Pagalbos centro užklausos formos šablonai - kaip užtikrinti teigiamą klientų patirtį ir efektyviai tvarkyti užklausas. Teikiame patarimų kaip kuo greičiau atsakyti į klientų užklausas bei pateikiame geriausius šaltųjų el. laiškų siuntimo pavyzdžius.
Norint išsiskirti sausakimšoje rinkoje, nepakanka teikti gerą klientų aptarnavimą. Ši taisyklė taikoma tiek B2C, tiek B2B verslui, taip pat tiems, kurie parduoda reikalingas prekes, prabangos gaminius ar programinę įrangą.
Kodėl? Nes šiais laikais pirkėjai turi didesnių lūkesčių ir yra įpratę prie individualizuotos ir teigiamos patirties. Ši teigiama patirtis yra glaudžiai susijusi su vienu iš šiuolaikinio klientų aptarnavimo principų – „omnichannel“ klientų aptarnavimu.
„Omnichannel“ klientų aptarnavimas reiškia būti pasiekiamiems savo klientams įvairiais komunikacijos kanalais ir vienodo lygio aptarnavimo teikimą kiekviename kanale. Taigi turėdamas „omnichannel“ aptarnavimą klientai turėtų sklandžiai keisti komunikacijos kanalus (nuo telefono iki el. pašto arba socialinių tinklų ir tiesioginio pokalbio internetu), nekartodami savo problemų ir klausimų skirtingiems aptarnaujantiems darbuotojams.
Pagrindiniai „omnichannel“ klientų aptarnavimo privalumai be klientų patirties gerinimo, yra šie:
Ryšys su klientais įvairiais jų pasirinktais kanalais gali padėti geriau suprasti jų poreikius, norus, lūkesčius ir problemas. Užmegzti ryšį su jais keliais kanalais yra puikus būdas juos pažinti ir sudaryti patogias sąlygas.
Galite surinkti daug vertingų įžvalgų ir labai svarbių atsiliepimų apie savo produktą ar paslaugą bendraudami su klientais skirtingose platformose. Paprastai klientai noriai dalijasi savo nuomone apie jūsų produktą ar paslaugą kanale, kuris jiems atrodo natūralesnis. „Natūraliau“ turime omenyje, pavyzdžiui, socialinių tinklų pranešimus ar el. paštą, o ne klientų apklausas apie paslaugos kokybę ar klientų rekomendavimo indekso (NPS) klausimus iššokančiuose languose.
Tai gali atrodyti neįmanoma, tačiau siūlant „omnichannel“ klientų aptarnavimą, jūsų agentų darbas iš tikrųjų tampa lengvesnis ir greitesnis. Kaip? Siūlydama „omnichannel“ aptarnavimo paslaugas, įmonė turi efektyviau organizuoti klientų aptarnavimą, palyginti su „omnichannel“ aptarnavimu. Dėl to darbuotojai gali dirbti našiau, o jų našumas laikui bėgant gerės.
„Omnichannel“ klientų aptarnavimas reiškia nemažas santaupas jūsų klientų aptarnavimo biudžetui. Vienas darbuotojas sugeba išspręsti daugiau užklausų per tą patį laiką – tai tiesiogiai susiję su jūsų darbuotojo produktyvumo padidėjimu. Be to, darbuotojai yra mažiau pavargę, o jų darbas yra lengvesnis. Tai reiškia, kad gerėja jų motyvacija ir nuotaika darbe.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Pagalbos centro užklausos formos turėtų būti kuo trumpesnės. Jos turėtų turėti tik svarbiausius laukus, tokius kaip kliento duomenys (vardas ir pavardė, el. pašto adresas, prireikus ir telefono numeris), ilgą lauką tekstui, kuriame klientas apibūdina savo užklausą, ir mygtuką „Pateikti“.
Jei jūsų klientų aptarnavimo skyrius yra platesnis ir susideda iš kelių komandų, tokiose formose taip pat turėtų būti išskleidžiamasis sąrašas, kuriame klientas gali pasirinkti, su kuria komanda norėtų susisiekti. Taip pat galite įtraukti kitų išskleidžiamųjų sąrašų, tačiau atminkite, kad forma turėtų būti kuo trumpesnė ir paprastesnė.
Panašiai kaip pagalbos centro užklausos formos ilgis ir struktūra, forma turi būti parašyta lengvai suprantama kalba. Naudokite suprantamus ir jūsų klientams žinomus teiginius. Nenaudokite žargono ar techninių terminų, venkite frazinių veiksmažodžių ar sudėtingų, sudėtinių sakinių. Atminkite, kad jūsų klientai yra užsiėmę, todėl jie turėtų sugebėti užpildyti jūsų formą per kelias minutes ar net sekundes, nepraleisdami laiko bandydami interpretuoti jūsų įmonės kodą.
Paprastas atsakymas į šį klausimą yra kuo greičiau, tačiau žinome, kad tai lengviau pasakyti nei padaryti. Laikas, reikalingas atsakyti į kliento užklausą, turėtų būti nustatytas jūsų klientų aptarnavimo komandoje ir, jei įmanoma, patvirtintas klientų aptarnavimo agentų pasirašyta paslaugų lygio sutartimi (SLA). Atsakymo laikas gali būti skirtingas atskirose pramonės šakose ir įmonėse, priklausomai nuo daugelio kintamųjų.
Šie kintamieji gali apimti agentų skaičių klientų aptarnavimo komandoje, pagalbos centro bilietų kiekį, pateiktą per tam tikrą laikotarpį, klientų užklausų sudėtingumą, pagalbos centro operacijų automatizavimo lygį, jūsų klientų aptarnavimui naudojamą programinę įrangą (jeigu paminėtume tik keletą jų).
Nepaisant vidaus sąlygų jūsų komandoje, jūsų klientų aptarnavimo agentai turėtų siekti atsakyti į klientų užklausas, kai tik jos pateikiamos, atsižvelgiant į jūsų klientų interesus.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Aptarnavimo centro kainų skaičiuoklė
Pasiūlymas naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo centrų kainų skaičiuoklę, kuri suteikia daugybę klientų aptarnavimo sprendimų ir funkcijų derinių, padės jums rasti geriausią ir ekonomiškiausią pasirinkimą. Klientų aptarnavimas yra esminis verslo aspektas, nes jis padeda išspręsti klientų problemas, efektyviai bendrauti su jais ir didinti jų lojalumą, kuris savo ruožtu padeda padidinti pajamas. „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, kuri užtikrina lengvesnį organizavimą ir padidina jūsų pasiekiama klientų skaičių. Palyginus daugiau nei 70 skirtingų aptarnavimo tarnybų sprendimų, galėsite pasirinkti geriausią ir efektyviausią aptarnavimo centrą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo sistema, kurioje yra susijungiama bilietų sistema, pokalbis, balsas ir vaizdo skambučiai, socialiniai tinklai ir savarankiškos priemonės. Ši programa gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės šakoms ir ji yra patikima, neribotos agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija bei žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis. Naudojant LiveAgent, galima personalizuoti klientų patirtį ir padidinti pajamas. Tai yra ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, dėl ko jis yra naudojamas daugiau nei 21 000 įmonių, tarp jų yra ir brandžių įmonių.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team