Šiame skaitmeniniame amžiuje vis daugiau žmonių renkasi darbą klientų aptarnavimo srityje. Tai paprastas, bet gerai apmokamas darbas, kuris atneša daug naudos tiems, kurie tik pradeda dirbti arba keičia karjerą. Štai kaip tapti vienu iš daugelio klientų aptarnavimo darbuotojų, turinčių puikų klientų aptarnavimo srities gyvenimo aprašymą.
Kodėl pradėti savo karjerą klientų aptarnavimo srityje?
Dar neapsisprendėte, koks bus jūsų pirmasis darbas? Klientų aptarnavimas gali būti puiki pradžia. Štai kodėl.
1. Tai gerai apmokamas darbas, tinkamas pradedantiesiems
Nedaug žmonių nori dirbti nemokamai, tačiau sunku patekti į kai kuriuos karjeros kelius neatlikus stažuotės. Daugeliu atvejų per šį etapą gausite per mažą atlyginimą arba iš viso jo negausite.
Klientų aptarnavimas yra puikus būdas įgyti minkštųjų įgūdžių, reikalingų bet kokiam darbui, ir už tai gauti puikų atlyginimą.
2. Mokotės kitur panaudojamų įgūdžių
Dirbdami klientų aptarnavimo srityje išmoksite dirbti komandoje, spręsti problemas, padėti žmonėms. Tai yra esminiai įgūdžiai, kurių jums prireiks bet kurioje darbo srityje. Net verslininkai turi mokėti elgtis su klientais.
3. Įgyjate ryšių ir darbo patirties
Sunku gauti padorų darbą be darbo patirties. Klientų aptarnavimas gali būti daugelio su skaitmeniniu pasauliu susijusių profesijų pradžios taškas.
Kai manote, kad turite pakankamai patirties ir įgūdžių, galite pakeisti darbą.
Ką įtraukti į klientų aptarnavimo srities gyvenimo aprašymą
Gali atrodyti, kad parašyti gyvenimo aprašymą darbui klientų aptarnavimo srityje yra paprasta. Nors šis darbas nėra toks sunkus kaip IT pareigos, įsidarbinti nėra lengva.
Daugybė gyvenimo aprašymų, kuriuos peržiūri žmogiškųjų išteklių skyriaus darbuotojai, reiškia, kad turite mažiau galimybių užimti darbo vietą. Štai ką turite įtraukti į savo klientų aptarnavimo srities CV, kad šios galimybės būtų didesnės.
Bendravimo įgūdžiai
Geri minkštieji įgūdžiai yra labai svarbūs bet kokiam klientų aptarnavimo gyvenimo aprašymui. Per dieną turite atsiliepti į daugybę skambučių ar žinučių ir padėti žmonėms, kurie į jus kreipiasi.
Įtraukite šiuos įgūdžius į sąrašą, kad geriau tiktumėte darbui:
- Tarpasmeniniai įgūdžiai
- Kantrybė
- Konfliktų sprendimas
2. Programinės įrangos įgūdžiai
Pastaruoju metu mažai klientų aptarnavimo atstovų priima telefono skambučius. Net jei jūsų darbo pareigos apima skambučių priėmimą, taip pat turėsite dirbti daugybe programinės įrangos. Kuo daugiau programinės įrangos jau įsisavinote, tuo mažiau įmonei teks jus apmokyti.
Įtraukite šiuos įgūdžius, kad parodytumėte skaitančiajam, jog esate vertas interviu:
- Microsoft pagrindai
- Tiesioginių pokalbių programinė įranga
- Klientų valdymo sistemos
3. Pramonės šakos išmanymas
Klientų aptarnavimo darbuotojai padeda žmonėms daugelyje sričių – nuo IT iki elektroninės prekybos. Jei nieko neišmanote apie rinkas ir norite dirbti finansų įmonės klientų aptarnavimo srityje, susidursite su stikline siena.
Paminėkite, kad daug žinote apie pramonės šaką ir taip parodysite, kad bus lengva jus priimti į darbą. Bent jau pasakykite, kad greitai mokotės.
4. Gyvenimiški atvejai vietoj darbo patirties
Jei klientų aptarnavimo CV rašote pirmą kartą, nebijokite, kad jums trūksta darbo patirties.
Pradinio lygio pareigoms svarbiausi įgūdžiai. Paminėkite minkštuosius ir praktinius įgūdžius, kuriuos įgijote dirbdami ankstesnį darbą, net jei tai buvo savanoriškas darbas.
Jei jūsų patirtis ribota, sutelkite dėmesį į kelis atvejus, kai naudojote minkštuosius įgūdžius, kad padėtumėte žmonėms.
Ką įtraukti į klientų aptarnavimo vadybininko gyvenimo aprašymą
Sukurti CV vadovaujančioms pareigoms gali pasirodyti sunkesnis iššūkis. Štai ką reikia įtraukti, kad būtumėte pasirengę.
1. Valdymo įgūdžiai
Ar jau vadovavote komandai? Paminėkite viską apie tai. Žmonių, kuriems vadovavote, skaičius, klientų, kuriuos aptarnavo jūsų komanda, skaičius, jūsų veiklos statistika.
Parodykite, kokią žmogiškųjų išteklių programinę įrangą žinote ir kaip ją panaudojote, kad padidintumėte savo komandos produktyvumą.
Jei oficialiai nebuvote atsakingas už žmones, parodykite savo valdymo įgūdžius ir iniciatyvą. Papasakokite apie laiką, kai padėjote priimti naujus darbuotojus arba padėjote savo vyresniajai vadovybei.
2. Žymūs pasiekimai
Įmonės nori sužinoti, ką tiksliai galite padaryti, kad sutaupytumėte jų pinigų. Būtinai papasakokite apie savo reikšmingiausius pasiekimus ankstesniame darbe.
Tai gali būti kažkas reikšmingumo, pavyzdžiui, padėti formuoti įmonės politiką. Tai gali būti kažkas smulkaus, pavyzdžiui, pastebėjimas, kaip jūsų komandos draugams nesiseka ir jų našumo pagerinimas arba ankstesnio darbuotojo grąžinimas į darbą.
Bet kuriuo atveju parodykite pasiekimus savo gyvenimo aprašyme ir būsite pranašesni už konkurentus.
3. Ne darbo įgūdžiai
Ar turite kokių nors įgūdžių, nesusijusių su klientų aptarnavimo darbuotojo ir vadovo darbu? Jei taip, tai gali būti didelis pliusas gyvenimo aprašyme.
Pavyzdžiui, jei pretenduojate į darbo vietą IT įmonėje, programavimo pagrindų išmanymas bus didelis privalumas. Tai parodys personalo darbuotojams, kad neturėsite problemų bendraudami su plėtros skyriumi.
Kaip susikurti savo gyvenimo aprašymą klientų aptarnavimo pareigoms užimti
Perėjimas prie klientų aptarnavimo gali būti puikus būdas padidinti savo pajamas ir pradėti iš naujo. Galite pakeisti savo gyvenimo aprašymą ir pritaikyti jį daugeliui pradinio lygio klientų aptarnavimo darbų.
1. Sutelkite dėmesį į universalius įgūdžius
Minkštieji įgūdžiai yra būtini klientų aptarnavime, tačiau jūs iš tikrųjų neturite dirbti klientų aptarnavimo srityje, kad juos išugdytumėte.
Jei kada nors dirbote akis į akį su klientu, jau žinote tai, ko reikia, kad tą patį atliktumėte internete. Jūs tiesiog turite tai paminėti klientų aptarnavimo atstovo gyvenimo aprašyme.
2. Savanorišką darbą paverskite privalumu
Jei jums neteko bendrauti su klientais akis į akį, galbūt turėjote patirties kaip savanoris. Daugeliui savanoriško tipo darbų reikia dirbti komandoje ir padėti žmonėms.
Būtent tai, ko reikia klientų aptarnavimui.
3. Parodykite pasiekimus
Galbūt jūs neturite daug darbo patirties šioje srityje, tačiau tikėtina, kad turite keletą puikių klientų aptarnavimo istorijų.
Ar dirbote mechaniku ir sugebėjote grąžinti nepatenkintą klientą? Ar padėjote valdyti tėvų grupę savo vaiko klasėje? Įtraukite šias patirtis į klientų aptarnavimo atstovo gyvenimo aprašymą.
Kaip suformatuoti klientų aptarnavimo gyvenimo aprašymą
Kartais forma svarbi tiek pat, kiek ir turinys. Štai kaip parašyti savo klientų aptarnavimo atstovo gyvenimo aprašymą, kad išnaudotumėte visas galimybes.
1. Chronologinis formatas
Ar galite pasigirti turtinga užimtumo istorija tam tikroje pramonės šakoje? Pasinaudokite chronologiniu formatavimu.
Pirmiausia paminėkite savo darbo patirtį ir apibūdinkite savo darbo pareigas bei pasiekimus.
2. Funkcinis formatas
Jei jūsų gyvenimo aprašymas yra prastas turimos patirties prasme, verčiau sutelkite dėmesį į įgūdžius. Parodykite savo minkštuosius ir praktinius įgūdžius, kad sužavėtumėte žmogiškųjų išteklių skyrių.
Įsitikinkite, kad pateikiate savo pasiekimų pavyzdžių, o ne tiesiog išvardijate įgūdžius.
3. Vieno puslapio gyvenimo aprašymas
Daugeliui klientų aptarnavimo darbų nereikia didžiulio įgūdžių ir darbo patirties sąrašo. Galite palengvinti personalo darbuotojų, kurie peržiūri jūsų gyvenimo aprašymą, darbą, jei jis bus trumpas ir konkretus.
Pabandykite naudoti skirtingus gyvenimo aprašymo šablonus, kad gyvenimo aprašymas tilptų į porą puslapių, geriausia viename.
4. Jūsų nuotrauka gyvenimo aprašyme
Gali atrodyti, kad pridėjus nuotrauką gyvenimo aprašymas taps asmeniškesnis, tačiau tai nėra pati geriausia idėja. Kai kurie didesni darbdaviai gali iškart atmesti jūsų gyvenimo aprašymą dėl teisinių priežasčių.
Nedėkite nuotraukos, nebent to reikalauja potencialus darbdavys.
5. Glaustumas
Jūsų gyvenimo aprašymas turėtų būti kuo trumpesnis. Įtraukite glaustą ir naudingą informacija apie save. Pataupykite žodžius darbo pokalbiui.
Atraskite patys
Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Apibendrinant tekstą, svarbu siekti efektyvaus rinkodaros planavimo ir tikslų nustatymo bei aiškaus komunikavimo su auditorija. Tai padės pasiekti gerų rezultatų.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Optimizuokite skambučių centro veiklą naudodami tinkamą programinę įrangą, kuri leidžia nukreipti skambučius, valdyti prioritetus, jiems kokybę, bei mokyti komandą.