• Šablonai
  • Įsigijimo el. laiškų šablonai

Įsigijimo el. laiškų šablonai

Rinkodara el. paštu vis dar yra vienas stipriausių komunikacijos internetu būdų, kuriuo kasdien naudojasi vis daugiau vartotojų. Vienas svarbiausių bet kurios el. pašto rinkodaros strategijos aspektų – turėti didelę aktyvių prenumeratorių duomenų bazę. Laikui bėgant el. pašto adresatų sąrašai natūraliai mažėja dėl atsisakytų prenumeratų, el. laiškų pažymėjimo kaip nepageidaujamais arba tiesiog neatidarytų laiškų.

El. pašto prenumeratorių praradimą vadinkite kaip norite – sąrašo susitraukimu, irimu ar tiesiog sąrašo mažėjimu. Jis gali būti neskaidrus „kieto atmetimo“ atveju, arba skaidrus, apimantis neperskaitytus laiškus. Siekdami pagerinti sąrašo nykimo rodiklį, rinkodaros specialistai gali daryti du dalykus: reguliariai valyti savo el. pašto duomenų bazę ir (arba) tobulinti el. pašto adresų rinkimo strategiją.

Kas yra įsigijimo el. laiškas?

El. pašto įsigijimas – tai žmonių el. pašto adresų rinkimas ir duomenų bazės kūrimas, siekiant siųsti jiems rinkodaros pranešimus. Jei dar neturite didelio potencialių klientų el. pašto adresų sąrašo, nereikia nerimauti – niekada nevėlu pradėti juos rinkti.

Kita vertus, jei jau turite kai kurių potencialių klientų adresus, galbūt norėsite sutvirtinti turimą duomenų bazę. Tai gali reikšti, kad reiks patikrinti, ar esami prenumeratoriai vis dar nori gauti jūsų turinį. Tačiau nedarykite to tiesiog klausdami naudotojų, ar jie nori iš jūsų gauti el. laiškus, o siųskite jiems el. laišką, kuriame reikalaujama atlikti veiksmą.

Yra du el. pašto įsigijimo aspektai: pirma, el. pašto adresų sąrašo sudarymas ir, antra, el. pašto rinkodaros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas. Abi dalys turi būti sėkmingos, kad padidintumėte el. pašto adresų įsigijimą, t. y. padidintumėte prenumeratorių sąrašus ir pagerintumėte savo rodiklius. Tačiau kaip tiksliai turėtumėte tai daryti?

„Etsy“ klientų įsigijimo el. pašto patvirtinimas
„Etsy“ klientų įsigijimo el. pašto patvirtinimas

Geriausia el. pašto įsigijimo praktika

Norėdami sėkmingai sukurti aktyvių el. pašto prenumeratorių duomenų bazę, turite ieškoti klientų ir potencialių klientų, kurie parodė susidomėjimą gauti iš jūsų pranešimus. Tikslus siunčiamų pranešimų tipas priklausys nuo pramonės šakos, kurioje veikia jūsų įmonė, nors apskritai naujienlaiškis visada yra tinkamas sprendimas. Tuomet reikia veiksmingai suplanuoti kampaniją, kad kurtumėte turinį, kurį žmonės norėtų gauti, ir taip suteiktumėte vertės savo prenumeratoriams.

Kai tai padarysite, galite pradėti rinkti daugiau el. pašto adresų reklamuodami savo turinį, nesvarbu, ar tai būtų naujienlaiškis, ar bet kokio kito tipo turinys. Ši reklama gali būti vykdoma jūsų svetainėje, kurioje klientai gali užsiregistruoti naudodami formą, arba jūsų socialinių tinklų profiliuose. Juk jūsų svetainės lankytojai ir sekėjai jau domisi jūsų įmonių produktais ar paslaugomis. Gali pakakti paprasčiausiai paskatinti juos užsiregistruoti į adresatų sąrašą. Taip gautumėte jų el. pašto adresus, jei tik pažadėsite ir įvykdysite, kad pateiksite jiems vertingo turinio.

Gavę naudotojo el. pašto adresą jam užsiregistravus naujienlaiškio (ar kito turinio) prenumeratai, turite išsiųsti jam prenumeratą patvirtinantį pranešimą.

