Ar kada nors susimąstėte, kaip sutvarkyti bilietą, kai klientui reikia išspręsti keletą problemų, deleguojamų skirtingiems agentams/departamentams? Su Bilietų Padalijimo funkcija, galite greičiau ir efektyviau išspręsti abi problemas.
Kaip tai veikia?
Kai gaunate Bilietą, kuriame klientas siekia išspręsti dvi ar daugiau skirtingų problemų, jums paprasčiausiai reikia paspausti “Padalinti” mygtuką. Taip bus sukurta originalaus bilieto kopija su nauju nuorodos numeriu ir galėsite jį naudoti kaip įprastą bilietą, naudodami visas funkcijas. Peržiūrėkime schemą, kaip viskas veikia:
Pavyzdys
Jūsų klientas Deividas domisi, kaip sukonfigūruoti savo numtatytąjį el. pašto adresą bendravimui su klientais, o taip, ar yra galimybė pritaikyti mūsų dizainerių pateikiamus pokalbių mygtukus. Galime aiškiai matyti, kad šis atvejis yra skirtas dviems skirtingiems departamentams, todėl jūsų agentai gali pasinaudoti Bilieto Padalijimo funkcija, kad padalintų ir priskirtų bilietą kitam, labiau tinkamiems agentams ar departamentams.
Padalijimo mygtukas paprasčiausiai nukopijuoja bilietą su nauju nuorodos numeriu ir agentas gali jį priskirti teisingam Departmentui.
Bendravimas Biliete A, nepriklausomai nuo nustatymų ir el. pašto konfigūracijos, bus tęsiamas originaliame biliete. Bendravimas dėl dizaino galimybių, bus vykdomas Biliete B, su nauju nuorodos numeriu ir priskirtu agentu.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistema yra naujoviška programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir skirstyti klientų aptarnavimo prašymus lengvai tvarkomu srautu. Tai padeda klientams mėgautis geresne aptarnavimo patirtimi, o įmonės pelningumui - padidinti pajamas ir pasitikėjimą. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Bilietų sistema gali padėti organizuoti didelius užklausų kiekius centralizuotoje sistemoje, sujungti sąveikas į vieną giją ir padidinti bendrą klientų pasitenkinimą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Taip pat siūloma savitarnos ir klientų portalo programinė įranga bei nemokamos demonstracijos. Bilieto ciklo pasirinkimas leidžia efektyviai tvarkyti kliento užklausas ir įvertinti jų prioritetus. LiveAgent taip pat siūlo mokymosi ir žodyno platformas bei nemokamus bandymus. Įmonė turi kainodaros ir integracijos funkcijas, o klientai gali pradėti nemokamą bandymo versiją.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pajamas. Tai leidžia organizuoti ir kataloguoti visas gaunamas užklausas, o agentai gali nustatyti, į kuriuos prašymus reikia atsakyti pirmiausia. Bilietų programinė įranga gali sujungti visą komunikaciją su klientais į vieną giją, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas.