Koks yra vidutinis apdorojimo laikas?
Vidutinis apdorojimo laikas yra vidutinis laikas, kurį klientų atstovai praleidžia atkikdami visas užduotis. Tai apima skambučius, laukimo laiką, pokalbius internetu ir klientų problemų sprendimą. Laikas yra pinigai, todėl jį būtina stebėti. Tai parodo, kiek laiko reikia problemoms išspręsti ir kurie klausimai agentams užima daugiausiai laiko. Galite stebėti vidutinį atsakymo greitį, aptarnavimo lygį ir dar daugiau. Tai padeda pagerinti klientų aptarnavimą.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
DUK
Ką reiškia AHT?
AHT arba vidutinis aptarnavimo laikas yra vienas iš dažniausiai matuojamų skambučių centrų rodiklių. AHT nurodo vidutinę sąveikos su klientu trukmę. Skambučių laikas matuojamas nuo kliento skambučio pradžios iki pokalbio pabaigos.
Koks yra geras vidutinis apdorojimo laikas?
Geras vidutinis apdorojimo laikas priklauso nuo kokybės ir grečio. Žurnalas „Call Center“ apskaičiavo pasaulinį AHT standartą ir tai buvo 6 minutės ir 3 sekundės. Tačiau tai taip pat priklauso nuo pramonės šakos, kuriai priklauso klientų aptarnavimo komanda.
Kaip patikrinti AHT „LiveAgent“ programoje?
AHT galite patikrinti „LiveAgent“ laiko ataskaitoje. Ten galite patikrinti tiek atskirų bilietų atsakymo trukmę, tiek vidutinę visų bilietų apdorojimo trukmę.
- Kaip rašyti padėkos laišką (+šablonai)
- Kelio ieškiklis (Paaiškinimas)
- Kas yra laiko ataskaitos funkcija? (+nemokama bandomoji versija) | „LiveAgent“
- Kas yra pauzės funkcija? (+ nemokamas išbandymas) | „LiveAgent“
- Pokalbių laikas - LiveAgent
- Kelionės žemėlapio sudarymas (paaiškinta)
- Rodikliai (Paaiškinimas)
- Perskambinimo programinė įranga Jūsų Klientams | LiveAgent