“Jira” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“Jira” Privatumo Politika
Kas yra “Jira”?
“Jira” yra klaidų, problemų ir projektų stebėjimo problema. Šiandien ji tapo viena iš pačių galingiausių darbo valdymo įrankių rinkoje ir yra naudojama komandų iš viso pasaulio, užsiimančių produktų valdymu, projektų valdymu, programinės įrangos kūrimu, klaidų stebėjimu ir užduočių valdymu.
Kaip galite jį panaudoti?
“Jira” turi keletą tikslų ir siūlo įvairius sprendimus jūsų darbo eigai. “Jira” Programinės Įrangos Debesis gali jums padėti su pardavimais, probelmų stebėjimu, atnaujinimų stebėjimu ir valdymu, pastabomis, vartotojų atsiliepimais ir daugiau. Tik nuo jūsų priklauso, kaip išnaudosite šią stebėjimo programinę įrangą.
Problemų stebėjimas ir valdymas
“Jira” jums leidžia kurti užduotis, priskirti jas individualioms komandoms, nustatyti prioritetus ir sekti jų progresą. Siekiant didžiausio darbo eigos skaidrumo, ji taip pat leidžia jums perkelti užduotis tarp kūrimo stadijų.
Ataskaitos
Su “Jira” jūs galite sukurti išsamias ataskaitas, kad geriau suprasti konkrečių projektų progresą. Pavyzdžiui, “Jira” gali stebėti, kiek išleidžiate kiekvienam projektui ir pritaikyti jūsų darbo eigą biudžetui.
“Scrum” ir “Kanban”
“Jira” suteikia naudojimui paruoštas “scrum” ir “kanban” lentas. Šios lentos tarnauja kaip užduočių valdymo centrai, kuriuose patalpintos skirtingos projekto užduotys. Naudodami šias lentas, skirtingų komandų darbo eigai, galite suteikti daugiau skaidrumo.
Naudos
Kai jūs prijungsite “Jira” su savo LiveAgent paskyra, jūs galėsite:
- LiveAgent viduje peržiūrėti bilietus, prijungtus prie “Jira” užduočių
- Sujungti užduotis su konkrečių klientų bilietais
- Ieškoti “Jira” bilietų tiesiogiai LiveAGent
Kaip integruoti “Jira” į LiveAgent
LiveAgent jau yra įdiegtas “Jira” integracijos įskiepis, todėl galėsite nesudėtingai sujungti abejas aplikacijas iš savo pagalbos tarnybos konfigūracijos. Jums nereikia jokių programavimo įgūdžių, tiesiog sekite šį vadovą ir sužinokite kaip integruoti “Jira” į LiveAgent.
Pirmasisi žingsnis yra nueiti į savo LiveAgent konfigūraciją. Eikite į įskiepių skyrių ir susiraskite “Jira”. Norėdami aktyvuoti įskiepį paskauskite ant aktyvacijos jungiklio. Po šio žingsnio LiveAgent turės būti paleistas iš naujo.
Suraskite aktyvų “Jira” įskiepį ir siekiant nustatyti integraciją, paspauskite ant konfigūracijos krumpliaračio.
Dabar jums reikia įvesti savo informaciją. Pirmuoju žingsniu turite įterpti savo “Jira” URL adresą. Tuomet antrame žingsnyje įveskite savo el. pašto adresą. Naudokite el. paštą, kurį naudojote nustatydami savo “Jira” paskyrą. Paskutiniame laukelyje reikia įvesti API žetoną.
Nuorodą galite rasti laukelio apačioje. Paspauskite ant jos ir sukurkite savo API žetoną, o tada nukopijuokite ir įklijuokite jį į LiveAgent API žetono laukelį.
Kai baigsite, nepamirškite paspausti “Išsaugoti”.
Dabar jūsų “Jira” integracija yra paruošta. Norėdami pamatyti kaip ji veikia, atidarykite el. pašto bilietus ir apžiūrėkite dešinėje pusėje esantį skydelį. Čia galite matyti savo integracijų piktogramas (jei jau turite aktyvių integracijų). Atidarytame biliete ieškokite “Jira” logotipo.
Paspaudę ant jos, jūs galite lengvai sukurti problemą tiesiogiai iš savo bilieto vaizdo. Paspaudus ant “Sukurti” mygtuko, atsidarys naujas “Jira” langas, kuriame galėsite nustatyti bilieto informaciją.
Kaip integruoti “Jira” Programinės Įrangos Debesį į LiveAgent naudojant “Zapier”
Integracija naudojant “Zapier” trunka vos kelias minutes. Ji pakankamai paprasta. “Zapier” apjungia dvi skirtingų aplikacijų funkcijas. Šiuo atveju, šios aplikacijos bus “Jira” Programinės Įrangos Debesis ir LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga. Pageidaujant jas apjungti bendram darbui, nereikalinga jokia programavimo patirtis. Tiesiog sekite šį paprastą vadovą arba pabandykite “Zapier” atlikti patys.
Pirmiausiai, jums bus reikalinga “Zapier” sąskaita. Jei jos dar neturite, susikurti galite čia. Prisijungus, tęskite į LiveAgent + “Jira” programinės įrangos debesies integravimų puslapį.
Slinkite žemyn į puslapio apačią, kol pamatysite “Prijungti LiveAgent + “Jira” Programinės Įrangos Debesį per kelias minutes” skyrių. Čia galite pasirinkti aktyvatorių ir veiksmą. Aktyvatorius vienoje aplikacijoje aktyvuoja veiksmą kitoje ir taip sukuria integraciją. Išsirinkite jūsų poreikiams tinkamiausius.
Kaip pavyzdį, mes jums parodysime integracija su “Jira” aktyvatoriumi “Nauja Problema” ir LiveAgent veiksmu “Sukurti Pokalbį”. Kai juos pasirinksite, tęskite paspausdami mėlyną mygtuką.
Šiame skyriuje, jūs turite nustatyti “Jira” Programinės Įrangos Debesies aktyvatorių. Prisijunkite prie savo “Atlassian”/”Jira” paskyros ir tęskite nustatymą. Jums reikės suteikti “Zapier” leidimus tvarkyti jūsų duomenis.
Kai baigsite, paspauskite ant Išsaugoti ir Tęsti
Paskutinis žingsnis aktyvatoriaus paruošime yra jo išbandymas. Šį žingsnį galite ir praleisti tačiau mes primygtinai rekomenduojame atlikti bandymą. Tai trunka vos kelias sekundes. Jei kiltų kokių nors problemų, “Zapier” jums į pagalbą gali pasiūlyti patogų problemų sprendimo vadovą.
Dabar reikia nustatyti LiveAgent veiksmą. Procesas yra toks pats, kaip ir prieš tai, išskyrus tai, kad jums reikės užpildyti šiek tiek daugiau laukelių – mūsų atveju, nurodyti sukuriamą pokalbį. Užpildykite siuntėjo el. paštą, gavėjo el. paštą, temą ir žinutę. Jei pageidaujate detaliau nurodyti veiksmą, galite užpildyti ir neprivalomus laukelius.
Kai baigsite, atlikite galutinį integracijos išbandymą.
Atlikus sėkmingą bandymą, tęskite į LiveAgent ir peržiūrėkite bilietavimo skyrių. Kiekviena kartą “Jira” Programinės Įrangos Debesyje sukūrus problemą, jūs gausite bilietą su informacija.
Štai ir viskas! Jūs sėkmingai integravote “Jira” Programinės Įrangos Debesį į LiveAgent bilietavimo sistemą.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Jira"?
"Jira" yra projektų valdymo programinė įranga, suteikianti galimybę valdyti užduotis, projektus ir produktus. Be to, ji nurodo galimus sutrikimus, kuriuose reikia pataisyti.
Kokie yra "Jira" naudojimo privalumai?
- pritaikoma - naudingi įskiepiai - draugiška vartotojui - padidina darbo eigos efektyvumą
LiveAgent siūlo tiesioginio pokalbio integraciją su "Drupal", padidinant klientų patirtį ir pardavimus. Taip pat teikiamos mokymosi, tinklaraščių ir kitos naudingos informacijos nuorodos. Kontaktinių formų įdiegimas leidžia tiesiogiai siųsti žinutes, o LiveAgent siūlo 2 tipo formas su pridėtiniais laukais. Imonės klientų portalas aprašo teikiamas paslaugas, kontaktinius duomenis, mokymosi ir kitas naudingas nuorodas.
Su LiveAgent, 43 kalbas palaikančia programa, galite pagerinti rinkodaros reputaciją ir suteikti efektyvius sprendimus verslui. Taip pat gera komunikacijos valdymo programinė įranga suteikia įvairius kontaktų kanalus su klientais. Integracija su "Klaus" pagerina agentų efektyvumą. Nemokama demonstracija ir galimybė naudotis įvairiais bendravimo kanalais.