Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai

El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai

Kartais bus naujienų ar pranešimų, kurie yra tokie svarbūs, kad galite juos pažymėti kaip „privalomą skaityti“ informaciją. Tai gali būti atnaujinimas apie jūsų įmonę, esamą situaciją arba pareiškimas apie vieną iš jūsų produktų ar paslaugų.

Kadangi jums atrodo, kad ši informacija yra labai svarbi, vienas geriausių būdų ja dalytis yra siųsti el. laiškus, kuriuos privaloma perskaityti. Tai gali būti nusiųsta visiems jūsų prenumeratoriams arba tiesiog nukreipta į konkrečius atitinkamus segmentus (tikimės, kad jūsų vartotojų duomenų bazė yra suskirstyta į segmentus!).

El. paštas yra efektyvus būdas skleisti žinią apie privalomas perskaityti naujienas, nes tai vis dar yra populiarus bendravimo būdas. Dauguma žmonių kasdien naudojasi el. paštu ir palieka programą atidarytą tam, kad netrukus po išsiuntimo jiems būtų rodomas jūsų pranešimas. Be to, galite patikrinti statistiką, kad sužinotumėte, kiek gavėjų iš tikrųjų skaito svarbią informaciją, kuria norėjote pasidalinti su jais.

Turėdami šias žinias, sužinosite, kiek efektyvūs yra jūsų privalomi perskaityti el. laiškai. Pvz., jei laiškų atidarymo dažnis yra mažas, turite padidinti savo pranešimų poveikį rašydami temų eilutes, kurios geriau išsiskiria sausakimšose pašto dėžutėse.

El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai
El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonas iš Google

Kas iš tiesų yra el. laiškai, kuriuos būtina perskaityti?

Bet kuris el. laiškas, kurį laikote svarbiu perskaityti ir kuriame yra pranešimas arba nukreipiamas į jį, gali būti klasifikuojamas kaip privalomas skaityti el. laiškas. Skirtingai nuo kitų el. laiškų, pvz., naujienlaiškių, privalomų skaityti el. laiškų tvarkaraštis nėra fiksuotas. Jie siunčiami tik tada, kai to reikia.

Jei pareiškimas, kurį turite pateikti, yra trumpas, tokią informaciją galima įtraukti į patį el. laiško turinį. Bet jei atnaujinimas yra ilgesnis arba dėl formato negalima jo skaityti gavėjų pašto dėžutėse, gali būti geriau jį siųsti kaip pranešimo priedą. Taip pat galite išsiųsti privalomą perskaityti el. laišką, kuriame trumpai paaiškinamas turinys ir pateikiama nuoroda į kitą adresą internete, kur galima pamatyti visą privalomą perskaityti tekstą.

El. Pašto šablonų pritaikymas
Pritaikykite el. pašto šablonus, esančius „LiveAgent“

Privalomų perskaityti el. laiškų temų eilutės

  • Svarbus [company] atnaujinimas viduje
  • Būtina perskaityti: pareiškimas apie [issue]
  • Pridėtas svarbus atnaujinimas iš [company]
  • Naujienos apie [issue] kartu su šiuo pranešimu
  • Apsilankykite mūsų [website/blog/other sources] ir gaukite svarbų pranešimą
  • [company] pareiškimas apie [issue]: spustelėkite viduje esančią nuorodą

El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai

1 el. laiško, kurį būtina perskaityti, šablonas – skelbimas pranešimo tekste

2 el. laiško, kurį būtina perskaityti, šablonas – pridėtas pareiškimas

Dažnai užduodami klausimai

Kaip dažnai galiu siųsti el. laiškus, kuriuos privaloma perskaityti?

Galite siųsti el. laiškus, kuriuos privaloma perskaityti, kai tik turite svarbų naujinį, kurį, jūsų manymu, turėtų pamatyti visi jūsų klientai. Siekiant užtikrinti, kad naujienos pasiektų kuo daugiau žmonių ir stebėti atidarymų dažnį (kad būtų informacijos, ar gavėjai tikrai skaito), šie pranešimai turėtų būti siunčiami kaip atskirtas nuo kito turinio el. laiškas.

Todėl jie neturės įprasto siuntimo tvarkaraščio, kaip paprastai būna įvairaus turinio el. laiškuose. Vietoj to, jūs turite nustatyti, kada būtina siųsti tokį el. laišką ir jei pastebėsite, kad jų siunčiate per daug, jūsų klasifikacija, kas laikoma esminėmis naujienomis, gali būti neteisinga.

Kur galima paskelbti privalomą perskaityti pareiškimą?

Geriausia vieta pasidalinti svarbiu pareiškimu paprastai yra pačiame el. laiško tekste. Tai leidžia gavėjams greitai ir lengvai perskaityti naujinį, nereikia spustelėti jokių nuorodų ar mygtukų ir būti nukreiptiems kitur.

Tačiau pranešimas gali būti per ilgas, kad būtų įtrauktas į el. laiško tekstą, arba galbūt norite pateikti papildomos informacijos kur nors, kur jį galima būtų rasti visam laikui ir nepasimestų pašto dėžutėje . Bet kuriuo iš šių atvejų vertėtų išsiųsti pranešimą su prisegtu dokumentu arba nuorodą į privalomas skaityti naujienas, paskelbtas jūsų svetainėje, tinklaraštyje ar socialinių tinklų platformose.

Ar galiu siųsti privalomus perskaityti el. laiškus vidiniu paštu?

Čia didžiausias dėmesys skiriamas privalomoms skaityti naujienoms kaip turinio tipui, kurį vartotojai gali suprasti. Tačiau, žinoma, yra su verslu susijusių naujienų, kuriomis turėtų būti dalijamasi tik viduje. Kai kurie el. pašto šablonai taikomi tiek vidiniams, tiek išoriniams atnaujinimams, tačiau kai kurie pranešimai tinka kaip el. pašto kopija arba vietinis intraneto pranešimas tik todėl, kad juose bus konfidencialios informacijos, kurios neturėtumėte skelbti savo svetainėje, kur ją galima rasti viešai.

Discover all that LiveAgent has to offer.

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How often can I send must-read emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can send must-read emails whenever you have an important update that you feel should be seen by all your clients. However, you need to determine when a must-read email is necessary, and if you find that you are sending too many then your classification of what is considered essential news might be wrong.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Where can a must-read statement be posted?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The best place to share an important statement is usually in the body of the email itself. However, if the announcement is too long, it would be a good idea to send a message with an attached document or a link.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Can I send a must-read email internally?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yes, but before you send the email, determine if the announcement contains any confidential information, so you can choose a proper channel to spread the message. As a result, you will avoid potentially harmful mistakes.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai