Kas yra konkurencinis pranašumas?
Tai, kas daro jus geresniais už kitas įmones ir konkurentus, vadinama konkurenciniu pranašumu. Kiekviena įmonė turi savo konkurencinį pranašumą. Tai gali būti mažesnė kaina, kokybiškas produktas, paslauga ar kažkas kita. Įmonės turi žinoti, kurie klientai iš jų perka produktus ar paslaugas, ir žinoti, kaip padaryti, kad jie būtų patenkinti. Klientų aptarnavimo paslauga gali būti didelis konkurencinis pranašumas kiekvienai įmonei. Kiekvieną kartą suteikite savo klientams tai, ko jie reikalauja, ir išspręskite jų problemas bei užklausas.
Frequently Asked Questions
Kas yra konkurencinis pranašumas?
Konkurencinis pranašumas – tai veiksniai, įtakojantys prekių ar paslaugų gamybą geriau ir pigiau nei konkurentai. To pasekoje įmonė gali generuoti daugiau pardavimų ir pelno, palyginti su konkurentais.
Kaip susikurti konkurencinį pranašumą?
Sukurti konkurencinį pranašumą įmanoma įvairiais veiksniais. Tai apima išlaidas ir jų struktūrą, prekės ženklo žinomumo ir pripažinimo didinimą, produktų ir paslaugų platinimo tinklą, pasiūlymo kokybę, taip pat klientų aptarnavimą.
Ar įmonei reikia konkurencinio pranašumo?
Norint kad verslas būtų pelningas, jam reikia konkurencinio pranašumo. Dėl didesnio pranašumo įmonė turi galimybę sulaukti didesnio pripažinimo ir palankesnių produkcijos bei paslaugų pardavimo sąlygų. Galiausiai tai turėtų virsti pelnu ir didesniais pardavimais.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Atsiliepimų sistema "LiveAgent" siūlo klientų aptarnavimo sprendimus ir komunikacijos kanalus. Vidinės komandos gali suteikti geresnį produktų supratimą, tačiau tai gali kainuoti daugiau. Išorinės komandos gali būti ekonomiškesnės, tačiau tinka ne visiems verslams.
Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?
Geras aptarnavimas - raktas į pelningumą ir lojalumą prekei. Vartotojai mokės daugiau už aukšto lygio klientų aptarnavimą.
Blogas klientų aptarnavimas ir kaip jo išvengti
Ignoruojant klientų poreikius ir teikiant prastą aptarnavimą, prarandami klientai ir kyla reputacijos žala. Tai gali kainuoti daugiau nei 75 mlrd. dolerių per metus.