Įsigijimo el. pašto temos eilutės

  • Dėkojame už prenumeratą!
  • Valio! Netrukus iš mūsų išgirsite
  • Vis dar domitės mūsų paslaugomis? Štai ką galime pasiūlyti…
  • Nedidelis patarimas mūsų aktyviems prenumeratoriams
  • Pamatėme jūsų įrašą [socialinių tinklų platformos pav.] ir norime padėti
  • Dabar, kai atsakėme į jūsų klausimą [socialinių tinklų platformos pav.] platformoje, gal norite prisijungti?

Įsigijimo el. laiškų šablonai

Prenumeratos patvirtinimas


Hello [name],

Thanks for signing up for our [content] emails.

This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.

If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!

Regards,

The [company] team

P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].

Duomenų bazių sutvirtinimas ir veiksmingi patarimai


Hi [name],

As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].

I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:

Advice 1
Advice 2
Advice 3

If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].

Best,
[Name] from [company]

Socialinių tinklų įrašų tolesnis pasiteiravimas


Dear [name],

I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.

Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:

Link 1
Link 2
Link 3

If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Įsigijimo el. laiškas – dažnai užduodami klausimai

Ar turėčiau įtraukti prenumeratos arba atsisakymo nuorodą?

Įsigijimo el. laiškų šablonai

Visas el. pašto adresų rinkimo tikslas – sukurti aktyvią jūsų įmonės produktais besidominčių naudotojų duomenų bazę. Todėl, jei sekate potencialų vartotoją, visada turėtumėte pateikti nuorodą, kuri leistų vartotojui prisijungti prie jūsų el. pašto prenumeratorių. Kita vertus, jei konsoliduojate jau esamą duomenų bazę, visada turėtumėte suteikti prenumeratoriams galimybę atsisakyti gauti jūsų el. laiškus.

Ką daryti, jei kas nors neatsako į duomenų bazės sutvirtinimo rinkimo el. laišką?

Atsakymo piktograma

Jei prenumeratorius neatsako į žinutę, kuria siekiama išsiaiškinti, ar jis vis dar aktyvus ir domisi jūsų turiniu, tikriausiai galima daryti prielaidą, kad jis tuo nebesidomi. Jei norite, galite palaukti savaitę ir išsiųsti dar vieną laišką pasiteiravimui, bet jei vis tiek negaunate atsakymo, tuomet turėtumėte pašalinti šį neaktyvų naudotoją iš savo duomenų bazės.

Ką daryti, jei kas nors neatsako į socialinių tinklų tolesnio pasiteiravimo dėl prenumeratos el. laišką?

Atsakyti

Ta pati situacija – maždaug po savaitės vėl galite išsiųsti el. laišką pasiteiravimui, jei paskutinė žinutė pasimetė jų pašto dėžutėje. Visi papildomi pranešimai, kuriuos siunčiate potencialiems klientams, turėtų suteikti jiems daugiau vertės ir suteikti galimybę susipažinti su jūsų prenumeratos privalumais. Jei vis tiek negaunate atsakymo, turėtumėte tai laikyti šaltu potencialiu klientu.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau įtraukti prenumeratos arba atsisakymo nuorodą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Visas el. pašto adresų rinkimo tikslas – sukurti aktyvią jūsų įmonės produktais besidominčią naudotojų duomenų bazę. Tačiau visada turėtumėte suteikti prenumeratoriams galimybę atsisakyti jūsų el. laiškų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką daryti, jei kas nors neatsako į duomenų bazės konsolidavimo rinkimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei prenumeratorius neatsako į žinutę, kuria siekiama išsiaiškinti, ar jis vis dar yra aktyvus ir domisi jūsų turiniu, tikriausiai galima daryti prielaidą, kad jis nebesidomi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką daryti, jei kas nors neatsako į socialinių tinklų tolesnio pasiteiravimo rinkimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Maždaug po savaitės išsiųskite tolesnį el. laišką, jei paskutinė žinutė pasimetė jų pašto dėžutėje. Jei vis tiek negaunate atsakymo, turėtumėte tai laikyti šaltu potencialiu klientu.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai