Kas yra integracija?
Integruokite svetainę su kitomis programomis ir plėskite savo verslą. Rinkitės iš daugybės programų, įrankių ir įskiepių. El. pašto rinkodara, sąskaitų valdymas, CSM, CRM, projektų valdymas, bendradarbiavimo įrankiai, perkėlimo įrankiai. Viskas, ko reikia, kad patenkintumėte klientų poreikius.
Peržiūrėkite platų „LiveAgent“ integracijų, plugins ir programėlių pasirinkimą.
Frequently Asked Questions
Kas yra integracija?
Integracija – tai galimybė sujungti skirtingų tipų svetaines, programas, įrankius ir gaires. Dėl integracijos vienoje vietoje galite valdyti, pavyzdžiui, sąskaitas faktūras, el. paštą, socialinių tinklų rinkodarą, CRM, bendradarbiavimo ir migracijos įrankius. Tai leidžia vykdyti efektyvesnę veiklą ir pagerina skaitmeninių sprendimų našumą.
Kaip integracijos padeda?
Integracijos labai naudingos, ypač dirbant darbą, kuriam reikia naudoti daugybę įrankių ir įskiepių. Dėl integracijos nereikia perjunginėti ryšio ir valdymo įrankių, sutaupoma laiko prisijunginėjimams. Be to, vienos sąsajos naudojimas padeda veiklą palaikyti organizuotesnę.
Kas yra integracijos „LiveAgent“ sistemoje?
„LiveAgent“ teikiamos integracijos leidžia prijungti daugelį įrankių, pvz: VoIP paslaugų teikėją, verslo valdymo įrankius, „Google“ formas, užsakymų vykdymo įrankius, CRM, el. pašto dėžutes, mokėjimo įrankius ir planavimo įrankius. Tai leidžia automatizuoti užduotis ir taip pat palaiko klientų aptarnavimo komandos efektyvumą.
Eksperto pastaba
<p>Integracija leidžia sujungti skirtingų tipų svetaines, programas, įrankius ir gaires, pagerinti našumą ir efektyvumą</p>

Įvairių tipų failų pridėjimas yra lengvas naudotojams ir didina darbo efektyvumą. „LiveAgent“ leidžia pridėti priedus el. laiškuose, tiesioginiuose pokalbiuose ir kontaktinėse formose. Priklausomai nuo reikiamų funkcijų, priedus galima formatuoti ir aktyvuoti arba deaktyvuoti tam tikruose kanaluose. Tai naudinga tiek klientams bendraujant, tiek komandos darbe.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.