Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcijos
  • Realaus laiko spausdinimo vaizdas

Realaus laiko spausdinimo vaizdas

Vienas iš būdų paspartinti pokalbį yra aktyvuoti funkciją, vadinamą spausdinimo rodiniu realiuoju laiku. Kitaip tariant, tai yra funkcija, leidžianti jūsų agentams peržiūrėti tekstą, kurį klientas šiuo metu rašo.

Ar žinojote, kad:

1 iš 5 klientų nori nustoti naudoti produktą ar paslaugą dėl per lėto reagavimo per internetinius pokalbius?

„Forrester’s“ pranešimas apie kartelės pakėlimą

Apskritai ši funkcija gali suteikti jūsų agentams pakankamai laiko analizuoti situaciją ir greičiau pateikti tikslų atsakymą.

Daugelis kompanijų, tokių kaip „Paypal“ arba „Ikea“ naudojasi „sneak-peek“ pranešimų funkcija, kad teiktų aukščiausio lygio klientų aptarnavimą. Tai ne tik padeda jūsų darbuotojams greičiau rasti sprendimą, bet ir suteikia galimybę atlikti daug užduočių vienu metu. Taigi, padidinamas bendras efektyvumas.

Kaip veikia rašymas realiuoju laiku?

Prieš klientui spustelėjant mygtuką „Siųsti pranešimą“, jūs turite galimybę realiuoju laiku pamatyti, ką klientas rašo.

Rašymas realiuoju laiku

Tai suteikia daugiau laiko paruošti atsakymą ar kliento problemos sprendimą. Klientai vertina greitus ir tikslius atsakymus

Pavyzdys

Aukščiau esančiame paveikslėlyje galite pamatyti agentą, kuris klausia lankytojo: „Sveiki, aš esu Andrej, kaip galėčiau jums padėti?“

Realiu laiku galite pamatyti, kaip lankytojas rašo: „Labas, Andrej, man reikia pagalbos ..“

Tuo tarpu aptarnaujantis agentas gali paruošti savo atsakymą.

Kaip galite suaktyvinti rašymo rodinio realiuoju laiku funkciją?

Norėdami realiuoju laiku peržiūrėti žinutę tiesioginio pokalbio metu, turite:

1. Prisijungti prie savo „LiveAgent“ paskyros

2. Eikite į Konfigūracijos

3. Spustelėkite Pokalbiai -> Pokalbio nustatymai

4. Ieškokite Rodyti kliento tekstą

5. Įjunkite

6. Išsaugokite

Ši funkcija yra neprivaloma. Todėl, jei norite tam tikru momentu ją išjungti, galite tai padaryti.

Verslo privalumai:

  • Konkurencinis pranašumas
  • Taupomas laikas
  • Geresnis CX (kliento patirtis)
  • Didesni pardavimai

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Žinių bazės ištekliai

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite Kaip nustatyti tiesioginius pokalbius – „LiveAgent“.

Priedas:

Ar norėtumėte pagerinti klientų aptarnavimo laiką?

„LiveAgent“ teikia nemokamą spausdinimo testą tiesioginiam pokalbiui, kuris padės jūsų agentams tobulėti kasdien.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai