Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Jira”

Kas yra “Jira”?

“Jira” yra klaidų, problemų ir projektų stebėjimo problema. Šiandien ji tapo viena iš pačių galingiausių darbo valdymo įrankių rinkoje ir yra naudojama komandų iš viso pasaulio, užsiimančių produktų valdymu, projektų valdymu, programinės įrangos kūrimu, klaidų stebėjimu ir užduočių valdymu.

Kaip galite jį panaudoti?

“Jira” turi keletą tikslų ir siūlo įvairius sprendimus jūsų darbo eigai. “Jira” Programinės Įrangos Debesis gali jums padėti su pardavimais, probelmų stebėjimu, atnaujinimų stebėjimu ir valdymu, pastabomis, vartotojų atsiliepimais ir daugiau. Tik nuo jūsų priklauso, kaip išnaudosite šią stebėjimo programinę įrangą.

Problemų stebėjimas ir valdymas

“Jira” jums leidžia kurti užduotis, priskirti jas individualioms komandoms, nustatyti prioritetus ir sekti jų progresą. Siekiant didžiausio darbo eigos skaidrumo, ji taip pat leidžia jums perkelti užduotis tarp kūrimo stadijų.

Ataskaitos

Su “Jira” jūs galite sukurti išsamias ataskaitas, kad geriau suprasti konkrečių projektų progresą. Pavyzdžiui, “Jira” gali stebėti, kiek išleidžiate kiekvienam projektui ir pritaikyti jūsų darbo eigą biudžetui.

“Scrum” ir “Kanban”

“Jira” suteikia naudojimui paruoštas “scrum” ir “kanban” lentas. Šios lentos tarnauja kaip užduočių valdymo centrai, kuriuose patalpintos skirtingos projekto užduotys. Naudodami šias lentas, skirtingų komandų darbo eigai, galite suteikti daugiau skaidrumo.

Naudos

Kai jūs prijungsite “Jira” su savo LiveAgent paskyra, jūs galėsite:

  • LiveAgent viduje peržiūrėti bilietus, prijungtus prie “Jira” užduočių
  • Sujungti užduotis su konkrečių klientų bilietais
  • Ieškoti “Jira” bilietų tiesiogiai LiveAGent

Kaip integruoti “Jira” į LiveAgent

LiveAgent jau yra įdiegtas “Jira” integracijos įskiepis, todėl galėsite nesudėtingai sujungti abejas aplikacijas iš savo pagalbos tarnybos konfigūracijos. Jums nereikia jokių programavimo įgūdžių, tiesiog sekite šį vadovą ir sužinokite kaip integruoti “Jira” į LiveAgent.

Pirmasisi žingsnis yra nueiti į savo LiveAgent konfigūraciją. Eikite į įskiepių skyrių ir susiraskite “Jira”. Norėdami aktyvuoti įskiepį paskauskite ant aktyvacijos jungiklio. Po šio žingsnio LiveAgent turės būti paleistas iš naujo.

Kur surasti "Jira" įskiepį LiveAgent nustatymuose
LiveAgent įskiepio skyrius

Suraskite aktyvų “Jira” įskiepį ir siekiant nustatyti integraciją, paspauskite ant konfigūracijos krumpliaračio.

Aktyvuotas "Jira" įskiepis LiveAgent su galimomis konfigūracijos parinktimis
Konfigūruokite “Jira” įskiepį

Dabar jums reikia įvesti savo informaciją. Pirmuoju žingsniu turite įterpti savo “Jira” URL adresą. Tuomet antrame žingsnyje įveskite savo el. pašto adresą. Naudokite el. paštą, kurį naudojote nustatydami savo “Jira” paskyrą. Paskutiniame laukelyje reikia įvesti API žetoną.

"Jira" įskiepio konfigūravimo langas LiveAgent nustatymuose
“Jira” įskiepio konfigūracija

Nuorodą galite rasti laukelio apačioje. Paspauskite ant jos ir sukurkite savo API žetoną, o tada nukopijuokite ir įklijuokite jį į LiveAgent API žetono laukelį.

Kur sukurti API žetonus "Jira"
Sukurti API žetoną

Kai baigsite, nepamirškite paspausti “Išsaugoti”.

Sėkmingai sukonfigūruotas "Jira" įskiepis LiveAgent
Sėkmingai

Dabar jūsų “Jira” integracija yra paruošta. Norėdami pamatyti kaip ji veikia, atidarykite el. pašto bilietus ir apžiūrėkite dešinėje pusėje esantį skydelį. Čia galite matyti savo integracijų piktogramas (jei jau turite aktyvių integracijų). Atidarytame biliete ieškokite “Jira” logotipo.

"Jira" logotipas bilieto vaizde
“Jira” logotipas dešinėje pusėje

Paspaudę ant jos, jūs galite lengvai sukurti problemą tiesiogiai iš savo bilieto vaizdo. Paspaudus ant “Sukurti” mygtuko, atsidarys naujas “Jira” langas, kuriame galėsite nustatyti bilieto informaciją.

Naujas "Jira" langas su naujos problemos sukūrimu ir aprašymu
Nauja problema “Jira”

Kaip integruoti “Jira” Programinės Įrangos Debesį į LiveAgent naudojant “Zapier”

Integracija naudojant “Zapier” trunka vos kelias minutes. Ji pakankamai paprasta. “Zapier” apjungia dvi skirtingų aplikacijų funkcijas. Šiuo atveju, šios aplikacijos bus “Jira” Programinės Įrangos Debesis ir LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga. Pageidaujant jas apjungti bendram darbui, nereikalinga jokia programavimo patirtis. Tiesiog sekite šį paprastą vadovą arba pabandykite “Zapier” atlikti patys.

Pirmiausiai, jums bus reikalinga “Zapier” sąskaita. Jei jos dar neturite, susikurti galite čia. Prisijungus, tęskite į LiveAgent + “Jira” programinės įrangos debesies integravimų puslapį.

LiveAgent ir "Jira" integracijos puslapis "Zapier"
LiveAgent + “Jira” integracija per “Zapier”

Slinkite žemyn į puslapio apačią, kol pamatysite “Prijungti LiveAgent + “Jira” Programinės Įrangos Debesį per kelias minutes” skyrių. Čia galite pasirinkti aktyvatorių ir veiksmą. Aktyvatorius vienoje aplikacijoje aktyvuoja veiksmą kitoje ir taip sukuria integraciją. Išsirinkite jūsų poreikiams tinkamiausius.

Kaip pavyzdį, mes jums parodysime integracija su “Jira” aktyvatoriumi “Nauja Problema” ir LiveAgent veiksmu “Sukurti Pokalbį”. Kai juos pasirinksite, tęskite paspausdami mėlyną mygtuką.

Prijunkite LiveAgent ir "Jira" naudojant "Zapier", pasirinkus aktyvatorių ir veiksmą, kaip tai parodyta paveikslėlyje
“Jira” sujungimas su LiveAgent

Šiame skyriuje, jūs turite nustatyti “Jira” Programinės Įrangos Debesies aktyvatorių. Prisijunkite prie savo “Atlassian”/”Jira” paskyros ir tęskite nustatymą. Jums reikės suteikti “Zapier” leidimus tvarkyti jūsų duomenis.

"Jira" aktyvatoriaus nustatymas "Zapier"
“Jira” aktyvatoriaus nustatymas

Kai baigsite, paspauskite ant Išsaugoti ir Tęsti

"Jira" aktyvatoriaus nustatymo pabaiga
“Jira” aktyvatoriaus nustatymo pabaiga

Paskutinis žingsnis aktyvatoriaus paruošime yra jo išbandymas. Šį žingsnį galite ir praleisti tačiau mes primygtinai rekomenduojame atlikti bandymą. Tai trunka vos kelias sekundes. Jei kiltų kokių nors problemų, “Zapier” jums į pagalbą gali pasiūlyti patogų problemų sprendimo vadovą.

"Jira" aktyvatoriaus bandymas
Aktyvatoriaus bandymas

Dabar reikia nustatyti LiveAgent veiksmą. Procesas yra toks pats, kaip ir prieš tai, išskyrus tai, kad jums reikės užpildyti šiek tiek daugiau laukelių – mūsų atveju, nurodyti sukuriamą pokalbį. Užpildykite siuntėjo el. paštą, gavėjo el. paštą, temą ir žinutę. Jei pageidaujate detaliau nurodyti veiksmą, galite užpildyti ir neprivalomus laukelius.

„LiveAgent“ veiksmų nustatymas „Zapier“ programoje
LiveAgent veiksmo nustatymas

Kai baigsite, atlikite galutinį integracijos išbandymą.

"Jira" ir LiveAgent integracijos išbandymas "Zapier"
Integracijos bandymas

Atlikus sėkmingą bandymą, tęskite į LiveAgent ir peržiūrėkite bilietavimo skyrių. Kiekviena kartą “Jira” Programinės Įrangos Debesyje sukūrus problemą, jūs gausite bilietą su informacija.

Sėkmingos integracijos pavyzdys LiveAgent bilieto vaizde
Bilieto pavyzdys

Štai ir viskas! Jūs sėkmingai integravote “Jira” Programinės Įrangos Debesį į LiveAgent bilietavimo sistemą.

DUK

Kas yra "Jira"?

"Jira" yra projektų valdymo programinė įranga, suteikianti galimybę valdyti užduotis, projektus ir produktus. Be to, ji nurodo galimus sutrikimus, kuriuose reikia pataisyti. 

Kokie yra "Jira" naudojimo privalumai?

- pritaikoma

- naudingi įskiepiai 

- draugiška vartotojui

- padidina darbo eigos efektyvumą 

 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai