Įgalinkite savo klientus paprašyti perskambinimo, jei linija yra užimta, jei nėra laisvų agentų, kurie galėtų atsakyti į skambutį ar jei jie paprasčiausiai norėtų bendrauti vėliau.
Mūsų eilės perskambinimo sistema išsaugo kliento vietą eilėje ir kai jis atsiduria eilės pradžioje, sistema automatiškai jiems perskambina.
Jau šiandien pagerinkite savo klientų patirtį, naudodami mūsų skambučių centro perskambinimo programinę įrangą.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
LiveAgent skambučių centro programinė įranga, kaip dalį savo IVR (interaktyvusis atsakiklis) galimybių, siūlo perskambinimo funkciją. Vietoje laukimo, jūsų klientas, vino mygtuko paspaudimu gali paprašyti perskambinimo.
Nėra reikalo būti užlaikytam ar nerimauti apie prarastą vietą eilėje. LiveAgent automatiškai paskambins klientui, kai tik jis atsidurs eilės viršuje.
Naudojant LiveAgent skambučių centro perskambinimą, jūsų agentams nereikės rankiniu būdu stebėti pateiktų perskambinimo užklausų. Integruotas ACD (automatinis skambučių paskirstymas) dirba lygegriačiai su mūsų galinga IVR sistema, kuri automatiškai išsaugo skambintojo numerį ir patalpina jį į eilę, be to, surenka skambintojo numerį ir priskiria pokalbį atitinkamam agentui.
Suteikite savo klientams galimybę sulaukti perskambinimo iš jūsų skambučių centro, vietoje užlaikymo. Taupydami jų laiką, jūs sumažinsite savo prarastų skambučių rodiklius ir padidinsite klientų pasitenkinimą.
Kiekvieną kartą susisiekę su pagalbos tarnyba, klientai nesitiki patirti jokių rūpesčių. Suteikdami jiems automatinio perskambinimo galimybę, jūs suteikiate jiems sklandų aptarnavimą. Sumažinkite įtampą savo klientams ir pagerinkte jų pasitenkinimą bei lojalumą jūsų prekės ženklui.
Norėdami pradėti naudotis automatinio perskambinimo paslauga, paprasčiausiai paruoškite IVR scenarijų, į kurį būtų įtraukta ir perskambinimo galimybė.
Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros ir paspauskite Konfigūracija, tada Skambutis, tada Numeriai. Paspauskite “Redaguoti esamus numerius” ir pasirinkite IVR.
Paspauskite “Pridėti Įrašą” ir įkelkite iš anksto įrašytą IVR pranešimą arba įrašykite naują.
Sukurkite savo IVR scenarijų. Laikykitės mūsų žinių bazėje pateiktame automatinio perskambinimo vadove nurodytų žingsnių.
Inicijuokite skambutį ir išbandykite kaip veikia perskambinimo funkcija. Laikykitės IVR nurodymų ir paspauskite reikalingą skaičių dėl perskambinimo.
Skambučių centro perskambinimo programinė įranga yra ekonomiškas, visų dydžių verslui pritaikytas sprendimas. Naudojant automatinius perskambinimus, reikės mažiau agentų atsakyti į skambučius, o skambučių apimtys nebus tokios didelės.
Nepraleiskite potencialių pardavimo galimybių vien dėl to, kad jūsų klientai negali su jumis susisiekti. Naudojant automatinius perskambinimus, jūsų klientai bus mažiau susierzinę ir neapleis savo skambučio. Suteikdami jiems progą pareikalauti perskambinimo, , jūs galite atlikti daugiau pardavimų ir tuo pat metu pagerinti klientų pasitenkinimą.
Gaukite daugiau įžvalgų apie savo teikiamą aptarnavimą. Mūsų patikimos ataskaitų teikimo funkcijos rodo jūsų virtualaus skambučių centro statistiką, įskaitant praleistus ir atsakytus skambučius, skambučių trukmę, priskirtus agentus ir dar daugiau.
LiveAgent skambučių centro programinė įranga teikia daugybę ataskaitų galimybių. Segmentuokite duomenis pagal dieną, savaitę, mėnesį ar pačių pasirinktą datos intervalą ir sukurkite savo poreikius geriausiai atitinkančius grafikus ir diagramas. Kuo daugiau sužinosite apie savo teikiamą aptarnavimą, tuo labiau galėsite pagerinti ir padidinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą.
LiveAgent automatinio perskambinimo funkcija išlaiko jūsų kliento vietą eilėje. Jie gali nutraukti skambutį žinodami, kad jų numeris yra užfiksuotas, jų vieta laukimo eilėje yra išsaugota ir jiems bus perskambinta.
Mūsų kontaktų centro programinė įranga suteikia vieningą daugiakanalį agento darbalaukį. Naudojant LiveAgent, jūsų kontaktų centro agentai, vienoje sąsajoje turi prieigą prie visų užklausų iš skirtingų kanalų (socialinė žiniasklaida, internetiniai pokalbiai, el. paštas, telefonas).
Nustatykite automatizavimo taisykles ir pagerinkite savo agentų produktyvumą bei darbo srautą. Automatizavimo taisykles galima naudoti automatiškai siunčiant atsakomuosius laiškus, prie bilieto pridedant (perskambinimo) žymas ir dar daugiau.
LiveAgent skambučių centro perskambinimo programinė įranga yra aprūpinta ASP funkcionalumu, kuris užtikrina skambučių nukreipimą ir puikias klientų patirtis. Mūsų ASP funkcija automatiškai nukreipia skambinančiuosius labiausiai tinkamam agentui / departamentui remiantis prieinamumu, prioritetu ar atsitiktine tvarka.
Mūsų internetinis skambučių centras yra aprūpintas galinga IVR sistema, kuri gali išpildyti sudėtingas IVR schemas. IVR sistemą gali naudoti ir pradedantieji, tačiau ji yra pakankamai patikima įgyvendinti profesionalaus skambučių centro poreikiams.
LiveAgent automatinė perskambinimo sistema sugeria apkrovą ir užtikrina nepertraukiamą agentų atsakymą į skambučius. Kai klientas pareikalauja perskambinimo ir sulaukia to momento, kai jis atsiduria eilės viršuje, sistema automatiškai surenka jų numerį ir sujungia su reikiamu kontaktų centro agentu.
LiveAgent skambučių centro programinė įranga automatiškai įrašo kiekvieną įeinantį ir išeinantį skambutį. Sistema talpina neribotą skambučių įrašų kiekį, kurį galima naudoti užtikrinant kokybę, mokymams, sklandžiam bilietų perdavimui ar teisiniais tikslais.
LiveAgent hibridinis bilieto vaizdas užtikrina, kad kontaktų centro agentas galėtų sekti visą kliento problemos sprendimą keliuose kanaluose, išlaikant tą patį bilietą. Hibridiniai bilieto srautai padeda agentams teikti įžvalgius ir suasmenintus atsakymus, kurie pagerina kliento pasitenkinimą ir lojalumą.
Pasimėgaukite nemokamu 14-os dienų LiveAgent bandymu ir pamatykite, kuo mūsų virtualus internetinis skambučių centro sprendimas gali padėti jūsų verslui ir klientų aptarnavimo, pardavimų ir rinkodaros komandoms.
Be pilnos skambučių centro programinės įrangos, LiveAgent yra “vieno langelio” sprendimas visiems klientų aptarnavimo dalykams.
Prijunkite visas savo socialinės žiniasklaidos paskyras su mūsų kontaktų centro programine įranga ir pagerinkite agentų produktyvumą bei apsaugokite klientų duomenis. LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga integruojama su Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger ir Viber.
LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga suteikia greičiausią internetinių pokalbių plėtinį rinkoje. Mėgaukitės pažangiomis funkcijomis, tokiomis kaip proaktyvūs pakvietimai pokalbiui, neprisijungus naudojamos formos, išankstinio pokalbio formos bei spausdinimo vaizdas realiu laiku, kuris leidžia pamatyti, ką klientai spausdina pokalbių lange, prieš paspaudžiant “siųsti” mygtuką. LiveAgent kontaktų centro internetinių pokalbių galimybės leis jums padidinti klientų įsitraukimą, padidinti pardavimus ir tuo pat metu pakelti klientų pasitenkinimą.
Nukreipkite visas klientų užklausas į centralizuotą daugiakanlį agento darbalaukį naudojant mūsų bilietavimo programinę įrangą. Priskirkite bilietus skirtingiems departamentams ir agentams bei tvarkykite užklausas pagal žymas, prioritetus ar gavimo datą. Naudodami mūsų hibridinių bilietų srautą skirtinguose pagalbos kanaluose peržiūrėkite kiekvieno kliento problemos sprendimą nuo pradžios iki pabaigos, jums patogiu formatu.
Kurkite ir stilizuokite savo pačių žinių bazę naudodami mūsų WYSIWYG (Tai Ką Matote Tą Ir Gaunate) redaktorių. Pagerinkite klientų pasitenkinimą teikdami savo klientams savitarnos įrankius, tokius kaip “kaip tai padaryti” straipsnius, DUK ar bendruomenės forumus.
LiveAgent internetinė skambučių centro programinė įranga siūlo kur kas daugiau, nei tik eilės perskambinimus.
LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga komplektuojama su daugiau kaip 200 naudingų funkcijų, kurios jums padės supaprastinti savo agentų darbo srautą ir išsklaidys abejones aptarnaujant klientus. Pagerinkite savo agentų darbą su LiveAgent jau šiandien.
Mūsų kontaktų centro programinė įranga sukurta taip, kad gerai dirbtų su kitomis aplikacijomis. Integruokite savo mėgiamiausias aplikacijas į mūsų skambučių centro programinę įrangą ir pasiekite didžiausią agentų efektyvumą bei gaukite išsamias kiekvieno kliento apžvalgas, apie jų praėjusius užsakymus ir bendravimą su jūsų įmone.
Pagrindinis mūsų tikslas yra jūsų sėkmė. LiveAgent klientų aptarnavimas pasiekiamas 24/7, 365 dienas per metus, įvairiais bendravimo kanalais, įskaitant Twitter, Facebook, Instagram, el. paštą, internetinius pokalbius, mūsų kliento portalą ar telefoną. Parašykite mums bet kada, kai tik jums mūsų prireiks ir mes su malonumu jums padėsime. Jei tik jums prireiks, mes taip pat siūlome pagalbą įvairiomis kalbomis.
LiveAgent perskambinimo programinė įranga buvo sukurta galvojant apie lankstumą, plėtrą ir komandinį bendradarbiavimą. Kiekvienas verslas (nepriklausomai nuo jo dydžio ar veiklos šakos) turi skirtingus poreikius, todėl mūsų kontaktų centras yra visiškai pritaikomas.
Mūsų programinė įranga gali būti pritaikyta bet kokio dydžio operacijoms, nepriklausomai nuo to, ar jūsų kontaktų centras aptarunauja įeinančius klientų skambučius, vykdo pardavimus išeinančiais skambučiais, ar viską vienu metu. Mūsų profesionalūs konsultantai ir technikai padės jums sukurti patį efektyviausią ir jūsų poreikius atitinkantį sprendimą.
Nesvarbu kokioje pramonės šakoje veikia jūsų verslas – sveikatos apsauga, apgyvendinimas, SaaS, automobilių, e-komercijos ar mokymosi, LiveAgent galima pritaikyti jūsų poreikiams.
LiveAgent kontaktų centro programinė įranga yra atitinka GDPR, patvirtinta “Google”, užšifruota HTTPS ir saugo klientų duomenis Tier-III+ ar IV ar PCI DSS, SSAE-16, ar ISO 27001 reikalavimus atitinkančiose priemonėse.
LiveAgent skambučių centro programinė įranga yra visiškai pagrįsta debesų kompiuterija. Kiekvieną dieną nesudėtingai galite pasiekti galingas, savo skambučių centro programinės įrangos automatinio perskambinimo funkcijas.
Dėl daugiakanalių galimybių, galingo CRM ir pažangių CRM integracijų, vien tik 2020 metais mūsų daugiakanalė skambučių centro programinė įranga laimėjo daugiau, nei 20 apdovanojimų. Jau šiandien atraskite, kaip LiveAgent sukuria sklandų perėjimą iš vieno kanalo į kitą.
LiveAgent skambučių centro programinė įranga yra siūloma taikant nemokamą kainodaros modelį. Mes siūlome nemokamą skambučių centro programinę įrangą bei mokamą jos versiją, kuri apima automatinius perskambinimus. Mūsų mokamos skambučių centro programinės įrangos planas yra siūlomas už prieinamą kainą. Mokėkite mažiau ir gaukite didesnę vertę su LiveAgent jau šiandien.
Suteikite savo klientams galimybę su jumis susisiekti naudojant jiems priimtinus pagalbos kanalus. Nesvarbu, ar tai būtų internetiniai pokalbiai, el. paštas, balso ar vaizdo skambučiai, tinklapio pokalbiai, LiveAgent pasiruošę suteikti neprikaištingą daugiakanalę patirtį, kurios tikisi jūsų klientai.
Suteikite suasmenintą, informatyvų ir išsamų aptarnavimą su mūsų perskambinimo sistema ir mėgaukitės pagerėjusiais ilgalaikiais santykiais su klientais, didesniu klientų pasitenkinimu, pagerėjusiu lojalumu ir didesnėmis pardavimų galimybėmis.
Išbandykite mūsų laimėjimus pelniusią daugiakanalę skambučių centro perskambinimo programinę įrangą. Išmėginkite mūsų galingą IVR ir CRM integracijas bei atraskite, kaip galite teikti nepriekaištingą klientų patirtį visuose aptarnavimo kanaluose. Prašykite demonstracijos ar pasinaudokite 14-os dienų bandymo laikotarpiu, kad pamatytumėte, ką gali pasiūlyti LiveAgent skambučių centro programinė įranga.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Pagrindinė skambučių centro funkcija yra įgalinti klientus paskambinti įmonei dėl bet kokių jiems kylančių klausimų, susijusių su produktais, politika, grąžinimais, funkcionalumu, problemų sprendimu ar atsiliepimais.
Automatinė perskambinimo funkcija yra kompiuterinės telefonijos funkcija, kuri skambintojams suteikia galimybę pareikalauti perskambinimo, jei linija yra užimta, nėra laisvų agentų, kurie galėtų atsiliepti į skambutį ar tiesiog jei jie pageidauja, kad jiems būtų perskambinta vėliau.
Automatinės perskambinimo funkcijos taikymas jūsų virtualaus skambučių centro programinėje įrangoje jums leis suteikti geresnes paslaugas jūsų klientams. Turėdami veikiančią perskambinimo funkciją savo klientams parodote, kad jūs vertinate jų laiką, o tai yra tas dalykas, kurio klientai pageidauja labiausiai.
Perskambinimo programinės įrangos kainos skiriasi.Tačiau dažniausiai, perskambinimo funkcija yra 'viskas-viename' sistemos dalis. Pavyzdžiui, skambučių centro ar pagalbos tarnybos programinės įrangos. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti daugiau nei 180 funkcijų, įskaitant ir perskambinimo funkciją. Kaina už pilną pagalbos tarnybos sprendimą siekia 39 dolerius per mėnesį kiekvienam agentui.
Perskambinimo funkciją dažniausiai naudoja įmonės, sulaukiančios didelio kiekio klientų užklausų. Kadangi klientai tikisi atsakymų iš karto, jūsų verslas turi prisitaikyti. Savo skambučių centre naudodami perskambinimo funkciją, galite apsisaugoti nuo blogos kliento patirties. Pasirinkę funkcionalią skambučių centro programinę įrangą, kuri apima ir perskambinimą, jūs galite pagerinti agentų darbo srautą ir klientų pasitenkinimą.
Norėdami aktyvuoti perskambinimo funkciją, jūs turite eiti į Konfigūravimas-> Skambutis -> Numeriai -> Redaguoti numerį -> IVR -> Įterpti pageidaujamą perskambinimo funkciją -> Išsaugoti.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis