• Akademija
  • Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą

Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą

Naudodamosi klientų atsiliepimais ir pasiūlymų lenta, įmonės gali kurti į klientus orientuotus produktus, kurie geriau jiems pasitarnauja ir sprendžia jų problemas. Tai savo ruožtu didina klientų išlaikymą ir lojalumą, o tai savaime gali būti panaudota socialiniams įrodymams, kurie gali padėti pritraukti daugiau naujų klientų.

Tai tiesiogine prasme naudinga abiem pusėms. Tačiau kaip gauti naudingų klientų atsiliepimų? Per atsiliepimų ir pasiūlymų lentą. Panagrinėkime, kaip tokią sukurti.

Kodėl populiariausi atsiliepimų (arba grįžtamojo ryšio) rinkimo būdai neveikia?

Šiuo metu yra daugybė būdų, kaip įmonės gali gauti daugiau klientų atsiliepimų, tačiau dauguma jų yra mažai veiksmingi.

Pavyzdžiui, paimkime rinkodarą el. paštu. Elektroniniu paštu įmonė galėtų kreiptis į esamus klientus ir paprašyti jų atsakyti į kelis klausimus apie savo prekės ženklą ir produktus. Tačiau kiek klientų iš tikrųjų turi laiko, energijos ar noro tai daryti? Be paskatų – labai nedaug.

Taip pat yra ir su atsiliepimų formomis jūsų svetainėje. Nors šios formos neabejotinai gali padėti gauti daugiau naudingų klientų atsiliepimų, jos dažnai gali būti laikomos erzinančiu trukdžiu klientams, kurie tiesiog nori tęsti pirkimą.

Kai kurios įmonės taip pat skambinėja savo klientams. Tačiau šis metodas reikalauja daug pastangų. Nors kai kurie klientai neabejotinai įvertins tokį bendravimą, gali būti, kad tai atitrauks jūsų dėmesį nuo pagrindinių verslo aspektų, kuriuos turėtumėte tobulinti. Todėl gali būti gera idėja dirbti ties savo organiniu pasiekiamumu, pasitelkiant SEO sekimo priemonę. Ilgainiui tai gali atsipirkti.

Panašiai elkitės ir stebėdami savo socialinius kanalus. Nors tai gali būti puikus būdas stebėti pokalbius apie jūsų prekės ženklą ir sužinoti, ką žmonės iš tikrųjų apie jį galvoja, tai taip pat reikalauja daug laiko. Iš tiesų, norint stebėti ir reaguoti į atsiliepimus, reikia skirti išteklių socialiniam klausymuisi.

Ne tik tai, bet ir tai, kad įgyvendindami daugybę grįžtamojo ryšio su klientais strategijų gaištate begalę laiko.

Atsiliepimų ir pasiūlymų lentos nauda

Pristatome atsiliepimų ir pasiūlymų dėžutę – išmanesnį būdą gauti naudingesnių klientų atsiliepimų. Atsiliepimų ir pasiūlymų dėžutė – tai smagus, interaktyvus ir itin įtraukiantis forumas, leidžiantis daugiau sužinoti apie tai, kas jūsų klientams patinka ir nepatinka apie jūsų prekės ženklą ir produktus.

Į savo svetainę įtraukus atsiliepimų mygtuką, klientai juo galės palikti jums atsiliepimų ir pateikti pasiūlymų. Jie taip pat gali balsuoti už jau esamus pasiūlymus vos spustelėdami mygtuką, o tai reiškia, kad klientai gali aktyviai bendrauti tarpusavyje. Kitaip nei atliekant apklausą, per kurią niekas nežino, kokios kitų žmonių nuomonės.

Kiekvieną kartą, kai klientas pateikia atsiliepimą, jums pranešama nauju bilietu. Tada jūs turite nuspręsti, ar reaguoti, ar ne.

Surinkę visus atsiliepimus į tokią vietą kaip ši, supaprastinsite visą procesą. Tokiu būdu nereikės įgyvendinti įvairių grįžtamojo ryšio strategijų (nuo apklausų iki skambučių telefonu ir socialinio klausymosi) todėl sutaupysite daug laiko. Taigi galėsite greičiau plėtoti savo verslą. Viskas, ko jums reikia, yra atsiliepimai ir pasiūlymų dėžutė.

Geriausia tai, kad atsiliepimų ir pasiūlymų lentą galite pritaikyti savo prekės ženklui tiesiog pritaikę mygtukus. Galite net įkelti savo paveikslėlį arba parašyti savo HTML kodą.

Štai keletas funkcijų:

Universali pašto dėžutė

Visi jūsų bilietai surinkti vienoje vietoje – išmanesnėje el. pašto dėžutės versijoje.

Bilietų atsakinėjimas

Viename biliete saugomas kiekvienas pranešimas apie konkretų kliento praneštą incidentą. Dėl to daug lengviau nei bet kada anksčiau nustatyti ir išspręsti problemas.

Automatizuotas bilietų paskirstymas 

Nuspręskite, kas tvarkys kuriuos bilietus ir kiek bilietų gali tvarkyti kiekvienas agentas. Jei agentui reikia kiek atsikvėpti, galite jam tai leisti. Jei reikia pakeisti bilieto savininką, taip pat galite tai lengvai padaryti.

Laiko sekimas

Sužinokite daugiau apie tai, per kiek laiko išsprendžiama vidutinė problema naudodami laiko sekimo funkciją.

Žymos

Kartu su problemomis atsiranda ir pagalbos temų. Naudokite žymas, kad išskirtumėte svarbius klientus.

Žymos „LiveAgent“

Daugiau informacijos apie šią funkciją rasite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų lentoje.

Apibendrinimas

Juk žinote, koks svarbus įmonės sėkmei yra grįžtamasis ryšys. Įdiegę ir sukūrę atsiliepimų ir pasiūlymų lentą, galėsite daug greičiau nei anksčiau iškelti savo verslą į aukštesnį lygį. Sužinokite apie savo klientus, išsiaiškinkite, kokios yra didžiausios jų problemos ir sėkmingai jas išspręskite.

Atraskite patys

Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos pritaikomos praktiškai. Išbandykite viską, ko išmokote mūsų akademijoje, tiesiogiai „LiveAgent“ sistemoje.

Youtube video:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl jūsų įmonėje turėtų būti atsiliepimų ir pasiūlymų lenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Naudodamos klientų atsiliepimų ir pasiūlymų lentas, įmonės gali kurti į klientus orientuotus produktus, kurie geriau jiems pasitarnauja ir sprendžia jų problemas. Tai savo ruožtu didina klientų išlaikymą ir lojalumą, o tai sukuria socialinį įrodymą ir skatina naujų klientų pritraukimą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar klientų atsiliepimai el. paštu yra veiksmingi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šiuo metu yra daugybė būdų, kaip įmonės gali gauti klientų atsiliepimų, tačiau dauguma jų nėra labai veiksmingi. Vienas iš tokių yra grįžtamasis ryšys elektroniniu paštu. Įmonė galėtų kreiptis į esamus klientus ir paprašyti jų atsakyti į keletą klausimų apie savo prekės ženklą ir produktus. Tačiau kiek klientų iš tikrųjų turi laiko, energijos ar noro tai daryti? Be paskatų – labai nedaug.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokią naudą duoda grįžtamojo ryšio mygtuko įtraukimas į svetainę?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Į savo svetainę įtraukus atsiliepimų mygtuką, klientams bus sudaryta galimybė palikti jums atsiliepimų ir pateikti pasiūlymų. Jie taip pat gali balsuoti už esamus atsiliepimus vos mygtuko spustelėjimu, o tai reiškia, kad klientai gali bendrauti tarpusavyje.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.