Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Highrise“

Norėdami suaktyvinti „Highrise“ įskiepį, vadovaukitės toliau pateiktu nuosekliu vadovu.

  • Pirmiausia turite turėti aktyvią „Highrise“ paskyrą.
  • Jei jau turite, „LiveAgent“ įskiepių skiltyje suaktyvinkite „Highrise“ įskiepį. (Konfigūracija> Sistema> Įskiepiai)
  • Spustelėkite Konfigūruoti ir nukopijuokite „Highrise“ paskyros API ir URL.
  • Patvirtinkite ir viskas!

Kas yra „Highrise“?

Highrise“ yra debesijos pagrindu sukurtas CRM įrankis, kurį sukūrė „37signals“. CRM (ryšių su klientais valdymas) – tai būdas bendrauti su esamais ir būsimais klientais. CRM tikslas yra sudominti daugiau klientų ir išlaikyti esamus. Taip pat galite sužinoti apie jų dabartines problemas arba tas, su kuriomis jie susidūrė praeityje.

Kaip tai veikia?

Klientų duomenų saugojimas dviejose atskirose sąsajose gali kainuoti daug laiko. Štai kodėl „Highrise“ integravome tiesiai į „LiveAgent“. „Highrise“ padės jums sekti ankstesnius sandorius ir (arba) problemas, susijusias su jūsų kontaktais, o „LiveAgent“ leis suteikti jiems kokybišką aptarnavimą pagalbos tarnyboje. Suaktyvinkite „Highrise“ ir galėsite tvarkyti „Highrise“ duomenis per „LiveAgent“ (ir atvirkščiai).

Pavyzdys:

Tarkime, ponas Marselis Wallace’as pateikia bilietą. Jūs jau pažįstate Marselį ir žinote apie jo ankstesnius sandorius „Highrise“ programoje. Jūsų klientų aptarnavimo agentas galės matyti visą šią informaciją „LiveAgent“, todėl jis pateiks kuo tikslesnį ir greitesnį atsakymą. Be to, agentai gali pridėti pastabų tiesiogiai „LiveAgent“, kurios taip pat bus rodomos ir „Highrise“.

„Highrise“
„Highrise“

DUK

Kas yra „Highrise“?

„Highrise“ yra galinga ryšių su klientais valdymo sistema, padedanti valdyti ir peržiūrėti jūsų įmonės duomenis apie klientus. Sujungę „Highrise“ su „LiveAgent“, galite naudotis CRM ir veiksmingai padėti savo klientams iš vienos sąsajos.

Kaip galima integruoti „Highrise“?

1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros

2. Spustelėkite Konfigūracijos -& gt; Sistema -& gt; Įskiepiai

3. Suaktyvinkite „Highrise“

4. Įterpkite URL ir API raktą iš „Highrise“

5. Galite NAUDOTI!

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai