Pasitenkinimo prognozavimo balai

Kas yra psitenkinimo prognozavimo balai?

Pasitenkinimo Prognozės Balas yra rodiklis, nusakantis ar bilietas gali gauti teigiamą, ar neigiamą pasitenkinimo įvertinimą, paremtas prognozavimo sistema, sukurta konkrečioms paskyroms naudojant buvusį klientų aptarnavimą ir pasitenkinimo reitingavimo statistiką.

Frequently asked questions

Kaip apibūdinti Pasitenkinimo Prognozavimo Balus?

Pasitenkinimo Prognozavimo Balai yra rodikliai, kurie nusako kokios funkcijos patenkintų jūsų klientą. Jais vertinama, ar bilietas gaus gerą, ar blogą pasitenkinimo vertinimą. Tai tarnauja kaip išankstinė įspėjimo sistema. Dėl to, jūs galite iš ankščiau sužinoti apie situaciją ir užkirsti jai kelią bei užtikrinti klientų pasitenkinimą.

 

Kaip apskaičiuojami Pasitenkinimo Prognozavimo Balai?

Norint apskaičiuoti Pasitenkinimo Prognozavimo Balus, reikalingas konkretus, statistiškai reikšmingas tam tikru laiku atliktų vertinimų skaičius. Jie turi apimti visus - tiek gerus, tiek blogus vertinimus. Skaičiuojant atsižvelgiama į: laiko rodiklius, pvz., pirmojo atsakymo laikas arba pilnas sprendimo laikas, ataskaitos tekstą, apkrovos rodiklius, pvz., atsakymų skaičių, bilietų atidarymą iš naujo ar perkėlimą.

 

Ar LiveAgent suteikia Pasitenkinimo Prognozavimo Balus?

LiveAgent teikia Pasitenkinimo Prognozavimo Balus. Tai yra svarbus klientų aptarnavimo rodiklis, kuris smarkiai palengvina darbą ir leidžia efektyviai vykdyti veiklą.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Expert note

Pasitenkinimo Prognozavimo Balai yra rodikliai, nusakantys ar klientas gali gauti teigiamą ar neigiamą įvertinimą. Tai išankstinė įspėjimo sistema, padedanti užtikrinti klientų pasitenkinimą.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Duomenų rinkimas per klientų apklausas ir duomenų analizė suteikia jums svarbių įžvalgų. Sužinokite, kaip ją sukurti.

Kaip atlikti klientų apklausą

Tekste aptariami trys būdai, kaip rinkti klientų atsiliepimus, kad būtų galima juos naudoti produkto ar paslaugos tobulinimui: turėti atsiliepimų skiltį svetainėje, rinkti atsiliepimus per apklausas ar el. laiškus, ir naudoti atsiliepimų mygtuką svetainėje. Be to, apžvelgiami patarimai, kaip paimti interviu su klientais ir organizuoti klientų aptarnavimą. Svarbu užtikrinti greitą reagavimą, kompetenciją ir empatinį požiūrį. Tai padės geriau suprasti klientus, nustatyti problemų šaltinius ir konkurentų pranašumus.

Apklausos, kurias užpildo klientai po patirties su pagalbiniu personalu, vadinamos klientų pasitenkinimo apklausomis.

Klientų pasitenkinimo apklausa

Klientų pasitenkinimas yra svarbus verslo veiksnys. Klientų atsiliepimų rinkimas gali būti atliekamas įvairiais būdais, naudojant daugybę įrankių, įskaitant klientų pasitenkinimo indeksą, rekomendavimo indeksą ir pastangų indeksą. Gerinant klientų aptarnavimo apklausą, organizacijos gali tobulinti savo produktus, optimizuoti patirtį ir teikti klientams tai, ko jie tikisi. Tai atliekama naudojant klausimynus ar vertinimo skales. Klientų aptarnavimo apklausos gali būti platinti įvairiais būdais, įskaitant el. paštą, naujienlaiškius ir socialinius tinklus.

Klientų pasitenkinimo įvertinimas yra puikus būdas pamatyti savo agento efektyvumą. Įvertinimą gali pateikti tik klientai. Su „LiveAgent“ klientai lieka patenkinti.

Klientų pasitenkinimo įvertinimas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su įvairiomis funkcijomis, įskaitant VoIP telefono sistemas ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Su LiveAgent galite taip pat valdyti savo kintojas ir el. paštą. Quality Unit, LLC yra įmonė, kuri gamina LiveAgent ir turi daug klientų atsiliepimų. Jie taip pat siūlo kainodarą ir demo.

Apklausos ir interviu, kuriuos užpildo klientai, vadinami klientų aptarnavimo apklausomis. Jos padeda stebėti ir sekti klientų pasitenkinimą.

Klientų aptarnavimo apklausa

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę įvairių funkcijų, tokių kaip VoIP telefono sistemos ir skundų valdymo sistemos. Jie taip pat turi apmokymų ir šablonų, o klientai gali naudoti portalą ir el. paštą. LiveAgent taip pat siūlo demonstracijas, kuriomis galite susipažinti su jų paslaugomis. Galite gauti daugiau informacijos apie naujienlaiškio prenumeratą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai