„LiveAgent“ yra pripažintas kaip geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys. Jo kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. „LiveAgent“ turi puikią klientų aptarnavimo komandą ir daugybę integracijų, atsižvelgiant į visus vartotojų poreikius. Ateities klientai gali naudoti ketvirtosios kartos pagalbos tarnybų sistemas, kurios jau siūlo daug gerų funkcijų ir geriausiu įvertinimu pasirinko būtent „LiveAgent“ sistemą.
Ieškote „Dashly“ alternatyvos?
Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.
Ieškote „CallPage“ alternatyvos?
Šiame tekste pateikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Išanalizuotos funkcionalumas, vartotojų įvertinimai, kainos ir patogumas naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius. Taip pat pristatomas LiveAgent programinis sprendimas, kuriam registruodamiesi elektroniniu paštu bus išsiųstas prisijungimo informacija. Galima susitarti dėl demonstracijos ir pasinaudoti internetiniais pokalbiais. Prieš tai svarbu sutikti su slapukų politika.
„LiveAgent“ yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos, su daugybe integracijų ir papildomų funkcijų, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys, turintis puikią klientų aptarnavimo komandą. Kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. LiveAgent siūlo papildomų pranašumų palyginus su konkurencijos pasirinkimu „Channels“. Tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Klientų aptarnavimo ir pardavimų skambučių centro alternatyva
LiveAgent internetinis skambučių centras yra taupus sprendimas vietiniams ir tarptautiniams skambučiams su neprilygstamai mažesnėmis išlaidomis aparatinei įrangai. Platforma nuolat tobulinama ir naujovėmis papildyta nemokamai, todėl jūsų virtualus skambučių centras visada bus aprūpintas naujausiomis technologijomis. Tai yra geriausia alternatyva tiesioginio pokalbio valdikliams, taip pat geriausias sprendimas mažinti bilietų kiekį ir didinti klientų pasitenkinimą bei pardavimus.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Vartotojai dalijasi teigiamu "LiveAgent" patirtimi, teigdami, kad sistema stabiliai veikia net mobiliose platformose ir turi daugybę funkcijų, kurių trūksta kitose pagalbos tarnybų sistemose. Be to, geras kainos ir kokybės santykis yra dar vienas teigiamas aspektas, kuris pritraukia smulkaus verslo savininkus.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis