Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kaip rinkti atsiliepimus

Puiku reguliariai analizuoti savo įvertinimus, nustatyti savo stipriąsias puses ir trūkumus. Galite susidaryti neblogą vaizdą apie tai, kas jūsų įmonei sekasi gerai ir ką reikėtų patobulinti. Kalbant apie blogus įvertinimus, sprendimas yra gana akivaizdus. Problemas išsprendžiate remdamiesi klientų atsiliepimais.

Bet kaip dėl teigiamų atsiliepimų? Turbūt nėra ką ten taisyti. Taigi, ar reikia džiaugtis ir nieko nedaryti? Ne, ne visai.

Klientų rekomendavimo indeksas yra metrika, nurodanti klientus, kurie nori pasidalyti savo mintimis apie jūsų įmonę, o tada galite atsakyti į jų rūpesčius ar problemas. Jūs klausiate savo kliento, kaip tikėtina, kad jis rekomenduos jūsų įmonę draugui ar kolegai. NPS matuoja jūsų įmonės ir klientų lojalumą. Kai sulaukiate neigiamų atsiliepimų, naudojate juos tobulėjimui, bet kai gaunate teigiamą, ką tik radote savo prekės ženklo reklamuotoją.

Šie žmonės entuziastingai žiūri į jūsų produktą/paslaugą, todėl yra puiki galimybė rinkti klientų atsiliepimus!

Kai jūsų pirkėjai NPS apklausoje pasirenka 9 arba 10, jie 5 kartus dažniau rekomenduos jūsų įmonę savo draugams ir parašys teigiamus atsiliepimus apie jūsų produktus ir įmonę.

Didelė tikimybė, kad jūsų klientai tiesiog nepagalvojo parašyti atsiliepimo apie jūsų įmonę. Ne visi galvoja: „Man patinka šis produktas, leiskite man parašyti atsiliepimą apie jį!“ Dažniau jiems reikia stumtelėjimo. Būtent todėl turėtumėte reguliariai siųsti NPS apklausas savo klientams ir susisiekti su savo reklamuotojais, kad vėliau surinktumėte atsiliepimus.

Visada atsiras klientų grupė, kuri neatsakys. Veiksmingas būdas tai pakeisti – siūlyti paskatas už apžvalgų ir atsiliepimų rašymą. Puikus būdas tai padaryti – pasiūlyti kuponus populiarioms svetainėms, pvz., „Amazon“. Svarbu pasakyti, kad tikitės, jog jie parašys sąžiningą apžvalgą ar atsiliepimą, nebūtinai teigiamą. Paskata taip pat jokiu būdu neturėtų būti siejama su teigiamu apžvalgos pobūdžiu.

Kaip gauti atsiliepimus iš klientų?

Pažiūrėkime, kaip tai padaryti praktiškai. Šiame pavyzdyje naudosime „Nicereply“ apklausas su „LiveAgent“ integracija. Yra du būdai, kaip rinkti atsiliepimus per NPS, naudojant „Nicereply“. Pirmiausia paaiškinsime, kaip gauti atsiliepimų iš klientų, vykdant NPS kampanijas.

Gaukite atsiliepimų iš klientų naudodami kampanijas

Pradėkite nuo „Nicereply“ paskyros sukūrimo ir tęskite „LiveAgent“ integracijoje. Po to būsite pasirengę išsiųsti savo pirmąją NPS kampaniją savo klientams. Paskyroje eikite į NPS skirtuką ir spustelėkite „Kampanijų“ paskirstymas.

Dabar galite pavadinti savo kontaktų sąrašą ir importuoti „LiveAgent“ klientų kontaktus (juos įklijuokite arba įkelkite failą). Vėliau galėsite redaguoti kampanijos dizainą, kad ji atitiktų jūsų prekės ženklą.

Tada eikite į kampanijos nustatymus, kur galite redaguoti temą arba siuntėjo vardą ir suplanuoti kampaniją.

Jūsų NPS kampanija dabar suplanuota ir bus išsiųsta jūsų kontaktų sąrašui nurodytą dieną ir nurodytu laiku. Visus surinktus įvertinimus ir komentarus galite matyti „Nicereply“ prietaisų skydelyje.

Tik pažiūrėkite! Jūsų klientai atsakė į NPS apklausą ir pateikė teigiamų atsiliepimų. Kaip matote, šalia kliento vardo yra maža mėlyna voko piktograma. Ši piktograma leidžia atsakyti į įvertinimą vienu paspaudimu.

Kai spustelėsite voką, numatytojoje el. pašto programoje bus sukurtas naujas el. laiškas. Šiame el. laiške jau bus nurodytas gavėjo el. pašto adresas.

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai parašyti žinutę, kuri paskatins jūsų klientus parašyti atsiliepimą apie jūsų įmonę. Pavyzdžiui, galite paprašyti savo įmonės apžvalgos populiariose programinės įrangos palyginimo svetainėse, tokiose kaip; „G2Crowd“, „Capterra“ arba „GetApp“. Arba paprašykite klientų tiesiogiai parašyti atsiliepimą apie jūsų svetainę.

Atsiliepimų kampanijos šablonas (pavyzdys):

Gaukite atsiliepimų iš klientų naudodami „aktyviklį“

Tačiau yra ir kitas būdas rinkti vartotojų atsiliepimus, kurie taip pat leidžia automatizuoti tolesnių pranešimų siuntimą. Sukurkite „Nicereply“ paskyrą, taip pat integraciją su „LiveAgent“, o tada savo paskyroje eikite į NPS skirtuką ir spustelėkite „Aktyviklio“ paskirstymą. Aktyviklis yra automatizuotas el. laiškas, kuriame yra apklausa klientui ir yra siunčiamas po to, kai išsprendžiamas jo bilietas.

Išskleidžiamajame meniu pasirinkite „LiveAgent“ integraciją, kad nustatytumėte aktyviklio veikimą. Galite pakeisti el. laiško siuntėją ir temą, redaguoti valandų skaičių, kada bus išsiųsta apklausa ir dar daugiau. Prieš tęsdami turite išsaugoti pakeitimus ir suaktyvinti aktyviklį.

Suaktyvinus NPS aktyviklį, „Nicereply“ pradės reguliariai nuskaityti jūsų bilietų būseną ir siųs NPS apklausas nustatytomis valandomis po to, kai bilietai bus išspręsti. Surinkę klientų atsiliepimus, galėsite juos matyti tiesiogiai biliete.

„Nicereply“ automatiškai prideda naują bilieto žymą ir komentarą, nurodantį įvertinimą ir komentarą.

Dabar viskas, ką jums reikia padaryti, tai sukurti naują taisyklę savo „LiveAgent“ paskyroje, kad tolesni el. laiškai būtų automatiškai siunčiami jūsų prekės ženklo reklamuotojams. Savo „LiveAgent“ paskyroje eikite į „Konfigūracija“ ir spustelėkite „Automatika“ – „Taisyklės“ – „Sukurti“. Jūs sugalvojate pavadinimą naujai taisyklei ir apibrėžiate jos sąlygas. Šiame pavyzdyje taisyklę pavadinsime „Nicereply“ NPS atsiliepimu. Naujoji taisyklė bus taikoma, kai pasikeis bilietų žymos, o sąlygų grupė bus bilieto žyma; pridėta „Nicereply“ NPS 10. Pasirinktinai galite pridėti kitą sąlygų grupę, skirtą NPS 9 bilieto žymai.

Paskutinis dalykas, kurį turime padaryti, yra sukurti veiksmą. Pasirinkite el. laišką siuntimą kaip veiksmą, kurį reikia atlikti. Tada galite pakeisti siuntėjo el. pašto adresą ir kam el. laiškas bus išsiųstas (pasirinkite užklausos pateikėją). Naudosime tą pačią temą ir el. pašto turinį kaip ir pirmame pavyzdyje. Kai baigsite rašyti el. laišką, tiesiog išsaugokite naują taisyklę ir būsite pasiruošę rinkti naudotojų atsiliepimus!

Apibendrinimas

Atsiliepimai yra galingas būdas natūraliausiu ir įtikimiausiu būdu pagrįsti jūsų įmonės teikiamą naudą esamiems klientams. Jūsų klientai kažkada dvejojo ​​dėl jūsų produktų ar paslaugų pirkimo, todėl gali labai padėti tiems, kurie dabar yra tokioje pačioje situacijoje. Kai potencialus naujas pirkėjas išgirs informaciją iš tikro žmogaus, kurio darbas nėra girti jūsų įmonę, jis greičiausiai pirks.

Žmonės labiau linkę patikėti jūsų teikiama nauda, jei įmonės, susiduriančios su panašiomis problemomis, pateikia įrodymų. Vartotojų atsiliepimai yra tokie galingi dėl to, kad jie leidžia klientams būti dėmesio centre. Tiesą sakant, 58 % didesnė tikimybė, kad vartotojai konvertuosis, kai jie perskaitys atsiliepimą, todėl pradėkite juos rinkti kuo greičiau!

Atraskite patys

Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kur galiu gauti atsiliepimus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yra daug būdų gauti atsiliepimus. Pavyzdžiui, tai gali būti per socialinius tinklus, el. laiškus, apžvalgų svetaines ar klientų apklausas. Atminkite, būkite aktyvūs ir paklauskite savo klientų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip parašyti atsiliepimo prašymą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gali būti sudėtinga prikalbėti klientus dalytis savo patirtimi su jūsų prekės ženklu, nes daugelis įmonių nežino, kaip prašyti atsiliepimų. Įsitikinkite, kad pasirinkote tinkamą balso toną, tinkamą laiką ir padovanokite dovaną ar paskatinimą. Be to, nepamirškite išreikšti padėkos.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte rinkti atsiliepimus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atsiliepimai yra galingas būdas natūraliausiu ir įtikimiausiu būdu pagrįsti jūsų įmonės teikiamą vertę esamiems klientams. Kai potencialus naujas pirkėjas išgirs kieno nors kito nuomonę, labiau tikėtina, kad jis pirks.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.