Partneris
Norėdami suaktyvinti „Highrise“ įskiepį, vadovaukitės toliau pateiktu nuosekliu vadovu.
- Pirmiausia turite turėti aktyvią „Highrise“ paskyrą.
- Jei jau turite, „LiveAgent“ įskiepių skiltyje suaktyvinkite „Highrise“ įskiepį. (Konfigūracija> Sistema> Įskiepiai)
- Spustelėkite Konfigūruoti ir nukopijuokite „Highrise“ paskyros API ir URL.
- Patvirtinkite ir viskas!
Kas yra „Highrise“?
„Highrise“ yra debesijos pagrindu sukurtas CRM įrankis, kurį sukūrė „37signals“. CRM (ryšių su klientais valdymas) – tai būdas bendrauti su esamais ir būsimais klientais. CRM tikslas yra sudominti daugiau klientų ir išlaikyti esamus. Taip pat galite sužinoti apie jų dabartines problemas arba tas, su kuriomis jie susidūrė praeityje.
Kaip tai veikia?
Klientų duomenų saugojimas dviejose atskirose sąsajose gali kainuoti daug laiko. Štai kodėl „Highrise“ integravome tiesiai į „LiveAgent“. „Highrise“ padės jums sekti ankstesnius sandorius ir (arba) problemas, susijusias su jūsų kontaktais, o „LiveAgent“ leis suteikti jiems kokybišką aptarnavimą pagalbos tarnyboje. Suaktyvinkite „Highrise“ ir galėsite tvarkyti „Highrise“ duomenis per „LiveAgent“ (ir atvirkščiai).
Pavyzdys:
Tarkime, ponas Marselis Wallace’as pateikia bilietą. Jūs jau pažįstate Marselį ir žinote apie jo ankstesnius sandorius „Highrise“ programoje. Jūsų klientų aptarnavimo agentas galės matyti visą šią informaciją „LiveAgent“, todėl jis pateiks kuo tikslesnį ir greitesnį atsakymą. Be to, agentai gali pridėti pastabų tiesiogiai „LiveAgent“, kurios taip pat bus rodomos ir „Highrise“.


Frequently asked questions
Kas yra „Highrise“?
„Highrise“ yra galinga ryšių su klientais valdymo sistema, padedanti valdyti ir peržiūrėti jūsų įmonės duomenis apie klientus. Sujungę „Highrise“ su „LiveAgent“, galite naudotis CRM ir veiksmingai padėti savo klientams iš vienos sąsajos.
Kaip galima integruoti „Highrise“?
1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros 2. Spustelėkite Konfigūracijos -& gt; Sistema -& gt; Įskiepiai 3. Suaktyvinkite „Highrise“ 4. Įterpkite URL ir API raktą iš „Highrise“ 5. Galite NAUDOTI!
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Naudodami šią įrangą galite sukurti skyrius ir atlikti platus ataskaitų analizę. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir mažinti klientų nepasitenkinimą.
Puikus klientų aptarnavimas svarbus pelningumui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkinimas yra būdas prisitaikyti prie konkrečių klientų poreikių. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo individualizuotą klientų aptarnavimą. Svetainėje taip pat galite gauti daugiau informacijos ir susisiekti su komanda. Taip pat svetainėje yra naudojami slapukai.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Tekste pristatoma, kaip el. laiškai gali padėti pažinti klientus ir padidinti jų pasitenkinimą. Siūlomi efektyvūs atsiliepimų prašymo šablonai ir kalbama apie kontaktų programinę įrangą. Taip pat pristatoma verslo įrankių LiveAgent demonstracija, kuri siūlo aptarnavimo įrangą daugiau nei 40 kalbų. Klientai gali susipažinti su kitiems funkcionavimo ypatumais ir kainodara. Galima susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.