Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pagerinkite pasitenkinimą su perskambinimo programinė įranga

Parodykite klientams, kad vertinate jų laiką, su automatinių perskambinių programine įranga.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė   
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Automatinis perskambinimas jūsų klientams

Įgalinkite savo klientus paprašyti perskambinimo, jei linija yra užimta, jei nėra laisvų agentų, kurie galėtų atsakyti į skambutį ar jei jie paprasčiausiai norėtų bendrauti vėliau. 

Mūsų eilės perskambinimo sistema išsaugo kliento vietą eilėje ir kai jis atsiduria eilės pradžioje, sistema automatiškai jiems perskambina.

Jau šiandien pagerinkite savo klientų patirtį, naudodami mūsų skambučių centro perskambinimo programinę įrangą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Skambučių centro programinė įranga su išmania perskambinimo funkcija

LiveAgent skambučių centro programinė įranga, kaip dalį savo IVR (interaktyvusis atsakiklis) galimybių, siūlo perskambinimo funkciją. Vietoje laukimo, jūsų klientas, vino mygtuko paspaudimu gali paprašyti perskambinimo.

Nėra reikalo būti užlaikytam ar nerimauti apie prarastą vietą eilėje. LiveAgent automatiškai paskambins klientui, kai tik jis atsidurs eilės viršuje.

Automatinių perskambinimų privalumai

Perskambinimo programinė įranga

Naudojant LiveAgent skambučių centro perskambinimą, jūsų agentams nereikės rankiniu būdu stebėti pateiktų perskambinimo užklausų. Integruotas ACD (automatinis skambučių paskirstymas) dirba lygegriačiai su mūsų galinga IVR sistema, kuri automatiškai išsaugo skambintojo numerį ir patalpina jį į eilę, be to, surenka skambintojo numerį ir priskiria pokalbį atitinkamam agentui.

Business woman walking and holding a mobile phone

Suteikite savo klientams galimybę sulaukti perskambinimo iš jūsų skambučių centro, vietoje užlaikymo. Taupydami jų laiką, jūs sumažinsite savo prarastų skambučių rodiklius ir padidinsite klientų pasitenkinimą.

Definition of good customer service

Kiekvieną kartą susisiekę su pagalbos tarnyba, klientai nesitiki patirti jokių rūpesčių. Suteikdami jiems automatinio perskambinimo galimybę, jūs suteikiate jiems sklandų aptarnavimą. Sumažinkite įtampą savo klientams ir pagerinkte jų pasitenkinimą bei lojalumą jūsų prekės ženklui.

Kaip veikia automatinio perskambinimo funkcija?

Norėdami pradėti naudotis automatinio perskambinimo paslauga, paprasčiausiai paruoškite IVR scenarijų, į kurį būtų įtraukta ir perskambinimo galimybė.

Customer support agent chatting live with client

Ekonomiška skambučių centro perskambinimo programinė įranga

Skambučių centro perskambinimo programinė įranga yra ekonomiškas, visų dydžių verslui pritaikytas sprendimas. Naudojant automatinius perskambinimus, reikės mažiau agentų atsakyti į skambučius, o skambučių apimtys nebus tokios didelės.

Automatinis perskambinimas sukuria daugiau pardavimo galimybių

Nepraleiskite potencialių pardavimo galimybių vien dėl to, kad jūsų klientai negali su jumis susisiekti. Naudojant automatinius perskambinimus, jūsų klientai bus mažiau susierzinę ir neapleis savo skambučio. Suteikdami jiems progą pareikalauti perskambinimo, , jūs galite atlikti daugiau pardavimų ir tuo pat metu pagerinti klientų pasitenkinimą.

customer service automated callback
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Daugiau įžvalgų apie naudojimo statistiką

Gaukite daugiau įžvalgų apie savo teikiamą aptarnavimą. Mūsų  patikimos ataskaitų teikimo funkcijos rodo jūsų virtualaus skambučių centro statistiką, įskaitant praleistus ir atsakytus skambučius, skambučių trukmę, priskirtus agentus ir dar daugiau. 

LiveAgent skambučių centro programinė įranga teikia daugybę ataskaitų galimybių. Segmentuokite duomenis pagal dieną, savaitę, mėnesį ar pačių pasirinktą datos intervalą ir sukurkite savo poreikius geriausiai atitinkančius grafikus ir diagramas. Kuo daugiau sužinosite apie savo teikiamą aptarnavimą, tuo labiau galėsite pagerinti ir padidinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą.

Perskambinimo programinės įrangos funkcijos

customer service automated callback

LiveAgent automatinio perskambinimo funkcija išlaiko jūsų kliento vietą eilėje. Jie gali nutraukti skambutį žinodami, kad jų numeris yra užfiksuotas, jų vieta laukimo eilėje yra išsaugota ir jiems bus perskambinta.

Live-chat-for-business-LiveAgent

Daugiakanalis agento darbalaukis

Mūsų kontaktų centro programinė įranga suteikia  vieningą daugiakanalį agento darbalaukį. Naudojant LiveAgent, jūsų kontaktų centro agentai, vienoje sąsajoje turi prieigą prie visų užklausų iš skirtingų kanalų (socialinė žiniasklaida, internetiniai pokalbiai, el. paštas, telefonas).

Nustatykite automatizavimo taisykles ir pagerinkite savo agentų produktyvumą bei darbo srautą. Automatizavimo taisykles galima naudoti automatiškai siunčiant atsakomuosius laiškus, prie bilieto pridedant (perskambinimo) žymas ir dar daugiau.

LiveAgent skambučių centro perskambinimo programinė įranga yra aprūpinta ASP funkcionalumu, kuris užtikrina skambučių nukreipimą ir puikias klientų patirtis. Mūsų ASP funkcija automatiškai nukreipia skambinančiuosius labiausiai tinkamam agentui / departamentui remiantis prieinamumu, prioritetu ar atsitiktine tvarka.

Mūsų internetinis skambučių centras yra aprūpintas galinga IVR sistema, kuri gali išpildyti sudėtingas IVR schemas. IVR sistemą gali naudoti ir pradedantieji, tačiau ji yra pakankamai patikima įgyvendinti profesionalaus skambučių centro poreikiams.

Inbound and Outbound Call Center Software

LiveAgent automatinė perskambinimo sistema sugeria apkrovą ir užtikrina nepertraukiamą agentų atsakymą į skambučius. Kai klientas pareikalauja perskambinimo ir sulaukia to momento, kai jis atsiduria eilės viršuje, sistema automatiškai surenka jų numerį ir sujungia su reikiamu kontaktų centro agentu.

LiveAgent skambučių centro programinė įranga automatiškai įrašo kiekvieną įeinantį ir išeinantį skambutį. Sistema talpina neribotą skambučių įrašų kiekį, kurį galima naudoti užtikrinant kokybę, mokymams, sklandžiam bilietų perdavimui ar teisiniais tikslais.

LiveAgent hibridinis bilieto vaizdas užtikrina, kad kontaktų centro agentas galėtų sekti visą kliento problemos sprendimą keliuose kanaluose, išlaikant tą patį bilietą. Hibridiniai bilieto srautai padeda agentams teikti įžvalgius ir suasmenintus atsakymus, kurie pagerina kliento pasitenkinimą ir lojalumą.

Pamatykite, kaip automatizuota perskambinimo programinė įranga gali jums pasitarnauti

Pasimėgaukite nemokamu 14-os dienų LiveAgent bandymu ir pamatykite, kuo mūsų virtualus internetinis skambučių centro sprendimas gali padėti jūsų verslui ir klientų aptarnavimo, pardavimų ir rinkodaros komandoms.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mes siūlome daug daugiau, nei tik automatizuotą perskambinimo programinę įrangą

Be pilnos skambučių centro programinės įrangos, LiveAgent yra “vieno langelio” sprendimas visiems klientų aptarnavimo dalykams.

tour 01

Prijunkite visas savo socialinės žiniasklaidos paskyras su mūsų kontaktų centro programine įranga ir pagerinkite agentų produktyvumą bei apsaugokite klientų duomenis. LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga integruojama su Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger ir Viber.

tour 03

LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga suteikia greičiausią internetinių pokalbių plėtinį rinkoje. Mėgaukitės pažangiomis funkcijomis, tokiomis kaip proaktyvūs pakvietimai pokalbiui, neprisijungus naudojamos formos, išankstinio pokalbio formos bei spausdinimo vaizdas realiu laiku, kuris leidžia pamatyti, ką klientai spausdina pokalbių lange, prieš paspaudžiant “siųsti” mygtuką. LiveAgent kontaktų centro internetinių pokalbių galimybės leis jums padidinti klientų įsitraukimą, padidinti pardavimus ir tuo pat metu pakelti klientų pasitenkinimą.

