Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atvejo analizės užklausos el. laiškų šablonai

Atvejo analizės užklausos el. laiškų šablonai

Atvejų analizės yra esminė daugelio B2B rinkodaros strategijų dalis. Jos suteikia jums galimybę parodyti potencialiems klientams realius pavyzdžius, kaip jūsų produktas sugebėjo patenkinti kitų klientų poreikius, išspręsti jų problemas ir galiausiai padėti jiems pasiekti savo verslo tikslus. Atvejų analizės labai padeda įgyti potencialių klientų pasitikėjimą ir patvirtinti, kad jūsų produktas ar paslauga iš tikrųjų veikia. Šiame straipsnyje aprašoma, kodėl atvejų analizė yra esminis turinio rinkodaros įrankis ir pateikiami naudingi atvejo analizės užklausos el. laiškų šablonai kartu su pagrindiniais atvejų analizės interviu klausimais, kurie padės jums gauti sėkmės istorijas iš klientų.

„LiveAgent“ atvejų analizė
Mūsų svetainėje rodomos atvejų analizės

Kodėl rinkodaros strategijoje naudoti atvejų analizes?

  • 13% rinkodaros specialistų atvejų analizes įvardija kaip vieną iš pagrindinių medijų formų, naudojamų jų turinio strategijoje – dėl to tai yra penktas populiariausias turinio tipas, kurį nustelbia tik vaizdinis turinys, tinklaraščiai ir el. knygos. („HubSpot“ rinkodaros būklės ataskaita)
  • Klientų atvejų analizės yra populiariausia savireklamos taktika, kurią taiko rinkodaros agentūrų vadovai: 62,6% respondentų balsavo už tai, kad tai efektyviai pritrauktų potencialius klientus. („eMarketer“ tyrimas)
  • Atvejų analizės/sėkmės istorijos klasifikuojamos kaip trečias pagal įtakingumą turinio rinkodaros tipas mažų ir didelių įmonių pirkimo procese. („Eccolo Media“ B2B technologijų turinio tyrimo ataskaita).

 Kliento atvejo analizės užklausos el. laiškų šablonai

Formalus atvejo analizės užklausos el. laiškas

Neformalus atvejo analizės užklausos el. laiškas

Atvejo analizės užklausos el. laiškas po teigiamos klientų patirties

Atvejo analizės užklausos el. laiškas po palikto kliento atsiliepimo

Atvejo analizės užklausos el. laiškas po užbaigto etapo

Atvejo analizės užklausos el. laiškas metų pabaigoje

Atvejo analizės versle interviu klausimai, kuriuos galite užduoti savo klientams

Norėdami parašyti patrauklią atvejo analizę/sėkmės istoriją, kurioje yra išsamių įžvalgų ir duomenų apie tai, kaip jūsų produktas ar paslauga sukuria pridėtinę vertę, turite užduoti apgalvotų klausimų, tuo pačiu atsižvelgdami į tai, kad jūsų klientai gali neturėti daug laiko į juos atsakyti. Štai keletas dažniausių atvejų analizės interviu klausimų, kuriuos galite naudoti per savo klientų atvejų analizės interviu.

Atvejo analizės interviu klausimai apie jų padėtį prieš įsigyjant jūsų produktą

  • Ką naudojote prieš įsigydami mūsų produktą?
  • Kokie buvo trys pagrindiniai nusivylimo momentai, su kuriais susidūrėte?
  • Kokius dar iššūkius patyrėte prieš naudodamiesi mūsų produktu?
  • Koks buvo lūžio taškas, kai nusprendėte, kad reikia išbandyti ką nors naujo?
  • Kaip pirmą kartą išgirdote apie mūsų produktą?

Atvejo analizės interviu klausimai apie jų sprendimų priėmimo procesą

  • Kokiais kitais produktais domėjotės, prieš nuspręsdami naudoti mūsų gaminius?
  • Ko ieškojote sprendime?
  • Kuo mūsų sprendimas išsiskyrė iš kitų, kuriais domėjotės?
  • Kokios buvo svarbiausios priežastys, kodėl pasirinkote mūsų produktą?
  • Kokia mūsų produkto savybė buvo patraukliausia?

Atvejo analizės interviu klausimai apie jų patirtį naudojant jūsų produktą

  • Kiek lengva ar sunku buvo pradėti naudoti mūsų produktą?
  • Ar ilgai naudojate mūsų produktą?
  • Kaip mūsų produktas padėjo jums įveikti anksčiau iškilusius iššūkius?
  • Kokia jūsų mėgstamiausia savybė ar dalis mūsų produkte? Kodėl?
  • Ar galėtumėte papasakoti apie geriausią patirtį, susijusią su mūsų produkto naudojimu?

Atvejo analizės interviu klausimai apie jų rezultatus su jūsų produktu

  • Kokius rezultatus matėte iki šiol taikydami mūsų sprendimą?
  • Ar galite pasidalinti poveikio rodikliais/ KPI, rodančiais jūsų produkto sėkmę?
  • Kas jus labiausiai sužavėjo?
  • Ar naudodamiesi mūsų produktu galite įvertinti bet kokius sumažėjusius kaštus/našumo pagerėjimą/pajamų padidėjimą?
  • Kokia yra viena svarbiausia priežastis, dėl kurios rekomenduotumėte mūsų produktą?

Atvejo analizė – dažnai užduodami klausimai

Kaip reklamuoti atvejo analizę?

Analizę galite reklamuoti el. paštu arba suteikdami jai daugiau matomumo savo svetainėje, pasidalindami per savo socialinius tinklus ir pateikdami nuorodą savo tinklaraščiuose.

Koks yra atvejų analizės el. laiškų tikslas?

Atvejų analizės yra labai veiksmingas būdas padidinti jūsų verslo patikimumą. Jos gali padėti paaiškinti jūsų produkto ar paslaugos pranašumus ir parodyti, kad turite realių klientų, naudojančių jūsų produktą/paslaugą.

Ką būtinai turėtumėte įtraukti į atvejo analizę?

Rašant atvejo analizės el. laišką svarbu paminėti, kaip sprendimas galėtų padėti aprašytoms problemoms spręsti. Taip pat galite pateikti nuorodas į produktą/paslaugą ir nepamirškite įtraukti projekte dalyvavusių komandos narių pavardžių.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How do you promote a case study?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can promote a study through email or by giving it more visibility on your website, sharing it through your social media channels, and linking to it from your blogs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is the purpose of case study emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Case studies are a very effective way to build credibility for your business. They can help you explain your product or service benefits and demonstrate that you have real customers using your product/service.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What should you definitely include in a case study?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “When writing a case study email, it’s important to mention how the solution would help with the problems described. You can also provide links to the product/service, and do not forget to include the names of the team members who worked on the project.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai