Kas yra integracija?
Integruokite svetainę su kitomis programomis ir plėskite savo verslą. Rinkitės iš daugybės programų, įrankių ir įskiepių. El. pašto rinkodara, sąskaitų valdymas, CSM, CRM, projektų valdymas, bendradarbiavimo įrankiai, perkėlimo įrankiai. Viskas, ko reikia, kad patenkintumėte klientų poreikius.
Peržiūrėkite platų „LiveAgent“ integracijų, plugins ir programėlių pasirinkimą.
Frequently asked questions
Kas yra integracija?
Integracija – tai galimybė sujungti skirtingų tipų svetaines, programas, įrankius ir gaires. Dėl integracijos vienoje vietoje galite valdyti, pavyzdžiui, sąskaitas faktūras, el. paštą, socialinių tinklų rinkodarą, CRM, bendradarbiavimo ir migracijos įrankius. Tai leidžia vykdyti efektyvesnę veiklą ir pagerina skaitmeninių sprendimų našumą.
Kaip integracijos padeda?
Integracijos labai naudingos, ypač dirbant darbą, kuriam reikia naudoti daugybę įrankių ir įskiepių. Dėl integracijos nereikia perjunginėti ryšio ir valdymo įrankių, sutaupoma laiko prisijunginėjimams. Be to, vienos sąsajos naudojimas padeda veiklą palaikyti organizuotesnę.
Kas yra integracijos „LiveAgent“ sistemoje?
„LiveAgent“ teikiamos integracijos leidžia prijungti daugelį įrankių, pvz: VoIP paslaugų teikėją, verslo valdymo įrankius, „Google“ formas, užsakymų vykdymo įrankius, CRM, el. pašto dėžutes, mokėjimo įrankius ir planavimo įrankius. Tai leidžia automatizuoti užduotis ir taip pat palaiko klientų aptarnavimo komandos efektyvumą.
Expert note
Integracija leidžia sujungti skirtingų tipų svetaines, programas, įrankius ir gaires, pagerinti našumą ir efektyvumą

LiveAgent yra tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, kurio diegimas gali padidinti konversijų rodiklį net iki 325%. Ši programa padeda pagerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Tai ekonomiškas sprendimas, turintis daugiau nei 175 funkcijų, o integracija su skirtingais kanalais ir neribotais agentais suteikia didesnę naudą vartotojams. LiveAgent yra geriausia alternatyva LivePerson programai ir suteikia gerą atsakomybę ir klientų pasitenkinimą. Galite išbandyti šią programą nemokamai 14 dienų.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
Apie 70% klientų vertina aktyvų klientų aptarnavimą, kuriuo pasinaudoti pasirenka 86% klientų el. paštą ir 65% telefoną. Dauguma klientų tikisi atsakymų per vieną valandą, o pusė jų pageidauja gauti atsakymus per mažiau nei 4 valandas. Geresnį prekės ženklo suvokimą turi 70% klientų, kurie patinka aktyvus klientų aptarnavimas.