Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

El. laiškų šablonai

Naudodami „LiveAgent“ galite sukonfigūruoti el. laiškų šablonus savo klientams ir darbuotojams. Visi el. laiškų šablonai, išsiųsti iš „LiveAgent“, gali būti suformatuoti kaip HTML arba paprasti tekstiniai el. laiškai. Naudodami įdiegtą WYSIWYG redaktorių, galite lengvai redaguoti ir stilizuoti el. laiškų šablonų turinį.

Klientų el. laiškų šablonai

Tai iš anksto sukonfigūruoti el. laiškai, siunčiami klientams, kai įvyksta tam tikri įvykiai.

Štai kam galite pritaikyti klientų el. laiškų šablonus:

  • Atsakydami į bilietą (siunčiama klientui, kai darbuotojas atsako į esamą bilietą.)
  • Naujiems bilietams (siunčiama klientui, kai darbuotojas sukuria bilietą rašydamas pranešimą.)
  • Persiunčiant pranešimą (siunčiama, kai darbuotojas persiunčia pranešimą klientui.)
  • Išsprendus bilietą (siunčiama klientui, kai užklausa išspręsta.)
  • Pokalbio nuorašui (klientui siunčiamas pokalbio nuorašo el. laiško šablonas. Norėdamas gauti nuorašą el. laišku, klientas turi pasirinkti siuntimo nuorašo parinktį.)
  • Atsakant į forumo temą ar pasiūlymą (siunčiamas klientui, kai forume ar temoje parašomas naujas atsakymas; šis el. laiškas išsiunčiamas visiems klientams, kurie komentavo arba balsavo už pasiūlymus/temą. Šiame el. laiške taip pat yra nuoroda atsisakyti prenumeratos.)
  • Registracijai (siunčiama klientui, kai ji ar jis sukuria paskyrą žinių bazėje. Šiame el. laiške yra nuoroda, kur jis gali nustatyti savo slaptažodį. Taip pat naudojama kaip kliento el. pašto patvirtinimas. Klientai, naudojantys netikrus el. pašto adresus, negalės nustatyti savo paskyros slaptažodžio.)
  • Pamiršus slaptažodį (siunčiama klientui, kai jis spustelėja nuorodą dėl pamiršto slaptažodžio. Šiame el. laiške yra nuoroda, kad būtų galima iš naujo nustatyti slaptažodį).

Save time with email templates

Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Darbuotojų el. laiškų šablonai

Tai iš anksto sukonfigūruoti el. laiškai, siunčiami darbuotojui, kai įvyksta tam tikri įvykiai.

El. laiškų šablonaiDarbuotojų el. laiškų šablonai

Štai kam galite pritaikyti darbuotojų el. laiškų šablonus:

  • Klientui atsakius nurodytu bilietu (siunčiama darbuotojui, kai klientas atsako į jam/jai priskirtą bilietą. Pranešimas nesiunčiamas, kai darbuotojas yra prisijungęs prie sistemos.)
  • Bilietą priskiriant darbuotojui (siunčiama darbuotojui, kai jam priskiriamas bilietas. Pranešimas nesiunčiamas, kai darbuotojas yra prisijungęs prie sistemos.)
  • Sukūrus naują biletą (siunčiama darbuotojui, kai naujas bilietas sukuriamas bet kuriame jo skyriuje)
  • Prašyti naujo slaptažodžio el. laišku (siunčiama darbuotojui ar klientui, kai vartotojas prašo naujo slaptažodžio. Šiame el. laiške yra nuoroda, kad būtų galima iš naujo nustatyti savo slaptažodį).
  • Pamiršus slaptažodį (siunčiama darbuotojui, kai jis ar ji spustelėja nuorodą dėl pamiršto slaptažodžio. Šiame el. laiške yra nuoroda, kad būtų galima iš naujo nustatyti slaptažodį).
  • Regsistracijos el. laiškui (siunčiama darbuotojui, kai administratorius įtraukia jį/ją į sistemą. Šiame el. laiške yra nuoroda, kaip nustatyti savo slaptažodį.)

Žinių bazės resursai

Sužinoti daugiau

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai