„WordPress“ SEO kontrolinis sąrašas apima daugybę elementų nuo svetainės greičio iki raktinių žodžių optimizavimo. Šis sąrašas yra naudingas norint išlaikyti SEO gerbėjų reikalavimus, o pats sąrašas yra suprantamas ir lengvai naudojamas.
Ar norite užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatų puslapiuose (SERP)? Jei taip, privalote atlikti raktažodžių tyrimą.
Vienas svarbiausių optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) aspektų – užtikrinti, kad jūsų turinys būtų tinkamai paruoštas paieškos sistemoms. Šiame straipsnyje apžvelgiama viskas, ką reikia žinoti apie WordPress SEO, ir pateikiamas kontrolinis sąrašas, kaip tinkamai optimizuoti svetainę.
Kam jums reikalingas šis SEO kontrolinis sąrašas?
Jei norite užimti aukštesnes pozicijas paieškos sistemose, jūsų turinys turi būti pritaikytas SEO. Turite atsižvelgti į daugybę įvairių veiksnių, todėl kartais gali atrodyti, kad tai neįveikiama, ypač pradžioje.
Šis kontrolinis sąrašas padės jums pasirūpinti visais tinkamam optimizavimui būtinais elementais ir užtikrinti, kad einate teisingu keliu. Jis padės jums žingsnis po žingsnio optimizuoti svetainę paieškos sistemoms.
Netgi pagrindinis SEO kontrolinis sąrašas yra geriau nei jokio.
Nesvarbu, ar jūsų svetainė yra tinklaraštis, elektroninės prekybos svetainė, ar čia talpinamas bet kokio kito tipo turinys. Šie patarimai turėtų padėti visiems: rinkodaros specialistams, tekstų rašytojams, tinklaraštininkams ir net žiniatinklio svetainių administratoriams.
Tačiau, jei dar tik pradedate ir norite sužinoti, kaip paleisti „WordPress“ svetainę nuo nulio (be SEO patarimų), susipažinkite su mūsų „WordPress“ paleidimo kontroliniu sąrašu čia. Jis gali jums geriau padėti pradžioje (ir prie šio sąrašo grįžkite vėliau).
Pažiūrėkime, į kokius elementus reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį optimizuojant „WordPress“ svetainę.
Prieš imdamiesi veiksmų, turėtumėte patikrinti, ar jūsų prieglobos paslauga atitinka „WordPress“ SEO reikalavimus. „WordPress“ turi rekomenduojamų paslaugų teikėjų sąrašą, todėl, jei norite, kad jums būtų lengviau, pasirinkite „Hostinger“, „Bluehost“, „Siteground“ arba „HostGator“..
Tikimės, kad pasirinkote trumpą, su jūsų niša susijusį ir be rašybos klaidų domeno vardą. Nors tai yra vieni iš dažniausiai taikomų reikalavimų renkantis gerą domeno vardą, taip pat turėtumėte užtikrinti, kad jame nebūtų jokių simbolių (pvz., brūkšnelių), nes paieškos sistemų interneto robotai su jais gali nedraugauti.
Nenaudokite IP adreso kaip domeno vardo. Norėdami tai patikrinti, į „Google“ paieškos juostą įveskite svetainės adresą ir pažiūrėkite, kas nutiks: jei nerodoma jokių rezultatų, vadinasi, viskas gerai, bet jei nukreipiama į svetainę, susijusią su interneto protokolais, vadinasi, kažkas negerai.
Jei nusprendėte sukurti daugiakalbę svetainę, kiekvienas pranešimas turi turėti savo vertimo domeną (TLD). Tai padės „Google“ geriau suprasti jūsų svetainės struktūrą ir indeksuoti TLD atskirai, kad jie nesusimaišytų tarpusavyje (jei yra per daug dubliuojančio turinio problemų, jie netgi gali būti pašalinti iš paieškos rezultatų).
Todėl labai svarbu naudoti skirtingus aukščiausiojo lygio domenų pavadinimus, jei jūsų svetainėje yra daugiau nei viena kalba, ir pasirūpinti, kad kiekviename įraše būtų nurodyti tiksliniai raktažodžiai, metaaprašas, puslapio pavadinimas ir t. t., kad „Google“ galėtų juos tinkamai įvertinti per SERP.
Hreflang taip pat labai svarbu (apie tai vėliau).
Norėdami turėti gerą pagrindą optimizavimui, turite patikrinti, ar jūsų tema atitinka geriausią „WordPress“ SEO praktiką. Astra, OceanWP ir Divi yra vienos populiariausių ir greičiausiai įkraunamų „WordPress“ temų, kurios atitinka naujausias žiniatinklio dizaino ir SEO tendencijas.
