Ar kada nors susimąstėte, kaip sutvarkyti bilietą, kai klientui reikia išspręsti keletą problemų, deleguojamų skirtingiems agentams/departamentams? Su Bilietų Padalijimo funkcija, galite greičiau ir efektyviau išspręsti abi problemas.
Kaip tai veikia?
Kai gaunate Bilietą, kuriame klientas siekia išspręsti dvi ar daugiau skirtingų problemų, jums paprasčiausiai reikia paspausti “Padalinti” mygtuką. Taip bus sukurta originalaus bilieto kopija su nauju nuorodos numeriu ir galėsite jį naudoti kaip įprastą bilietą, naudodami visas funkcijas. Peržiūrėkime schemą, kaip viskas veikia:
Pavyzdys
Jūsų klientas Deividas domisi, kaip sukonfigūruoti savo numtatytąjį el. pašto adresą bendravimui su klientais, o taip, ar yra galimybė pritaikyti mūsų dizainerių pateikiamus pokalbių mygtukus. Galime aiškiai matyti, kad šis atvejis yra skirtas dviems skirtingiems departamentams, todėl jūsų agentai gali pasinaudoti Bilieto Padalijimo funkcija, kad padalintų ir priskirtų bilietą kitam, labiau tinkamiems agentams ar departamentams.
Padalijimo mygtukas paprasčiausiai nukopijuoja bilietą su nauju nuorodos numeriu ir agentas gali jį priskirti teisingam Departmentui.
Bendravimas Biliete A, nepriklausomai nuo nustatymų ir el. pašto konfigūracijos, bus tęsiamas originaliame biliete. Bendravimas dėl dizaino galimybių, bus vykdomas Biliete B, su nauju nuorodos numeriu ir priskirtu agentu.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Išsami informacija apie bilietą
Apibūdinimas: Tekstas aprašo naujausius marketingo metodus ir strategijas, skatinančias pardavimus ir klientų įsitraukimą. Aptariama socialinės žiniasklaidos, turinio kūrimo ir el. pašto rinkodara. Taip pat pabrėžiama svarba kurti unikalią prekinę ženklą ir naudoti duomenų analizę marketingo veiksmams pagerinti.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir palaiko 43 kalbas. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Bilieto gija yra tas pats, kas bilietas, ir visi agentai turi prieigą prie gijų su bilietais. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų.