sąlygos

N/A

Zendesk Privatumo Politika

Zendesk Privatumo Politika

N/A

Zendesk Saugumo Politika

Zendesk Saugumo Politika

N/A

Zendesk GDPR

Zendesk GDPR

N/A

Zendesk Wikipedia Puslapis

Zendesk Wikipedia Puslapis

N/A

Zendesk Partnerio Programa

Zendesk Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra "Zendesk"?

"Zendesk" kuria programinę įrangą geresniems klientų santykiams.

Kokią pagalbą siūlo "Zendesk"?

"Zendesk" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: internetinius pokalbius, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.

 

Kaip susisiekti su "Zendesk"?

Jūs galite susisiekti su "Zendesk" pradėdami pokalbį su agentu jų svetainėje, paskambine karštąja linija ar paliekant žinutę vienoje jų socialinėje žiniasklaidos platformoje. Kaip alternatyvą, jei jums labiau patinka savitarna, galite naudoti jų žinių bazę.

Koks yra "Zendesk" el. pašto adresas?

"Zendesk" nesiūlo pagalbos el. paštu. 

 

Ar "Zendesk" turi internetinius poakblius?

Taip, "Zendesk" turi internetinę pagalbą. Eikite į svetainę ir suraskite "Gauti pagalbą" mygtuką: https://support.zendesk.com/ 

 

Kaip man pasikalbėti su kažkuo iš "Zendesk"?

Jei renkatės pagalbą telefonu, jūs galite paskambinti jų pagalbos linija 888-670-4887

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai