Koks yra vidutinis apdorojimo laikas?
Vidutinis apdorojimo laikas yra vidutinis laikas, kurį klientų atstovai praleidžia atkikdami visas užduotis. Tai apima skambučius, laukimo laiką, pokalbius internetu ir klientų problemų sprendimą. Laikas yra pinigai, todėl jį būtina stebėti. Tai parodo, kiek laiko reikia problemoms išspręsti ir kurie klausimai agentams užima daugiausiai laiko. Galite stebėti vidutinį atsakymo greitį, aptarnavimo lygį ir dar daugiau. Tai padeda pagerinti klientų aptarnavimą.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
DUK
Ką reiškia AHT?
AHT arba vidutinis aptarnavimo laikas yra vienas iš dažniausiai matuojamų skambučių centrų rodiklių. AHT nurodo vidutinę sąveikos su klientu trukmę. Skambučių laikas matuojamas nuo kliento skambučio pradžios iki pokalbio pabaigos.
Koks yra geras vidutinis apdorojimo laikas?
Geras vidutinis apdorojimo laikas priklauso nuo kokybės ir grečio. Žurnalas „Call Center“ apskaičiavo pasaulinį AHT standartą ir tai buvo 6 minutės ir 3 sekundės. Tačiau tai taip pat priklauso nuo pramonės šakos, kuriai priklauso klientų aptarnavimo komanda.
Kaip patikrinti AHT „LiveAgent“ programoje?
AHT galite patikrinti „LiveAgent“ laiko ataskaitoje. Ten galite patikrinti tiek atskirų bilietų atsakymo trukmę, tiek vidutinę visų bilietų apdorojimo trukmę.
Expert note
Vidutinis apdorojimo laikas yra vidutinis laikas, per kurį klientų atstovai atkerta visus uždavinius. Tai parodo problemų sprendimo laiką bei leidžia pagerinti klientų aptarnavimą.

Klientų aptarnavimo standartai
Tekstas apie klientų aptarnavimo standartus ir statistiką. Aptariami vidutiniai laikai susisiekti su agentu, naudojamų sistemų skaičius, bilietų kiekis ir tvarkymo laikas. Siūloma naudoti standartus, kad įvertinti savo komandos rezultatus ir palyginti juos su kitų įmonių vidurkiais.
Tekste aptariamas klientų aptarnavimas ir jo svarba verslui. Gerai kvalifikuoti klientų atstovai, programinė įranga ir įvairios komunikacijos formos padeda užtikrinti gerą aptarnavimą ir patirtį. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. "LiveAgent" teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui. Klientų aptarnavimo specialistai turėtų turėti gerus bendravimo, empatijos ir technines žinias.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programa, kuri teikia įvairias funkcijas, tarp jų - įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą, klientų portalo programinę įrangą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent siūlo nemokamas demonstracijas ir mokymosi galimybes bei turi partnerių programą. Galima prenumeruoti naujienlaiškį ir gauti naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas. Laukimo laikas LiveAgent turi šiltų skambučių funkciją, leidžiančią agentams sujungti klientus su skirtingais departamentais.
Tekste nagrinėjamas klientų aptarnavimas ir jo priemonės. Rekomenduojama turėti atsiliepimų skiltį svetainėje, rinkti klientų atsiliepimus ir naudoti įvairias priemones, tokias kaip internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. Svarbu naudoti įrankius, reikalingus klientų aptarnavimui, ir atlikti klientų pasitenkinimo apklausas. Klientų atsiliepimų rinkimas padeda tobulinti produktus, optimizuoti patirtį ir teikti klientams tai, ko jie tikisi.