Geriausios „WordPress“ temos ne tik užtikrina puikią naudotojo patirtį, bet ir maksimaliai padidina jūsų SEO pastangas.
Kalbant apie „WordPress“ SEO, vienas svarbiausių dalykų yra geras įskiepis. Šiam tikslui rekomenduojame „Yoast“, nes jame rasite viską, ko reikia optimizuotai svetainei, pradedant paprastomis parinktimis, pavyzdžiui, pavadinimų ir meta aprašymų nustatymu (taip pat leidžiančiu optimizuoti meta raktažodžius), ir baigiant pažangesnėmis, pavyzdžiui, XML svetainių žemėlapiais ir svetainės administratorių įrankių patikra (leidžiančia bendrauti su „Google“, kad svetainė būtų įtraukta į sąrašą).
Tereikia įdiegti, aktyvuoti ir nustatyti pagrindines parinktis.
„Google“ žiniatinklio svetainės administratoriaus įrankiai yra „Google“ paieškos konsolės atitikmuo svetainėms. Jei jų dar nenaudojate, pradėkite naudoti, kad galėtumėte sekti savo svetainės būklę ir technines problemas, kurios gali pakenkti jos pozicijoms (pvz., svetainės nuskaitymo klaidos ar kenkėjiška programinė įranga).
Joje taip pat pateikiama informacija apie pagrindinius nukreipėjus, indeksavimo būseną, naršymo klaidas ir kitus techninius aspektus. Visi šie dalykai yra labai svarbūs, jei norite turėti kokybišką svetainę, kuri būtų puikiai įvertinta, turėtų didelį srautą paieškos sistemose ir konversijų rodiklius.
Nors tai ir nėra techninis aspektas, vis dėlto operatyvumas yra labai svarbus naudotojų patirčiai ir SEO optimizavimui. Turint reikalų su tokios didelės konkurencijos raktažodžiais, būtina turėti optimizuotą turinį ir kompiuteriams, ir mobiliesiems įrenginiams.
Negalite sau leisti prarasti mobiliųjų naudotojų, nesudarydami sąlygų jiems patogiai pasiekti jūsų svetainę iš telefono. Todėl labai svarbu, kad tas pats turinys būtų pritaikytas kiekvienam ekrano skaitytuvui, ir „Google“ taip pat labai skatina tai daryti savo rekomendacijose.
Svetainės įkrovimo greitis taip pat yra labai svarbus norint užimti aukštą vietą „Google“ paieškoje. Šiais laikais jei žmonės turi laukti nors kiek ilgiau, kad puslapis užsikrautų, jie tikriausiai išeis, net nesusipažinę su jūsų pasiūlymais.
Labai svarbu stebėti kiekvieno puslapio užsikrovimo greitį ir užtikrinti, kad vidutiniai rezultatai būtų pakankamai aukšti. Tada jūsų svetainė judės sėkmės taku.
Kadangi pagrindinis spartinančiosios talpyklos tikslas – pagreitinti svetainę, gana aišku, kodėl turėtumėte ją naudoti. Yra įvairių rūšių įskiepių, kurie teikia šią paslaugą. Vis dėlto rekomenduojame WP Super Cache, nes jį lengva sukonfigūruoti ir jis turi nedidelį poveikį svetainės našumui (todėl net senus kompiuterius ar lėtą ryšį turintys lankytojai to nepastebės).
Įdiegę ir aktyvavę įskiepį, eikite į jo parinkčių puslapį (Settings -> WP Super Cache) ir įjunkite spartinimą. Tada spustelėkite „Create a new cache“, kad išvalytumėte visus ankstesnius duomenis. Kai tai atliksite, galite pasinaudoti mūsų mėgstamiausiu triuku – „Google Chrome“ inkognito režimu – ir išbandyti, kaip greitai įkeliama jūsų svetainė.
SSL sertifikatai naudojami lankytojų ir svetainės siunčiamiems duomenims šifruoti. Nors norint sėkmingai vykdyti SEO kampaniją jų nereikia, mes primygtinai rekomenduojame naudoti SSL sertifikatus, nes jų paskirtis – padidinti saugumą ir padaryti jūsų svetainę patikimesnę naudotojų akyse. Visa tai lems geresnes paieškos pozicijas, o geriausia tai, kad SSL sertifikatai yra nemokami.
„My Business Google“ paskyra – tai nemokama paslauga, kuria naudodamiesi galite iš vienos vietos tvarkyti visus savo verslo sąrašus. Jums tereikia nueiti ten, sukurti paskyrą ir pridėti reikiamą informaciją apie kiekvieną savo buveinę, kategorijas ar kitą svarbią informaciją. Kai viskas pridėta, patikrinkite ją naudodami „Google Map Maker“ (įrankis, leidžiantis pridėti informaciją apie savo vietą).
Kodėl tai svarbu jūsų SEO našumui? Kuo daugiau svarbios informacijos pateikiate paieškos sistemoms, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų svetainė bus rodoma SERP viršuje.
Dabar, kai viskas baigta, laikas patikrinti, ar visa informacija įtraukta teisingai. Tai galite padaryti atlikdami kiekvieno verslo sąrašo „Google“ paiešką. Jei jie visi rodomi pirmuosiuose rezultatų puslapiuose, vadinasi, viskas gerai. Jei ne, turėtumėte susisiekti su „Google“ ir paprašyti pagalbos.
XML svetainės žemėlapiai naudojami svetainės turiniui išdėstyti taip, kad paieškos sistemos galėtų lengvai jį nuskaityti. Tai padaryti nesudėtinga ir jums tereikia XML svetainės žemėlapio įskiepio arba oficialaus „Google“ įskiepio. Pastarasis yra nemokamas, tačiau reikia tam tikrų techninių žinių apie programinį svetainių žemėlapių kūrimą naudojant „Google“ paskyrą.
Taigi, įskiepis yra paprasčiausias ir greičiausias variantas, nors jame gali trūkti papildomų funkcijų, kurios gali praversti. Įdiegę jį galite tiesiog pateikti svetainės žemėlapį (-ius) internetu arba patikrinti jo (jų) būseną.
Robots.txt failas naudojamas nurodant paieškos sistemoms, ar jos turėtų naršyti ir indeksuoti tam tikras jūsų svetainės dalis, ar ne. Jį taip pat galite naudoti techniniams aspektams, pavyzdžiui, blokuoti prieigą robotams, kuriems nereikia matyti konkretaus puslapio (pvz., administratoriaus skyriaus).
Šiame faile yra kelios taisyklės, kurių turėtumėte nepamiršti, pvz., draudimo taisyklė. Ši taisyklė iš esmės nurodo robotams neindeksuoti viso jūsų svetainės turinio, nes jis gali būti per platus ir dėl to gali kilti techninių problemų (pvz., begalinių ciklų).
Jei norite užimti aukštesnę vietą SERP ir būti labiau matomi, tada labai svarbu turėti daug atgalinių nuorodų iš autoritetingų svetainių. Atgalinių nuorodų (dar vadinamų įeinančiomis nuorodomis) iš autoritetingų svetainių generavimas gali padėti padidinti konversijų skaičių, nes šios svetainės paprastai užima aukštesnes pozicijas nei jūsų (o tai reiškia, kad jos yra patikimesnės).
Išorinė nuoroda taip pat yra puikus būdas užmegzti tvirtesnius ryšius su klientais ir kitomis įmonėmis. Taigi labai svarbu sužinoti, kaip veikia nuorodų kūrimas, jei norite ateityje turėti sėkmingą verslą. Tačiau tai nėra taip paprasta, kaip gali atrodyti, ir bandant jas kurti daug kas gali pasisukti netinkama linkme (pavyzdžiui, būti nubaustam „Google“ arba siųsti neteisingus signalus apie jūsų svetainę).
Jei norite, kad svetainė būtų reitinguojama, turite užtikrinti, kad „Google“ galėtų ją tinkamai indeksuoti. Problemos su jūsų svetainės nuskaitymu neigiamai paveiks jos veikimą ir netgi gali neleisti jos indeksuoti (o SEO tai yra blogai). Todėl visada turėtumėte patikrinti „Google Webmaster Tools“ ir patikrinti, ar yra kokių nors jūsų svetainės nuskaitymo problemų, ir, jei taip, pasistengti jas kuo greičiau išspręsti.
Kanoninių nuorodų elementai naudojami siekiant išvengti turinio dubliavimosi problemų, todėl jie turi būti įdiegti kiekviename svetainės puslapyje. Jie taip pat padeda išvengti to paties įrašo indeksavimo du kartus (dėl to gali būti taikomos nuobaudos).
Šiai užduočiai atlikti reikia patyrusio programuotojo, nes programiškai nustatyti kanoninius URL nėra taip paprasta, kaip gali atrodyti. Apskritai be šių techninių SEO aspektų neišsiversite, net jei jie nėra tokie įdomūs kaip kai kurie kiti. Jie yra reikšmingi jūsų pozicijoms ir į juos reikėtų atsižvelgti nuo pat pirmos dienos kuriant naują svetainę arba pertvarkant senesnę. Taip ateityje nebus jokių netikėtumų, jei staiga sumažės jūsų organinis srautas.
Hreflang anotacijos naudojamos nurodyti, į kurią kalbą, įskaitant šalį, orientuojatės. Tai reiškia, kad svetainės lankytojai iš Australijos matys konkrečią jūsų svetainės versiją, o iš kitos šalies atvykęs naudotojas bus nukreiptas į kitą puslapį, kuriame, pavyzdžiui, galės perskaityti viską savo gimtąja kalba.
Norėdami tai nustatyti, į svetainės antraštę (iškart po atidarymo žyma) įrašykite kodo eilutę ir nurodykite, į kurias šalis orientuojatės. Daugiau informacijos apie tai rasite „Google“ pagalbos puslapyje.
Kiekvienas jūsų svetainės įrašas turi atitikti tinkamą kategoriją. Tai vienas iš tų aspektų, į kuriuos daugelis žmonių linkę nekreipti dėmesio ir laiko juos pasirinktinais, tačiau tai labai toli nuo tiesos, nes „Google“, bandydama reitinguoti tinklalapius, jais vadovaujasi. Štai kodėl būtina atidžiai pasirinkti kategorijas, kurioms tinka kiekvienas pranešimas, ir tada pasirūpinti, kad būtų kuo geriau optimizuojama pagal tuos raktažodžius.
Pavyzdžiui, jei tinklaraštyje rašote įrašą apie kavos aparatus, geriau jį įtraukti į kategoriją „Virtuvės prietaisai“, o ne į „Vartojimo prekės“. Tai padės „Google“ geriau suprasti jūsų svetainės struktūrą, o tai labai svarbu, jei norite užimti aukštesnę vietą SERP.
Jei norite ilgainiui pagerinti savo paieškos reitingus ir pasiekti geresnių rezultatų, turite sukurti puikią turinio rinkodaros strategiją, kuri leistų reguliariai kurti aukštos kokybės tinklaraščio įrašus. Tai reiškia, kad reikia iš anksto apgalvoti temas, kad nekiltų jokių problemų bandant sugalvoti naują turinį jūsų niša besidomintiems žmonėms.
Permalink nustatymas yra naudojamas nustatyti savo posto URL adresų struktūrą. Kaip ir svetainių pavadinimai, jie turi būti unikalūs (be jokių skaičių), kad „Google“ ir kitos paieškos sistemos suprastų jūsų permalink struktūrą.
Jei naudojate „Yoast SEO“ įskiepį, kaip siūlėme anksčiau, šią parinktį galima rasti meniu SEO -> Permalinks. Atsidūrę ten, pasirinkite geriausiai jūsų poreikius atitinkantį variantą.
Tai veiklos rodiklių grupė, pagal kuriuos analizuojama, kaip gerai veikia jūsų svetainė patirties požiūriu. Naudodamiesi šia ataskaita „Google“ paieškos konsolėje galite patikrinti savo puslapių reitingus, kurie vertinami kaip „geri“, „reikalingi patobulinimai“ arba net „prasti“.
Tokiose ataskaitose patogu aptikti tokias problemas kaip lėta svetainės sparta, užblokuoti ištekliai, trūkstami pavadinimai ir nekokybiškas turinys.
Nuorodų sultys (link juice) – tai SEO srityje vartojamas terminas, reiškiantis, kokia svarbi jūsų svetainė yra paieškos sistemoms. Kuo daugiau kokybiškų nuorodų nukreipia į jūsų svetainę (t. y. kuo aukštesnis jų PageRank), tuo daugiau „nuorodų sulčių“ gauna jūsų svetainė.
Norint patikrinti savo atgalinių nuorodų stiprumą, tereikia į „Open Site Explorer“ įvesti bet kurį URL adresą ir pamatyti visas į jį nukreiptas išeinančias nuorodas. Jei išorinių nuorodų yra daugiau nei 100, sveikiname, jau turite galingą svetainę. Tačiau jei jų nėra tiek daug, turėtumėte kuo greičiau pradėti dirbti, kad gautumėte daugiau nuorodų.
Paieškos apimtys yra vienas svarbiausių KPI, kurį turėtumėte stebėti, kad nustatytumėte, kurie raktažodžiai geriausiai tiktų kiekvieno pranešimo optimizavimo pastangoms. Jie parodo, kiek žmonių iš viso ieško ko nors, susijusio su jūsų pasiūlymu. Apskritai paieškos apimties duomenų rodiklį galima naudoti siekiant stebėti, kaip laikui bėgant keičiasi jūsų reitingai, ir matyti, kaip jis veikia konversijas, srautą ar bet kurį kitą jums svarbų rodiklį.
Jei norite visiškai kontroliuoti savo svetainės pažangą, privalote turėti galimybę stebėti savo reitingus. Šiai užduočiai atlikti yra daugybė įrankių, o kai kurie jų yra tikslesni už kitus. Tačiau svarbiausia rasti tokį, kuris gerai atitiktų jūsų svetainės poreikius, ir tada patikrinti, ar su juo galite pasiekti norimų rezultatų.
Kadangi kiekvienas verslas turi skirtingus tikslus (pvz., didinti srautą ar potencialių klientų skaičių), vien tik reitingų stebėjimas jums nelabai padės, nebent jūsų galutinis tikslas būtų padidinti organinės paieškos srautą. Todėl kartu su šiuo rodikliu turėtų būti pateikiami ir kiti KPI, iš kurių galima sužinoti, ar reitingai iš tikrųjų padeda jums siekti šių tikslų, ar ne (ir kaip konkrečiai). Svarbiausia šiuo atveju yra aiškiai įsivaizduoti, kokių rezultatų norite, kad savo svetainę laikytumėte sėkminga, ir atidžiai stebėti viską, kas gali juos paveikti, kad galėtumėte atitinkamai pakoreguoti savo strategiją.
„Google Analytics“ yra puikus būdas stebėti savo svetainės srautą ir sužinoti, kaip joje elgiasi lankytojai. Srauto šaltiniai, populiariausi puslapiai, įėjimo ir išėjimo puslapiai, kiekviename puslapyje praleistas laikas – tai tik keli įvairių duomenų, kuriuos galite gauti iš šios platformos, pavyzdžiai. Naudodamiesi jais galite pagerinti naudotojų patirtį, išsiaiškindami, kas veikia, o kas ne.
„Google Analytics“ taip pat apima įrankių rinkinį „Google Optimize“, kuris yra „Google“ testavimo ir personalizavimo platforma (anksčiau buvo žinoma kaip „Content Experiments“). Ji gali padėti atlikti puslapių A/B bandymus ir išsiaiškinti, ką lankytojai mėgsta, o ko ne. Galite išbandyti tokius elementus kaip mygtukų spalvos, navigacija, dizaino išdėstymas ar iš esmės bet ką kitą.
Reguliarus SEO auditas gali užtikrinti, kad viskas veiktų tinkamai ir nekiltų problemų dėl indeksavimo ar dubliuojančio turinio (kuris gali turėti įtakos jūsų svetainei). Štai kodėl verta periodiškai atlikti SEO auditą, jei norite laikui bėgant pagerinti savo svetainės pozicijas.
Jei norite ilgainiui pasiekti geresnių rezultatų ir išsiaiškinti, kokios temos domina žmones, labai svarbu iš anksto atlikti tam tikrą tyrimą. Taip galėsite būti tikri, kad jūsų įrašai pakankamai gerai optimizuoti, kad paieškos sistemos juos lengvai indeksuotų ir jie taptų geriau matomi SERP.
Be to, būtų naudinga sudaryti sąrašą raktažodžių, kurie galėtų būti tinkami kiekvienam pranešimui, kad galėtumėte juos įtraukti į metaaprašymo lauką ir puslapio pavadinimą. Pasinaudokite raktažodžių tyrimo įrankiu, kad rastumėte tinkamiausius raktažodžius.
Taip pat naudinga pabandyti naudoti raktažodį pirmuosiuose 100 kiekvieno įrašo žodžių, kad paieškos sistemos žinotų, apie ką rašoma. Tai padės joms geriau suprasti jo paskirtį, todėl jos gali jį reitinguoti aukščiau nei įrašus, kuriuose nėra aiškaus ryšio tarp jų temos ir raktažodžių.
Nepatartina, kad raktinis žodis jūsų įraše būtų vartojamas per dažnai. Nenorite, kad jis atrodytų brukamas ar nenatūralus, todėl niekam nebus įdomu skaityti jūsų turinį toliau puslapyje.
Nešvaistykite vertingos vietos, kuri turėtų būti skirta žodžiams ir frazėms, kurių žmonės iš tikrųjų ieško. Retkarčiais į savo įrašą galite įtraukti raktažodį, bet nepamirškite nepersistengti.
Tai, kaip rašote sakinius, taip pat gali turėti įtakos pozicijoms paieškos sistemose. Reikia ne tik įrašyti raktažodį, bet ir teisingai jį išdėstyti, jei norite, kad „Google“ ir kitos platformos suprastų, apie ką yra jūsų pranešimas ar puslapis.
LSI raktažodžiai – tai žodžiai, susiję su pagrindiniu raktažodžiu. Neprivalote jų naudoti visą laiką, bet šen bei ten įterpti porą žodžių gali būti naudinga, ypač jei jie natūraliai įtraukti į jūsų įrašo kontekstą. Tai padės „Google“ pamatyti, kad ne tik bandote į turinį įterpti kuo daugiau raktažodžių, bet ir rūpinatės turinio kokybe.
Pravartu įsitikinti, kad jūsų svetainėje ar tinklaraštyje yra daug vaizdinio turinio, kad žmonės galėtų pamatyti, kas tai yra. Tai reiškia, kad verta naudoti paveikslėlius, vaizdo ir garso įrašus ir net infografiką, kad galėtumėte patraukliau perteikti savo mintis.
Turėtumėte nurodyti trumpą, aprašomąjį failo pavadinimą, taip pat alt žymą ir pavadinimą. Aprašyme taip pat turėtų būti trumpa paveikslėlio santrauka. Jei reikia, daugiau informacijos galima pateikti antraštėmis. Svarbu įsitikinti, kad jūsų įraše naudojami vaizdai turi visus šiuos atributus ir yra atitinkamai optimizuoti.
Jei naudojate tokį įskiepį kaip „Yoast SEO“, jis padės užtikrinti, kad visi jūsų paveikslėliai būtų tinkamai optimizuoti. Paveikslėlių optimizavimas padės jūsų SEO pastangoms ir svetainės greičiui, nes didelių paveikslėlių įkėlimas gali užtrukti ilgai (stenkitės, kad jų failų dydis neviršytų 100 KB, kai tik įmanoma). Tačiau vis tiek įsitikinkite, kad naudojate aukštos kokybės vaizdus, kad padidintumėte savo SEO ir apskritai geriau atrodytumėte.
Dabar ne tik apie paveikslėlius. Norite, kad jūsų vaizdo įrašų turinys taip pat būtų optimizuotas, nes tai padės pasiekti geriausių rezultatų ir šio formato medijos pozicijų paieškos sistemose.
Galite naudoti įvairias daugialypės terpės rinkmenas, pavyzdžiui, vaizdo ir garso įrašus ir net infografiką, tačiau jos turi būti lengvai prieinamos ir tinkamai suformatuotos. Tai reiškia, kad reikia naudoti tinkamą failo pavadinimą, alt žymą, pavadinimą, aprašymą ir antraštę, kad žmonės (ir „Google“) galėtų juos lengvai rasti per paieškos sistemas.
Tai turėtumėte daryti nuo pat pradžių, nes tai padės greitai indeksuoti jūsų svetainę ar tinklaraštį. Pavadinimas ir metaaprašymai yra tai, kas rodoma SERP, todėl norite įsitikinti, kad jie yra pakankamai viliojantys, kad žmonės norėtų juos spustelėti. Nepamirškite čia įtraukti raktažodžių ir paryškinkite tuos, kuriems skiriate daugiausia dėmesio.
Ji rodoma pranešimo ar puslapio viršuje, todėl labai svarbu, kad ji būtų tinkamai optimizuota ir žmonės ją iš karto pamatytų. Nuoroda atspindi puslapio turinį, todėl turite užtikrinti, kad ji tinkamai veiktų, antraip gali atitraukti naudotoją nuo paspaudimo. Taip pat turėtumėte naudoti akį traukiantį paveikslėlį, dėl kurio jie norės skaityti daugiau.
Taip pat turite įsitikinti, kad antraštės žymos yra tinkamai suformatuotos, kad jose būtų pateikti tinkami raktažodžiai ir nukreiptas žmonių dėmesys ten, kur norite. Tai reiškia, kad pagrindinėms antraštėms, paantraštėms ir pan. naudokite H žymas (t. y. žymas Heading), kurios atitinka atitinkamą puslapio ar įrašo turinį.
Kiekvienam puslapiui reikia tik vienos H1 žymos, kurioje turėtų būti nurodytas pagrindinis to puslapio raktažodis. Nėra jokios priežasties kiekviename svetainės ar tinklaraščio puslapyje naudoti daugiau nei vieną H žymą, tik būtinai jas naudokite teisingai, kad galėtumėte kuo geriau išnaudoti savo SEO pastangas.
Taip pat turėtumėte įsitikinti, kad jūsų teksto kopija yra tinkamai optimizuota tiksliniams raktažodžiams. Tai galite padaryti įtraukdami juos į patį tekstą, taip pat į puslapių ir pranešimų pavadinimus ir metaaprašymus. Taip pat turėtumėte naudoti susijusius ilgosios uodegos raktažodžius visoje svetainėje ar tinklaraštyje, kad dar labiau pagerintumėte savo SEO pastangas.
Nuolat atnaujinamos žinutės ir puslapiai paieškos sistemų rezultatuose užima aukštesnes pozicijas nei tie, kurie nėra atnaujinami. Taip yra todėl, kad „Google“ ir kitos platformos mano, kad jie labiau atitinka dabartinę padėtį, todėl yra didesnė tikimybė, kad jie bus rodomi, kai žmonės ieškos susijusių terminų.
Inkarinės nuorodos yra dar viena svarbi puslapio SEO dalis, todėl turėtumėte jas naudoti, kai tik įmanoma, kad padėtumėte žmonėms naršyti jūsų svetainėje ar tinklaraštyje. Tai reiškia, kad naudokite tekstines nuorodas su atitinkamais raktažodžiais, kurie nuves žmones ten, kur jie nori eiti.
Įsitikinkite, kad jūsų vidinės nuorodos yra veiksmingos. Turinyje pateikite nuorodas į susijusius svetainės įrašus ir naudokite aprašomąjį inkaro tekstą, kad „Google“ (ir skaitytojai) suprastų, apie ką tie įrašai.
Jei į turinį įtraukiate išeinančias nuorodas, įsitikinkite, kad jos atidaromos naujuose skirtukuose, kad skaitytojai nepasimestų jūsų svetainėje. Taip jie galės toliau tyrinėti jūsų turinį, bet kartu galės grįžti ir baigti skaityti pradinį įrašą.
Jei nusprendėte ištrinti įrašą ar puslapį, būtinai naudokite 301 nukreipimą, kad visos nuorodos, nukreipiančios į jį, būtų automatiškai nukreiptos į kitą atitinkamą svetainės puslapį. Tai padės išlaikyti gerą SEO optimizavimą ir užtikrinti, kad žmonės nepatektų į puslapį, kurio nebėra.
Įsitikinkite, kad jūsų turinys yra teisingai struktūrizuotas, teisingai naudojant Schema žymėjimą. Tai padės „Google“ ir kitoms platformoms geriau suprasti jūsų svetainės informaciją ir pateikti ją skaitytojams naudingiausiu būdu.
Schema žymėjimas nėra vienintelis būdas padėti „Google“ suprasti jūsų turinį, nes taip pat galite naudoti socialinius žymėjimus. Tai padės jūsų turiniui atrodyti geriau, kai juo dalijamasi ir socialinės žiniasklaidos platformose.
Jei svetainėje turite dažniausiai užduodamų klausimų (DUK) skyrių, įsitikinkite, kad jis optimizuotas su „WordPress SEO“. Naudokite aiškius ir glaustus kiekvieno klausimo pavadinimus, o atsakymą įtraukite į puslapio pagrindinį tekstą.
Įsitikinkite, kad tinklaraščio žymos yra išdėstytos logiška tvarka ir pažymėtos raktažodžiais, apibūdinančiais turinį.
Įtraukite pranešimus rašančių žmonių biografijas ir būtinai pateikite nuorodą į autoriaus svetainę ar tinklaraštį. Tai puikus būdas sujungti visą turinį į vieną vietą. Tai taip pat naudinga skaitytojams, kurie nori sekti autorių arba patikrinti to asmens tinklaraštį.
Galite pridėti autoriaus biografiją prie kiekvieno skelbiamo įrašo arba tiesiog turėti bendrą svetainės puslapį su biografija, kuriame būtų nuorodos į visus jūsų įrašus. Jei savo tinklaraštyje paskelbėte svečių įrašą, nepamirškite į jį įtraukti autoriaus biografijos.
Įsitikinkite, kad savo tinklaraštyje turite mygtuką, kuris nukreipia į pagrindinį puslapį. Tai puikus būdas išlaikyti skaitytojus įsitraukusius ir sugrįžtančius. Be to, taip jie galės išsamiau patyrinėti jūsų svetainę, todėl atsiras daugiau tinklaraščio sekėjų ir prenumeratorių.
Siekite, kad kiekviename pranešime būtų ne mažiau kaip 500 žodžių. Tai priklauso nuo temos, bet ilgesni įrašai paprastai yra geresni SEO optimizavimui, nes „Google“ pirmenybę teikia daugiau tikro turinio tam tikra tema.
Dalinkitės savo turiniu socialiniuose tinkluose ir skatinkite sekėjus daryti tą patį. Taip pat turėtumėte sukurti dalijimosi socialiniuose tinkluose mygtukus, kuriuos būtų galima lengvai patalpinti į savo pranešimus. Tai leis lankytojams dalytis jūsų turiniu su savo sekėjais neišeinant iš svetainės, taip padidinsite srautą ir galbūt paskatinsite juos pateikti nuorodą į jus.
Šiam tikslui yra keletas įskiepių, iš kurių vieni populiariausių yra „SumoMe“ (siūlantis įvairias bendrinimo socialiniuose tinkluose parinktis) ir „Shareaholic“ (populiarus viską viename siūlantis įskiepis, skirtas bendrinimui socialiniuose tinkluose, analizei ir kt.).
Stenkitės skelbti bent vieną įrašą per savaitę arba net kelis įrašus kasdien, priklausomai nuo to, kaip dažnai kuriate naują turinį. „Google“ paieška pirmenybę teikia šviežiam turiniui, todėl jums naudinga kuo dažniau skelbti tinklaraščio įrašus. Kuo daugiau skelbsite pranešimų, tuo didesnė tikimybė, kad užimsite aukštą vietą SERP ir sudominsite naudotojus.
Į tinklaraščio įrašo metaduomenis įtraukite paskutinio atnaujinimo datą. Būtinai į kiekvieno tinklaraščio įrašo metaduomenis įtraukite paskutinio atnaujinimo datą (HTML formatu), nes taip „Google“ ir kitoms paieškos sistemoms nurodysite, kada turinys buvo paskelbtas. Svarbiausia – šviežumas.
Nepamirškite dalytis naujais tinklaraščio įrašais socialiuose tinkluose. Padarykite taip, kad jūsų sekėjai ir gerbėjai galėtų lengvai perskaityti naujausią turinį, dalydamiesi juo Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ ir kituose populiariuose tinkluose. Šį procesą netgi galite automatizuoti naudodami tokias priemones kaip „Hootsuite“ ar „Kontentino“, kurios padės jums sutaupyti laiko ir kartu palaikyti savo buvimą socialinėje erdvėje.
Tai svarbu prisiminti. Įsitikinkite, kad nekeičiate savo tinklaraščio įrašų pavadinimų po to, kai jie buvo paskelbti, nes tai gali suklaidinti „Google“ ir kitas paieškos sistemas. Jei reikia šiek tiek pakoreguoti vieną iš senesnių įrašų, stenkitės keisti įrašo metaduomenis (HTML), o ne patį įrašo pavadinimą.
Kurti geresnį turinį gali padėti daug naudingų internetinių įrankių, įskaitant „WordPress“ skirtą „Yoast SEO“ įskiepį ir „Hemingway“ programėlę. Tai tik keli pavyzdžiai, tačiau yra daugybė kitų galimybių, kurias galite išbandyti. Išsirinkite geriausiai jūsų poreikius atitinkančią priemonę ir naudokite ją, kad pagerintumėte savo turinio kūrimą.
Atminkite, kad „Google“ nuolat keičia savo algoritmus, todėl tai, kas jums tiko vieną kartą, po kito atnaujinimo gali nebetikti. Kiek įmanoma, stenkitės vengti tokių dalykų, kaip:
Svarbiausi dalykai:
Elementai, kurių ieško paieškos sistemų algoritmai:
SEO analizės ataskaita:
Tinklaraščio SEO „WordPress“ kontrolinis sąrašas:
WordPress SEO is the process of optimizing a WordPress site for search engines. This includes improving website visibility and increasing web traffic from organic search results.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the best way to add SEO keywords will vary from site to site. However, some tips for adding SEO keywords include using them in your website title, URL, meta tags, and body copy. Our checklist should help you with that.
This can vary depending on what you are trying to accomplish. Some changes will take effect immediately, while others may require even a few months before they have an impact.
Yes, definitely. A blog is a great way to improve your site's SEO as it allows you to produce fresh content and build links over time.
Google Analytics can provide valuable data that you can use to monitor your site's SEO. For example, it will show you which keywords are bringing traffic to your website so that you know what topics interest visitors the most and how they found you.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią sudaro skundų, klientų portalo ir el. pašto valdymo sistemų. Jis yra populiarus VoIP telefono, savitarnos ir įeinančių skambučių centro programinės įrangos variantas. Svetainė taip pat siūlo mokymosi ir pagalbos funkcijas bei daugybę integracijų su kitomis sistemomis. Quality Unit, LLC yra LiveAgent sukūrėjas, o klientams teikiama mokymo, migracijos ir techninė pagalba.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team