tour 02

Nukreipkite visas klientų užklausas į centralizuotą daugiakanlį agento darbalaukį naudojant mūsų bilietavimo programinę įrangą. Priskirkite bilietus skirtingiems departamentams ir agentams bei tvarkykite užklausas pagal žymas, prioritetus ar gavimo datą. Naudodami mūsų hibridinių bilietų srautą skirtinguose pagalbos kanaluose peržiūrėkite kiekvieno kliento problemos sprendimą nuo pradžios iki pabaigos, jums patogiu formatu.

What is knowledge base software

Kurkite ir stilizuokite savo pačių žinių bazę naudodami mūsų WYSIWYG (Tai Ką Matote Tą Ir Gaunate) redaktorių. Pagerinkite klientų pasitenkinimą teikdami savo klientams savitarnos įrankius, tokius kaip “kaip tai padaryti” straipsnius, DUK ar bendruomenės forumus.

Išnaudokite visas eilės perskambinimo sistemos galimybes

LiveAgent internetinė skambučių centro programinė įranga siūlo kur kas daugiau, nei tik eilės perskambinimus.

LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga komplektuojama su daugiau kaip 200 naudingų funkcijų, kurios jums padės supaprastinti savo agentų darbo srautą ir išsklaidys abejones aptarnaujant klientus. Pagerinkite savo agentų darbą su LiveAgent jau šiandien.

Mūsų kontaktų centro programinė įranga sukurta taip, kad gerai dirbtų su kitomis aplikacijomis. Integruokite savo mėgiamiausias aplikacijas į mūsų skambučių centro programinę įrangą ir pasiekite didžiausią agentų efektyvumą bei gaukite išsamias kiekvieno kliento apžvalgas, apie jų praėjusius užsakymus ir bendravimą su jūsų įmone.

Pagrindinis mūsų tikslas yra jūsų sėkmė. LiveAgent klientų aptarnavimas pasiekiamas 24/7, 365 dienas per metus, įvairiais bendravimo kanalais, įskaitant Twitter, Facebook, Instagram, el. paštą, internetinius pokalbius, mūsų kliento portalą ar telefoną. Parašykite mums bet kada, kai tik jums mūsų prireiks ir mes su malonumu jums padėsime. Jei tik jums prireiks, mes taip pat siūlome pagalbą įvairiomis kalbomis.

Agents building customer support portal

Neribotos pritaikymo galimybės

LiveAgent perskambinimo programinė įranga buvo sukurta galvojant apie lankstumą, plėtrą ir komandinį bendradarbiavimą. Kiekvienas verslas (nepriklausomai nuo jo dydžio ar veiklos šakos) turi skirtingus poreikius, todėl mūsų kontaktų centras yra visiškai pritaikomas.

Mūsų programinė įranga gali būti pritaikyta bet kokio dydžio operacijoms, nepriklausomai nuo to, ar jūsų kontaktų centras aptarunauja įeinančius klientų skambučius, vykdo pardavimus išeinančiais skambučiais, ar viską vienu metu. Mūsų profesionalūs konsultantai ir technikai padės jums sukurti patį efektyviausią ir jūsų poreikius atitinkantį sprendimą. 

Nesvarbu kokioje pramonės šakoje veikia jūsų verslas – sveikatos apsauga, apgyvendinimas, SaaS, automobilių, e-komercijos ar mokymosi, LiveAgent galima pritaikyti jūsų poreikiams.

LiveAgent pažangi, prieinama ir lengvai naudojama eilės perskambinimo sistema

Security lock and badge

LiveAgent kontaktų centro programinė įranga yra atitinka GDPR, patvirtinta “Google”, užšifruota HTTPS ir saugo klientų duomenis Tier-III+ ar IV ar PCI DSS, SSAE-16, ar ISO 27001 reikalavimus atitinkančiose priemonėse.

Person organizing information into tickets

LiveAgent skambučių centro programinė įranga yra visiškai pagrįsta debesų kompiuterija. Kiekvieną dieną nesudėtingai galite pasiekti galingas, savo skambučių centro programinės įrangos automatinio perskambinimo funkcijas.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Dėl daugiakanalių galimybių, galingo CRM ir pažangių CRM integracijų, vien tik 2020 metais mūsų daugiakanalė skambučių centro programinė įranga laimėjo daugiau, nei 20 apdovanojimų. Jau šiandien atraskite, kaip LiveAgent sukuria sklandų perėjimą iš vieno kanalo į kitą.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent skambučių centro programinė įranga yra siūloma taikant nemokamą kainodaros modelį. Mes siūlome nemokamą skambučių centro programinę įrangą bei mokamą jos versiją, kuri apima automatinius perskambinimus. Mūsų mokamos skambučių centro programinės įrangos planas yra siūlomas už prieinamą kainą. Mokėkite mažiau ir gaukite didesnę vertę su LiveAgent jau šiandien.

Suteikite suasmenintas patirtis

Suteikite savo klientams galimybę su jumis susisiekti naudojant jiems priimtinus pagalbos kanalus. Nesvarbu, ar tai būtų internetiniai pokalbiai, el. paštas, balso ar vaizdo skambučiai, tinklapio pokalbiai, LiveAgent pasiruošę suteikti neprikaištingą daugiakanalę patirtį, kurios tikisi jūsų klientai.

Suteikite suasmenintą, informatyvų ir išsamų aptarnavimą su mūsų perskambinimo sistema ir mėgaukitės pagerėjusiais ilgalaikiais santykiais su klientais, didesniu klientų pasitenkinimu, pagerėjusiu lojalumu ir didesnėmis pardavimų galimybėmis.

crm integrations
Live-chat-for-business-LiveAgent

Teikite neprilygstamą paslaugą su LiveAgent perskambinimo programine įranga

Išbandykite mūsų laimėjimus pelniusią daugiakanalę skambučių centro perskambinimo programinę įrangą. Išmėginkite mūsų galingą IVR ir CRM integracijas bei atraskite, kaip galite teikti nepriekaištingą klientų patirtį visuose aptarnavimo kanaluose. Prašykite demonstracijos ar pasinaudokite 14-os dienų bandymo laikotarpiu, kad pamatytumėte, ką gali pasiūlyti LiveAgent skambučių centro programinė įranga.

Ką mano klientai?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kokia yra skambučių centro funkcija?

Pagrindinė skambučių centro funkcija yra įgalinti klientus paskambinti įmonei dėl bet kokių jiems kylančių klausimų, susijusių su produktais, politika, grąžinimais, funkcionalumu, problemų sprendimu ar atsiliepimais.

Kas yra automatinis perskambinimas?

Automatinė perskambinimo funkcija yra kompiuterinės telefonijos funkcija, kuri skambintojams suteikia galimybę pareikalauti perskambinimo, jei linija yra užimta, nėra laisvų agentų, kurie galėtų atsiliepti į skambutį ar tiesiog jei jie pageidauja, kad jiems būtų perskambinta vėliau.

Ar automatiniai perskambinimai yra svarbi funkcija?

Automatinės perskambinimo funkcijos taikymas jūsų virtualaus skambučių centro programinėje įrangoje jums leis suteikti geresnes paslaugas jūsų klientams. Turėdami veikiančią perskambinimo funkciją savo klientams parodote, kad jūs vertinate jų laiką, o tai yra tas dalykas, kurio klientai pageidauja labiausiai.

Kokia yra perskambinimo programinės įrangos kaina?

Kodėl verta naudoti perskambinimo funkciją?

Perskambinimo funkciją dažniausiai naudoja įmonės, sulaukiančios didelio kiekio klientų užklausų. Kadangi klientai tikisi atsakymų iš karto, jūsų verslas turi prisitaikyti. Savo skambučių centre naudodami perskambinimo funkciją, galite apsisaugoti nuo blogos kliento patirties. Pasirinkę funkcionalią skambučių centro programinę įrangą, kuri apima ir perskambinimą, jūs galite pagerinti agentų darbo srautą ir klientų pasitenkinimą.

Kaip LiveAgent aktyvuoti automatinį perskambinimą?

Norėdami aktyvuoti perskambinimo funkciją, jūs turite eiti į Konfigūravimas-> Skambutis -> Numeriai -> Redaguoti numerį -> IVR -> Įterpti pageidaujamą perskambinimo funkciją -> Išsaugoti.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai