Priminimo el. laiškų šablonai

Norint, kad bet kokia el. pašto rinkodaros kampanija būtų sėkminga, reikia tinkamu laiku pasiekti tikslinę auditoriją su tinkama žinute. Tačiau, remiantis „Mailchimp“ apklausa, vidutinis el. laiško atidarymo rodiklis visose pramonės šakose yra apie 21%. Todėl priminimo el. laiškai yra būtini. Laiku išsiųsti priminimo el. laiškai gali padidinti susidomėjimą ir paskatinti klientus atlikti konkrečius veiksmus. Visgi rinkodaros specialistams gali būti sudėtinga parašyti šiuos el. laiškus ir išsiaiškinti, kada geriausia juos išsiųsti. Žemiau pateikiami keli priminimo el. laiškų šablonai įvairioms progoms, kuriuos galite pritaikyti savo reikmėms.

Priminimo el. laiškų šablonai

Kas yra priminimo el. laiškas?

Priminimo el. laiškas yra galingas įrankis rinkodaros specialistams, kuris iš esmės daro tai, ką sako jo pavadinimas. Jis primena gavėjui ką nors svarbaus ateityje, tai, ko iš jo tikimasi arba turėjo įvykti, bet neįvyko. Štai keletas scenarijų, kai priminimo el. laiško siuntimas gali būti naudingas jūsų verslui:

  • Vartotojų informavimas, kad jų nemokamas bandomasis laikotarpis netrukus baigsis/baigėsi
  • Neaktyvių naudotojų, kurie tam tikru laiku atsisakė jūsų produkto, įtraukimas (pvz., po nebaigtos registracijos)
  • Priminti esamiems klientams atnaujinti prenumeratą ar narystę
  • Pranešimas klientams apie būsimą sąskaitos dat ir pavėluotus mokėjimus
  • Įspėjimas klientams apie nesėkmingus mokėjimus/kredito kortelės galiojimo laiką/paskyros atšaukimą
  • Priminti klientams apie svarbius artėjančius įvykius ir pan.
„Apple TV“ priminimo el. laiškas

Priminimo el. laiškų temos

  • [Vardas], mes jūsų jau seniai nematėme ☹
  • Pasiilgome jūsų!
  • Pastebėjome, kad pastaruoju metu esate šiek tiek nutolę
  • Jūsų [produkto] bandomasis laikotarpis baigiasi po [skaičius] dienų
  • [Vardas], jūsų [produkto] bandymas beveik baigtas. Atnaujinkite dabar!
  • Būtinas veiksmas – jūsų [produkto] mokėjimas nepavyko
  • Atnaujinkite mokėjimo informaciją
  • O ne, kilo problemų dėl jūsų [produkto] apmokėjimo
  • Jūsų [produkto] paskyra suspenduota!
  • [Produkto] paskyra nebeveiks po [skaičius] dienų
  • Priminimas: įvykio pateikimo terminas yra [data]
  • Nepraleiskite [įvykio pavadinimas]
  • Paskutinė galimybė pamatyti [pranešėją] tiesiogiai [įvykio pavadinimas]!

8 priminimo el. laiškų šablonai

Priminimo neaktyviam vartotojui el. laiškas


Hi [Name],

It looks like you haven’t signed into your [Product] account for a while. Just a friendly heads up that [Product] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity.

We’d love for you to stick around. To keep your account open, please log in at least once by [date].

[SIGN IN]

As a reminder, with [Product] you can:

[Use feature 1 – benefit 1]
[Use feature 2 – benefit 2]
[Use feature 3 – benefit 3]

In case you need a refresher course – check out our tour to get you up and running again.

If you have any questions or need any help, reply to this email or jump on a live chat with our customer care team. We’ve got your back!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Priminimo apie bandomosios versijos pabaigą el. laiškas


Hi [Name],

Time flies! Can you believe that your [Product] trial is almost coming to an end?

You still have 3 days to get up to speed with all the awesome things you can do with [Product] like:

[Benefit 1 using feature 1]
[Benefit 2 using feature 2]
[Benefit 3 using feature 3]

If you’re ready, you can navigate to the Plans page to select a subscription that best suits your needs. Our plans start at [price], and you can change your plan at any time.

You’ll also get access to our rockstar customer support team who can guide you through any challenge and recommend best practices for getting the most value out of our [tool/ platform/ software].

Choose My Plan

Still evaluating and could use a hand before your trial is up? Let us know – we’re here to help!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Priminimo apie būsimą mokėjimą el. laiškas


Hi [Name],

Hope things are going well for you. This is just a quick reminder that invoice [invoice number] which we sent on [date] will be coming due on [invoice due date].

I’m sure you’re busy, but I’d appreciate it if you could take a moment and look over the invoice when you get a chance. I’m happy to answer any questions you might have. Thanks again for your business!

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Priminimo apie pavėluotą mokėjimą el. laiškas


Hi [Name],

Our records show that we haven’t yet received a payment of [amount] for Invoice [ invoice number], which is overdue by one week. I would appreciate it if you could check this out on your end.

I know that life can get busy, and details can be missed. I’ve attached a copy of the invoice to this email, in case the original was lost or deleted.

If the payment has already been sent, please disregard this notice. If you have any questions whatsoever, please reply and I’d be happy to answer them.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Kredito kortelės galiojimo pabaigos priminimas el. laišku


Hi [Name],

We wanted to give you a heads up. The payment information you have on file for your [Product] subscription (card ending with ****) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription when this payment cycle ends.

If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?

Update Now

Let us know if there’s anything we can do to help.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

Priminimo dėl nepavykusio mokėjimo el. laiškas


Hi [Name],

We just tried to charge your credit card for your subscription renewal at [Product], however, it failed.

This typically happens due to a change in your credit card number, card expiration, card cancellation, or the bank not recognizing the payment and taking action to prevent it.

To ensure you don’t experience any interruption of your service, please update your credit card details, and we’ll give it another try. You should be able to do it in less than a minute by clicking here: [link to the update page].

If you have any questions, concerns, or issues, please visit our Help Center, call us at [number], or start a chat with our customer support team. We’re here to help!

As always, thanks for being a [Company] customer.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Priminimo apie paskyros atšaukimą el. laiškas


Hi [Name],

We just tried to process your [Product] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed again.

Please update your payment information and we’ll be happy to keep your account active. It’s a one-step process and shouldn’t take more than a minute.

Update Your Card Now

If the next charge fails, your account will be canceled automatically. ☹

Should you have any questions, please feel free to reach out to us anytime.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

Priminimo apie būsimą įvykį el. laiškas


Hey [Name],

We are less than two weeks away from the [Event Name] event where we’ll be talking about how to [achieve specific goals] as well as the latest trends in [industry].

We wanted to remind you that [Event Name] ticket prices go up on [date]. Be sure to snag your ticket before the price increases. After [date] tickets will increase to [price], so don’t miss out!

Register Today

Some of our speakers:

[Speaker 1 – short bio]
[Speaker 2 – short bio]
[Speaker 3 – short bio]

Event schedule:
[Event schedule details]

You can find more information on our event page. If you have any questions, please feel free to reach out.

Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve customer service. Curious about all the opportunities?

Dažnai užduodami klausimai

Kada turėčiau siųsti priminimo el. laišką?

Nėra idealiai tinkamo laiko siųsti priminimo el. laišką, nes tai gali skirtis kiekvienu konkrečiu atveju. Jei primenate klientams apie būsimą mokėjimą, bandomojo laikotarpio pabaigą ar jų prenumeratos atnaujinimą, reikėtų apie tai pranešti bent prieš savaitę ir pabaigos dieną. Kalbant apie el. laiškus, norint susigrąžinti nesėkmingus mokėjimus, paprastai tikslinga išsiųsti priminimą pirmą darbo dieną po termino pabaigos.

Kiek priminimo el. laiškų turėčiau siųsti?

Viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti naudodami priminimo el. laiškus, yra siųsti vieną priminimą ir tikėtis geriausio. Jei norite konvertuoti daugiau bandomosios versijos naudotojų arba susigrąžinti daugiau pajamų iš nepavykusių mokėjimų, apsvarstykite galimybę išsiųsti keletą el. laiškų, įskaitant išankstinius priminimus, priminimus apie terminus ir tolesnius priminimus.

Kokie yra geriausi patarimai dėl priminimo el. laiškų rašymo?

Priminimo el. laiškai turėtų būti trumpi, paprasti ir pateikti tik reikiamą informaciją ir kontekstą. Juose neturėtų būti daugybės nebūtinų žinoti detalių. Taip pat jie turėtų būti parašyti profesionaliai, išlaikant draugišką ir mandagų toną. Svarbiausia rasti tinkamą pusiausvyrą tarp atkaklumo ir įkyrumo. Būtinai įtraukite akivaizdų raginimą veikti, kad klientai tiksliai žinotų, ko iš jų tikimasi.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėčiau siųsti priminimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nėra idealiai tinkamo laiko siųsti priminimo el. laišką, nes tai gali skirtis kiekvienu konkrečiu atveju. Jei primenate klientams apie būsimą mokėjimą, bandomojo laikotarpio pabaigą ar jų prenumeratos atnaujinimą, reikėtų apie tai pranešti bent prieš savaitę ir pabaigos dieną.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek priminimo el. laiškų turėčiau siųsti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti naudodami priminimo el. laiškus, yra siųsti vieną priminimą ir tikėtis geriausio. Jei norite konvertuoti daugiau bandomosios versijos naudotojų arba susigrąžinti daugiau pajamų iš nepavykusių mokėjimų, apsvarstykite galimybę išsiųsti keletą el. laiškų, įskaitant išankstinius priminimus, priminimus apie terminus ir tolesnius priminimus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra geriausi patarimai dėl priminimo el. laiškų rašymo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Priminimo el. laiškai turėtų būti trumpi, paprasti ir pateikti tik reikiamą informaciją ir kontekstą. Juose neturėtų būti daugybės nebūtinų žinoti detalių. Taip pat jie turėtų būti parašyti profesionaliai, išlaikant draugišką ir mandagų toną. Svarbiausia rasti tinkamą pusiausvyrą tarp atkaklumo ir įkyrumo. Būtinai įtraukite akivaizdų raginimą veikti, kad klientai tiksliai žinotų, ko iš jų tikimasi.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai