„Highrise“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Norėdami suaktyvinti „Highrise“ įskiepį, vadovaukitės toliau pateiktu nuosekliu vadovu.
- Pirmiausia turite turėti aktyvią „Highrise“ paskyrą.
- Jei jau turite, „LiveAgent“ įskiepių skiltyje suaktyvinkite „Highrise“ įskiepį. (Konfigūracija> Sistema> Įskiepiai)
- Spustelėkite Konfigūruoti ir nukopijuokite „Highrise“ paskyros API ir URL.
- Patvirtinkite ir viskas!
Kas yra „Highrise“?
„Highrise“ yra debesijos pagrindu sukurtas CRM įrankis, kurį sukūrė „37signals“. CRM (ryšių su klientais valdymas) – tai būdas bendrauti su esamais ir būsimais klientais. CRM tikslas yra sudominti daugiau klientų ir išlaikyti esamus. Taip pat galite sužinoti apie jų dabartines problemas arba tas, su kuriomis jie susidūrė praeityje.
Kaip tai veikia?
Klientų duomenų saugojimas dviejose atskirose sąsajose gali kainuoti daug laiko. Štai kodėl „Highrise“ integravome tiesiai į „LiveAgent“. „Highrise“ padės jums sekti ankstesnius sandorius ir (arba) problemas, susijusias su jūsų kontaktais, o „LiveAgent“ leis suteikti jiems kokybišką aptarnavimą pagalbos tarnyboje. Suaktyvinkite „Highrise“ ir galėsite tvarkyti „Highrise“ duomenis per „LiveAgent“ (ir atvirkščiai).
Pavyzdys:
Tarkime, ponas Marselis Wallace’as pateikia bilietą. Jūs jau pažįstate Marselį ir žinote apie jo ankstesnius sandorius „Highrise“ programoje. Jūsų klientų aptarnavimo agentas galės matyti visą šią informaciją „LiveAgent“, todėl jis pateiks kuo tikslesnį ir greitesnį atsakymą. Be to, agentai gali pridėti pastabų tiesiogiai „LiveAgent“, kurios taip pat bus rodomos ir „Highrise“.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Highrise“?
„Highrise“ yra galinga ryšių su klientais valdymo sistema, padedanti valdyti ir peržiūrėti jūsų įmonės duomenis apie klientus. Sujungę „Highrise“ su „LiveAgent“, galite naudotis CRM ir veiksmingai padėti savo klientams iš vienos sąsajos.
Kaip galima integruoti „Highrise“?
1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros 2. Spustelėkite Konfigūracijos -& gt; Sistema -& gt; Įskiepiai 3. Suaktyvinkite „Highrise“ 4. Įterpkite URL ir API raktą iš „Highrise“ 5. Galite NAUDOTI!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Pagalbos tarnybos programinė įranga sudėjo visą klientų aptarnavimo terminologiją vienoje vietoje. Tai apima nuo A iki Z, įskaitant agentus, bilietus, aptarnavimo kanalus, CRM ir daugiau.
Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
The article discusses the benefits and drawbacks of customer management software, and offers tips for effective implementation. It also highlights key performance indicators (KPIs) for monitoring an organization's effectiveness and productivity in customer service, and recommends LiveAgent software as a supplier of various customer service software products. The article details the company's services and offers contact information for demos, newsletters, and purchases. Overall, the article emphasizes the importance of understanding customer identity, maintaining privacy laws, training agents, automating processes, and choosing appropriate software for effective customer service.