Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Priminimo el. laiškų šablonai

Norint, kad bet kokia el. pašto rinkodaros kampanija būtų sėkminga, reikia reikiamu laiku pasiekti tikslinę auditoriją su tinkama žinute. Tačiau, remiantis „Mailchimp“ apklausa, vidutinis el. laiško atidarymo rodiklis visose pramonės šakose yra apie 21%. Todėl priminimo el. laiškai yra būtini. Laiku išsiųsti priminimo el. laiškai gali padidinti susidomėjimą ir paskatinti klientus prireikus atlikti konkrečius veiksmus. Visgi rinkodaros specialistams gali būti sudėtinga parašyti šiuos el. laiškus ir išsiaiškinti, kada geriausia juos išsiųsti. Žemiau pateikiami keli priminimo el. laiškų šablonai įvairioms progoms, kuriuos galite pritaikyti savo reikmėms.

Priminimo el. laiškų šablonai

Kas yra priminimo el. laiškas?

Priminimo el. laiškas yra galingas įrankis rinkodaros specialistams, kuris iš esmės daro tai, ką sako jo pavadinimas. Jis primena gavėjui ką nors svarbaus ateityje, tai, ko iš jo tikimasi arba turėjo įvykti, bet neįvyko. Štai keletas scenarijų, kai priminimo el. laiško siuntimas gali būti naudingas jūsų verslui:

  • Vartotojų informavimas, kad jų nemokamas bandomasis laikotarpis netrukus baigsis/baigėsi
  • Neaktyvių naudotojų, kurie tam tikru laiku atsisakė jūsų produkto, įtraukimas (pvz., po nebaigtos registracijos)
  • Priminti esamiems klientams atnaujinti prenumeratą ar narystę
  • Pranešimas klientams apie būsimą sąskaitos dat ir pavėluotus mokėjimus
  • Įspėjimas klientams apie nesėkmingus mokėjimus/kredito kortelės galiojimo laiką/paskyros atšaukimą
  • Priminti klientams apie svarbius artėjančius įvykius ir pan.
„Apple TV“ priminimo el. laiškas

Priminimo el. laiškų temos

  • [Vardas], mes jūsų jau seniai nematėme ☹
  • Pasiilgome jūsų!
  • Pastebėjome, kad pastaruoju metu esate šiek tiek nutolę
  • Jūsų [produkto] bandomasis laikotarpis baigiasi po [skaičius] dienų
  • [Vardas], jūsų [produkto] bandymas beveik baigtas. Atnaujinkite dabar!
  • Būtinas veiksmas – jūsų [produkto] mokėjimas nepavyko
  • Atnaujinkite mokėjimo informaciją
  • O ne, kilo problemų dėl jūsų [produkto] apmokėjimo
  • Jūsų [produkto] paskyra suspenduota!
  • [Produkto] paskyra nebeveiks po [skaičius] dienų
  • Priminimas: įvykio pateikimo terminas yra [data]
  • Nepraleiskite [įvykio pavadinimas]
  • Paskutinė galimybė pamatyti [pranešėją] tiesiogiai [įvykio pavadinimas]!

8 priminimo el. laiškų šablonai

Priminimo neaktyviam vartotojui el. laiškas

Priminimo apie bandomosios versijos pabaigą el. laiškas

Priminimo apie būsimą mokėjimą el. laiškas

Priminimo apie pavėluotą mokėjimą el. laiškas

Kredito kortelės galiojimo pabaigos priminimas el. laišku

Priminimo dėl nepavykusio mokėjimo el. laiškas

Priminimo apie paskyros atšaukimą el. laiškas

Priminimo apie būsimą įvykį el. laiškas

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Dažnai užduodami klausimai

Kada turėčiau siųsti priminimo el. laišką?

Nėra idealiai tinkamo laiko siųsti priminimo el. laišką, nes tai gali skirtis kiekvienu konkrečiu atveju. Jei primenate klientams apie būsimą mokėjimą, bandomojo laikotarpio pabaigą ar jų prenumeratos atnaujinimą, reikėtų apie tai pranešti bent prieš savaitę ir pabaigos dieną. Kalbant apie el. laiškus, norint susigrąžinti nesėkmingus mokėjimus, paprastai tikslinga išsiųsti priminimą pirmą darbo dieną po termino pabaigos.

Kiek priminimo el. laiškų turėčiau siųsti?

Viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti naudodami priminimo el. laiškus, yra siųsti vieną priminimą ir tikėtis geriausio. Jei norite konvertuoti daugiau bandomosios versijos naudotojų arba susigrąžinti daugiau pajamų iš nepavykusių mokėjimų, apsvarstykite galimybę išsiųsti keletą el. laiškų, įskaitant išankstinius priminimus, priminimus apie terminus ir tolesnius priminimus.

Kokie yra geriausi patarimai dėl priminimo el. laiškų rašymo?

Priminimo el. laiškai turėtų būti trumpi, paprasti ir pateikti tik reikiamą informaciją ir kontekstą. Juose neturėtų būti daugybės nebūtinų žinoti detalių. Taip pat jie turėtų būti parašyti profesionaliai, išlaikant draugišką ir mandagų toną. Svarbiausia rasti tinkamą pusiausvyrą tarp atkaklumo ir įkyrumo. Būtinai įtraukite akivaizdų raginimą veikti, kad klientai tiksliai žinotų, ko iš jų tikimasi.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėčiau siųsti priminimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nėra idealiai tinkamo laiko siųsti priminimo el. laišką, nes tai gali skirtis kiekvienu konkrečiu atveju. Jei primenate klientams apie būsimą mokėjimą, bandomojo laikotarpio pabaigą ar jų prenumeratos atnaujinimą, reikėtų apie tai pranešti bent prieš savaitę ir pabaigos dieną.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek priminimo el. laiškų turėčiau siųsti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti naudodami priminimo el. laiškus, yra siųsti vieną priminimą ir tikėtis geriausio. Jei norite konvertuoti daugiau bandomosios versijos naudotojų arba susigrąžinti daugiau pajamų iš nepavykusių mokėjimų, apsvarstykite galimybę išsiųsti keletą el. laiškų, įskaitant išankstinius priminimus, priminimus apie terminus ir tolesnius priminimus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra geriausi patarimai dėl priminimo el. laiškų rašymo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Priminimo el. laiškai turėtų būti trumpi, paprasti ir pateikti tik reikiamą informaciją ir kontekstą. Juose neturėtų būti daugybės nebūtinų žinoti detalių. Taip pat jie turėtų būti parašyti profesionaliai, išlaikant draugišką ir mandagų toną. Svarbiausia rasti tinkamą pusiausvyrą tarp atkaklumo ir įkyrumo. Būtinai įtraukite akivaizdų raginimą veikti, kad klientai tiksliai žinotų, ko iš jų tikimasi.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai