Partneris
Kas yra „vCita“?
„vCita“ yra susitikimų mažų įmonių naudojamas planavimo įrankis. Jame yra klientų valdymo įrankiai ir rinkodaros įrankiai.
Kam galima naudoti programą?
Naudokite „vCita“ integraciją, kad sukurtumėte ir surastumėte klientų, sukurtumėte pokalbių ar uplanuotumėte laikus, kai esate užimti bei nuolat būtumėte informuoti apie naujus ir esamus klientus.
Nauda
- Valdykite klientus nekaitaliodami programų
- Suteikite sau laiko atsikvėpti suplanuodami laikus, kai esate užimti
Frequently asked questions
Kas yra „vCita“?
„vCita“ yra planavimui skirta programa, kuri nuo 2010 m. taip pat teikia CRM ir rinkodaros įrankius.
Kokia nauda naudojant „vCita“ integraciją „LiveAgent“ platformoje?
„vCita“ ir „LiveAgent“ integracija gali: – sukurti efektyvią darbo eigą. – leisti planuoti susitikimus iš „LiveAgent“ – leisti jums pradėti pokalbį su kontaktais iš „vCita“
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
"LiveAgent" pasiūlo klientams sukurti forumą, kuriame jie gali bendrauti ir dalintis patirtimi, patarimais ir mintimis apie naudojamus produktus/paslaugas. Tai padidina klientų lojalumą, sukuriama bendruomenė, ir galima gauti geresnius pasiūlymus dėl produktų/paslaugų tobulinimo. "LiveAgent" taip pat siūlo įvairias pagalbos centro įrangos funkcijas. Žinių bazė, vidinė žinių bazė, daugialypė žinių bazė, priedai straipsniuose, atsiliepimai ir pasiūlymai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.