Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba verslui ir teikiama rekomendacija naudoti įrankius, tokius kaip „LiveAgent“, kad būtų užtikrinta gerai kvalifikuotų klientų atstovų ir gerų aptarnavimo patirties. Be to, svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, kad būtų galima padidinti pardavimus ir pasitenkinimo lygį. Aptariamos klientų aptarnavimo atstovų ir prižiūrėtojų pareigos bei atsakomybė, kurios gali skirtis ir remiasi produkto ir paslaugų žiniomis.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Šiuolaikiniai įmonės vis dažniau naudoja specialią CCM įrangą su galingais kūrimo įrankiais ir funkcijomis, kad sukurtų ir valdytų turinio elementus komunikacijoje. Duomenų analizė yra svarbi ryšių su klientais valdymo programinės įrangos funkcija, padedanti padidinti pajamas ir pelningumą.
Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?
Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos, klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent, kuri yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas ir gali padėti įmonėms pagerinti klientų patirtį bei padidinti pardavimus. Taip pat pateikiamos rekomendacijos dėl iniciatyvių kvietimų pokalbiui klientams ir galimybė naudoti paslaugą nemokamai 7 arba 30 dienų.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.
Nemokama bilietavimo programinė įranga
Siūloma nemokama bilietavimo programinė įranga, kuri padeda vartotojams sumažinti laiką, kurį jie skiria klientų problemų sprendimui. Taip pat suteikiamas vienas bendravimo taškas, kad būtų lengviau ir greičiau išspręsti visas klientų užklausas iš kelių kanalų. Laikoma, kad tai pagerina agentų produktyvumą.
Kartu pagerinkime jūsų klientų aptarnavimą
LiveAgent yra produktas, kuris gali padėti Jums pasiekti savo verslo tikslus, pasinaudojant demonstracija. Demonstracija apima informaciją apie klientų pasitenkinimo gerinimą, daugiau pardavimų ir kaip LiveAgent veikia su programine įranga, integravimu ir funkcijomis. Atsakymai į kainų ir paslaugų klausimus taip pat bus pateikiami. Pardavimų vadybininkas pabrėžia, kad svarbu kreiptis į kiekvieną klientą su mintimi padėti jam išspręsti problemą ar pasiekti tikslą, o ne tik parduoti produktą ar paslaugą. Galiausiai, išbandykite LiveAgent nemokamai.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis