Kas yra internetinė pagalba?
Internetinė pagalba yra klientų aptarnavimo teikimo būdas. Jis sukurtas siekiant suteikti informaciją, aptarnavimą ir pagalbą. Toks aptarnavimo būdas leidžia klientams ir lankytojams bendrauti su įmonės klientų aptaranvimu per internetinius pokalbius.
Klientai gali paspausti ant įmonės svetainėje patalpinto internetinių pokalbių mygtuko ir pradėti bendravimą. Internetinė pagalba visada reikalauja specialios progrmainės įrangos ir aplikacijų. Šios aplikacijos siūlo ne tik internetinio pokalbio langus, tačiau ir nematomą srauto analizę, saugius administravimo valdiklis ir daug daugiau.
Frequently Asked Questions
Koks yra internetinių pokalbių apibūdinimas?
Internetinė Pagalba yra technologija, kuri įmonėms suteikia galimybę bendrauti su vartotojais, apsilankiusiais organizacijos žiniasklaidos ištekliuose. Dažniausiai tai yra įmonės svetainėje prieinami internetiniai pokalbiai. Dažniausiai, pokalbio atsiradimas daugelyje svetainės puslapių suteikia didelį pranašumą.
Ar jūsų įmonei reikalinga internetinė pagalba?
Jei pageidaujate, kad jūsų bendrovė atsirastų rinkoje ir pastebimai padidintų pelnus, reikalinga teikti pagalbą internetu. Šiandieniniai klientai iš įmonių reikalauja beveik momentinio aptarnavimo. Internetinė pagalba vaidina svarbų vaidmenį didinant konversijų skaičių. Jie taip pat sumažina pirkinių krepšelių atšaukimo ar apleidimo rodiklius.
Ar LiveAgent suteikia internetinės pagalbos galimybę?
LiveAgent suteikia galimybę teikti aptarnavimą internetu. Pirmiausiai, tai galima atlikti internetinių pokalbių pagalba, kurie suteikia progą bendrauti realiuoju laiku. Tai leidžia tinkamai konfigūruoti ir pritaikyti pokalbį prie vaizdo. Papildomai, klientai gali persiųsti failus, kad agentai galėtų geriau įsivaizduoti jo problemą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo sistema, kurioje yra susijungiama bilietų sistema, pokalbis, balsas ir vaizdo skambučiai, socialiniai tinklai ir savarankiškos priemonės. Ši programa gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės šakoms ir ji yra patikima, neribotos agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija bei žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis. Naudojant LiveAgent, galima personalizuoti klientų patirtį ir padidinti pajamas. Tai yra ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, dėl ko jis yra naudojamas daugiau nei 21 000 įmonių, tarp jų yra ir brandžių įmonių.