Vertingo turinio, kuris pritraukia vartotojus į jūsų įmonę ir skatina juos imtis norimų veiksmų, pvz., pirkti ar užsisakyti paslaugą, kūrimas yra „inbound“ rinkodaros forma. Kai kuriais atvejais gali būti naudinga apriboti prieigą prie tam tikro svetainės turinio, tikintis pritraukti naujų potencialių klientų ar gauti papildomų duomenų. Toks turinys vadinamas apribotu turiniu arba premium turiniu.
Nėra universalaus apriboto turinio apibrėžimo, tačiau trumpai apibūdinsime pagrindines jo charakteristikas. Bet koks turinys, kurį galima pasiekti tik ką nors pasiūlius mainais, pvz., el. pašto adresą, yra pažymėtas kaip apribotas turinys. Dažniausia informacija, kurios prašoma iš žmonių, norinčių pasiekti šį turinį, yra jų el. pašto adresas, nors kitos strategijos apima telefono numerio prašymą, mygtuko „Patinka“ paspaudimus socialinių tinklų puslapiuose arba įrašų bendrinimą įvairiose socialinių tinklų platformose.
Apriboto turinio tikslas yra pritraukti potencialius klientus, įgyjant jų kontaktinius duomenis. Potencialūs klientai – tai žmonės, kurie apsilankė jūsų svetainėje atlikę „Google“ paiešką arba rado jūsų įmonę per išorines svetaines, pvz., socialinius tinklus ir pan.
Apriboto turinio pavyzdys galėtų būti tinklaraščio įrašas, kuris yra laisvai prieinamas ir suteikia vertingų įžvalgų. Tačiau jei skaitytojas nori perskaityti daugiau jūsų straipsnių arba pasiekti papildomą turinį (pvz., sąrašą), jis turės pateikti el. pašto adresą. Išskirtinis turinys gali paskatinti atitinkamų potencialių klientų pritraukimą, nes naudotojai, kurių duomenis gaunate, jau domisi jūsų verslu ir jo teikiamais pasiūlymais.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Tai priklauso nuo jūsų rinkodaros strategijos tikslų, tačiau nerekomenduojama apriboti viso turinio. Taip yra todėl, kad pirmiausia turite pasiūlyti pakankamai medžiagos, kad sudomintumėte potencialius klientus ir jie norėtų duoti savo el. pašto adresus. Tačiau kiek turinio turėtų būti laisvai pasiekiama, priklauso nuo to, ar jūsų tikslai yra labiau orientuoti į potencialių klientų pritraukimą, ar veikiau prekės ženklo matomumą ir SEO.
Aukščiau pateikti šablonai buvo apie el. laiškų serijas, el. knygas ir instrukcijas, taip pat skirtingą vaizdo įrašų turinį, pvz., internetinius seminarus ir dokumentinius filmus. Be minėtų riboto turinio pasiūlymų dar galite įtraukti šiuos dalykus:
Pagal apibrėžimą apribotas turinys nėra kažkas, už ką reikia mokėti. Atvirkščiai, tai yra kažkas, ką pateikiate mainais už norimą veiksmą, pvz., el. pašto adreso suteikimą. Galite apmokestinti naudotojus už prieigą prie turinio, bet tai reikštų, kad tai yra mokamas turinys, o tai yra kita „inbound“ rinkodaros forma, kuri visiškai skiriasi nuo apriboto turinio strategijos.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis