Kas yra prekės ženklo propagavimas?
Vienas iš būdų kaip pritraukti klientų yra įdarbinti žmones, kurie veiktų kaip prekės ženklo propaguotojai. Šie žmonės ar klientai teigiamai kalba apie prekės ženklą ar produktą. Jie rekomenduoja produktą ar paslaugą kitiems žmonėms. Prekės ženklo propaguotojas gali būti žinomas žmogus ar kažkas kitas, turintis stiprių žinių apie prekės ženklą. Jie pasitiki savo reklamuojamu produktu ar paslauga ir reklamuoja ją, skleisdamas žodinę informaciją. Tai yra tobulas būdas užmegzti svarbius santykius su klientais.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.
Klientų atstovas yra darbuotojas, bendraujantis su įmonės klientais organizacijos vardu, sprendžiantis jų klausimus, užklausas ir skundus. Svarbiausių įgūdžių kategorijos yra minkštieji ir techniniai. Mokymai dažniausiai apima žinias apie produktus/paslaugas, įmonę, vidines programas ir kt. Įmonių teikiama klientų aptarnavimo programinė įranga patobulina aptarnavimą. Norint įtraukti klientų atstovą į „LiveAgent“ programą, reikia spustelėti „Konfigūracijos“, tada „Agentai“ ir „Sukurti agentą“.
ManyChat yra paslauga, kuri suteikia įmonėms galimybę sukurti pokalbių robotus tekstiniams pranešimams ir Facebook Messenger. Tai padeda automatizuoti pardavimus, rinkodarą ir klientų aptarnavimą. ManyChat gali būti integruotas su LiveAgent naudojant Zapier. Tai leidžia klientams lengviau bendrauti ir stebėti naujus klientus, įsigijimus, prenumeratas ir žymas. Integracijos procesas gali būti atliktas per kelias sekundes. ManyChat yra naudinga įrankis, skirtas pagerinti jūsų įmonės klientų aptarnavimą ir padidinti savo pelną.
Atstovavimas klientų interesams
Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba verslui. Gerai tvarkoma klientų aptarnavimo komanda gali padidinti įmonės reputaciją, klientų lojalumą ir pajamų srautą. Puikus klientų aptarnavimas gali padidinti pardavimus, pajamas ir pasitenkinimo lygį. Klientai turi būti rūpinamasi, jiems turėtų būti suteikta daugiau negu jie prašo. Klientų atstovams svarbu turėti aiškios komunikacijos, empatijos ir specialių žinių įgūdžius. Klientų aptarnavimo programinė įranga ir automatizavimas taip pat gali padėti išlaikyti gerus santykius su klientais. Klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimui padeda klientai, partneriai, vadovai bei atsiliepimų ataskaitos.