Suplanuokite demonstraciją

Ką sužinosite demonstracijos metu
  • Kaip pasiekti verslo tikslus naudojant LiveAgent – nesvarbu, ar tikslas pagerinti klientų pasitenkinimą, ar padidinti pardavimus.
  • Kaip veikia LiveAgent. Apžvelgsime produktą, kad sužinotumėte, ką reiškia dirbti su mūsų programine įranga.
  • Gausite atsakymus į visus klausimus, susijusius su kainodara, aptarnavimu, integravimu ir funkcijomis.

Frequently Asked Questions

  • Kas yra „LiveAgent“ demonstracinis skambutis?

    „LiveAgent“ demonstracinis skambutis suteikia galimybę lanksčiai aptarti su pardavimų specialistu aptarnavimo tarnybos programinės įrangos naudojimo atvejį ir poreikius. Galite užduoti klausimus ir gauti atsakymus apie kainas, įrankius, funkcijas, integracijas ir daug daugiau. Tai puikus būdas susipažinti su mūsų programine įranga ir gauti informacijos apie tai, kokią naudą ji gali suteikti jūsų klientų aptarnavimo tarnybai.

  • Ar galima į demonstracinį skambutį pakviesti kitus savo įmonės darbuotojus?

    Taip, žinoma, galite pakviesti ir daugiau žmonių – savo kolegas ar kitus įmonės darbuotojus, kurie nori susipažinti su „LiveAgent“. Šiuo metu mūsų limitas yra 100 žmonių. Taip pat galite paprašyti įrašyti vaizdo pokalbius, kad vėliau galėtumėte peržiūrėti „LiveAgent“ klientų aptarnavimo funkcijas.

  • Ar demonstracinis pristatymas yra bendras, ar suasmenintas?

    Šis sprendimas priklauso tik nuo jūsų. Demonstraciniai pristatymai visada pritaikomi pagal jūsų verslo nišą ir aptarnavimo tarnybos reikalavimus. Galite būti tikri, kad mūsų komanda visada parodys jums svarbias funkcijas, negaišindama jūsų laiko.

  • Kiek laiko turėčiau pasilikti demonstracijai?

    Demo skambučiai paprastai trunka apie 30 minučių, tačiau galime būti lankstūs. Jei norite pamatyti daugiau „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos funkcijų, galime pasiūlyti papildomas 5–10 minučių. Taip pat galime parodyti, kaip integruoti kitas programas su „LiveAgent“, nustatyti funkcijas ir daug daugiau.

  • Ar norint suplanuoti nemokamą demonstracinį skambutį reikia bandomosios paskyros?

    Prieš demonstracinį skambutį neprivalote užsiregistruoti bandomajam programos išbandymui, tačiau tai padaryti labai naudinga. Turėti aktyvuotą bandomąją programos paskyrą reiškia, kad per demonstracinį skambutį galėsite patys išbandyti funkcijas. Aptarnavimo tarnybų programinės įrangos demonstracinio pristatymo galite paprašyti nemokamai ir neįsipareigodami pirkti klientų aptarnavimo programinės įrangos. Be to, aktyvuojant mūsų nemokamą išbandymo paskyrą nereikalaujama jokios banko kortelės informacijos.

  • Kuo skiriasi demonstracinis skambutis, sąrankos sesija ir mokymo sesija?

    Visus pirmiau išvardytus dalykus nemokamai siūlome kitame naujo kliento įtraukimo etape. Pradinis demonstracinis skambutis skirtas bet kuriam puslapio lankytojui, norinčiam sužinoti daugiau apie tai, ką „LiveAgent“ gali pasiūlyti ir kaip ji gali veikti konkrečiu kliento naudojimo atveju. Paskyros sesija padės jums atlikti pradinę nemokamos bandomosios „LiveAgent“ paskyros sąranką pagal jūsų poreikius. O mokymo sesija skirta apmokyti ir padėti būsimam „LiveAgent“ administratoriui sklandžiai atlikti „LiveAgent“ konfigūravimą ir naudojimą.

Susiję straipsniai suPrašyti demonstracijos
LiveAgent – Omnikanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangiomis funkcijomis ir integracijomis. Išbandykite nemokamai jau šiandien!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

LiveAgent – Omnikanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangiomis funkcijomis ir integracijomis. Išbandykite nemokamai jau šiandien!"

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo tinkamo aptarnavimo tarnybų programinių įrangų palyginimo. Išbandykite LiveAgent platformą 14 dienų nemokamai. Kurkite santykius ir skatinkite pardavimus.

Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Palyginkite geriausias aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas su LiveAgent – be sąrankos mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu, ir galimybe išbandyti nemokamai be kreditinės kortelės. Sužinokite, kodėl LiveAgent yra rinkos lyderis, siūlantis daugiau nei 175 funkcijas, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius ir skambučių centrą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą ir patirkite, kiek naudos jis suteiks jūsų darbo eigai.

Lengva suprasti, kas naršo jūsų svetainėje naudojant „LiveAgent“ prisijungusių lankytojų funkciją. Ji stebi visus svetainėje esančius žmones ir kokį puslapį jie peržiūri.

Prisijungę lankytojai

Atraskite, kaip „LiveAgent“ prisijungusių lankytojų funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Stebėkite lankytojus realiu laiku, sužinokite jų persiuntėjus, IP adresus ir šalį. Suteikite agentams įrankius efektyviai valdyti klientų užklausas ir kurti ilgalaikius ryšius. Išbandykite nemokamai ir patirkite išskirtinę pagalbos programinę įrangą su daugiau nei 170 funkcijų.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcijos

Sužinokite apie LiveAgent daugiakanalės pagalbos tarnybos funkcijas vienoje vietoje! Išbandykite efektyvesnį klientų aptarnavimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start a Free Trial x