Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vidutinis apdorojimo laikas (AHT)

Koks yra vidutinis apdorojimo laikas?

Vidutinis apdorojimo laikas yra vidutinis laikas, kurį klientų atstovai praleidžia atkikdami visas užduotis. Tai apima skambučius, laukimo laiką, pokalbius internetu ir klientų problemų sprendimą. Laikas yra pinigai, todėl jį būtina stebėti. Tai parodo, kiek laiko reikia problemoms išspręsti ir kurie klausimai agentams užima daugiausiai laiko. Galite stebėti vidutinį atsakymo greitį, aptarnavimo lygį ir dar daugiau. Tai padeda pagerinti klientų aptarnavimą.

Vidutinis apdorojimo laikas (AHT)

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

Start Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ką reiškia AHT?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AHT arba vidutinis aptarnavimo laikas yra vienas iš dažniausiai matuojamų skambučių centrų rodiklių. AHT nurodo vidutinę sąveikos su klientu trukmę. Skambučių laikas matuojamas nuo kliento skambučio pradžios iki pokalbio pabaigos.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koks yra geras vidutinis apdorojimo laikas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Geras vidutinis apdorojimo laikas priklauso nuo kokybės ir grečio. Žurnalas „Call Center“ apskaičiavo pasaulinį AHT standartą ir tai buvo 6 minutės ir 3 sekundės. Tačiau tai taip pat priklauso nuo pramonės šakos, kuriai priklauso klientų aptarnavimo komanda.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip patikrinti AHT „LiveAgent“ programoje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AHT galite patikrinti „LiveAgent“ laiko ataskaitoje. Ten galite patikrinti tiek atskirų bilietų atsakymo trukmę, tiek vidutinę visų bilietų apdorojimo trukmę.” } }] }

DUK

Ką reiškia AHT?

AHT arba vidutinis aptarnavimo laikas yra vienas iš dažniausiai matuojamų skambučių centrų rodiklių. AHT nurodo vidutinę sąveikos su klientu trukmę. Skambučių laikas matuojamas nuo kliento skambučio pradžios iki pokalbio pabaigos.

Koks yra geras vidutinis apdorojimo laikas?

Geras vidutinis apdorojimo laikas priklauso nuo kokybės ir grečio. Žurnalas „Call Center“ apskaičiavo pasaulinį AHT standartą ir tai buvo 6 minutės ir 3 sekundės. Tačiau tai taip pat priklauso nuo pramonės šakos, kuriai priklauso klientų aptarnavimo komanda.

Kaip patikrinti AHT „LiveAgent“ programoje?

AHT galite patikrinti „LiveAgent“ laiko ataskaitoje. Ten galite patikrinti tiek atskirų bilietų atsakymo trukmę, tiek vidutinę visų bilietų apdorojimo trukmę.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai