Panašu, kad bandote susisiekti su Zendesk klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Zendesk pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Zendesk interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Zendesk atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Zendesk” kuria programinę įrangą geresniems klientų santykiams.
"Zendesk" kuria programinę įrangą geresniems klientų santykiams.
"Zendesk" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: internetinius pokalbius, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Zendesk" pradėdami pokalbį su agentu jų svetainėje, paskambine karštąja linija ar paliekant žinutę vienoje jų socialinėje žiniasklaidos platformoje. Kaip alternatyvą, jei jums labiau patinka savitarna, galite naudoti jų žinių bazę.
"Zendesk" nesiūlo pagalbos el. paštu.
Taip, "Zendesk" turi internetinę pagalbą. Eikite į svetainę ir suraskite "Gauti pagalbą" mygtuką: https://support.zendesk.com/
Jei renkatės pagalbą telefonu, jūs galite paskambinti jų pagalbos linija 888-670-4887
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis