Kas yra internetinė pagalba?
Internetinė pagalba yra klientų aptarnavimo teikimo būdas. Jis sukurtas siekiant suteikti informaciją, aptarnavimą ir pagalbą. Toks aptarnavimo būdas leidžia klientams ir lankytojams bendrauti su įmonės klientų aptaranvimu per internetinius pokalbius.
Klientai gali paspausti ant įmonės svetainėje patalpinto internetinių pokalbių mygtuko ir pradėti bendravimą. Internetinė pagalba visada reikalauja specialios progrmainės įrangos ir aplikacijų. Šios aplikacijos siūlo ne tik internetinio pokalbio langus, tačiau ir nematomą srauto analizę, saugius administravimo valdiklis ir daug daugiau.
Frequently asked questions
Koks yra internetinių pokalbių apibūdinimas?
Internetinė Pagalba yra technologija, kuri įmonėms suteikia galimybę bendrauti su vartotojais, apsilankiusiais organizacijos žiniasklaidos ištekliuose. Dažniausiai tai yra įmonės svetainėje prieinami internetiniai pokalbiai. Dažniausiai, pokalbio atsiradimas daugelyje svetainės puslapių suteikia didelį pranašumą.
Ar jūsų įmonei reikalinga internetinė pagalba?
Jei pageidaujate, kad jūsų bendrovė atsirastų rinkoje ir pastebimai padidintų pelnus, reikalinga teikti pagalbą internetu. Šiandieniniai klientai iš įmonių reikalauja beveik momentinio aptarnavimo. Internetinė pagalba vaidina svarbų vaidmenį didinant konversijų skaičių. Jie taip pat sumažina pirkinių krepšelių atšaukimo ar apleidimo rodiklius.
Ar LiveAgent suteikia internetinės pagalbos galimybę?
LiveAgent suteikia galimybę teikti aptarnavimą internetu. Pirmiausiai, tai galima atlikti internetinių pokalbių pagalba, kurie suteikia progą bendrauti realiuoju laiku. Tai leidžia tinkamai konfigūruoti ir pritaikyti pokalbį prie vaizdo. Papildomai, klientai gali persiųsti failus, kad agentai galėtų geriau įsivaizduoti jo problemą.
Expert note
Internetinė pagalba yra klientų aptarnavimo būdas, kuris leidžia joms bendrauti su įmonės klientų aptaranvimu per internetinius pokalbius. Tai yra efektyvus ir efektyvus būdas teikti pagalbą ir aptarnavimą.

Internetinių pokalbių naudojimas
Internetiniai pokalbiai yra populiari pagalbos priemonė, kuri naudojama daugelyje amžiaus grupių. Daugiau kaip 42% klientų renkasi internetinius pokalbius vietoj el. pašto ar socialinės žiniasklaidos. B2B ir B2C įmonės dažniausiai naudoja internetinius pokalbius pardavimams ir klientų aptarnavimui. Internetinių pokalbių agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos.
„Digital“ pagalbos centro kontaktai
Digital.com yra svetainė, padedanti smulkaus verslo savininkams teisingai apsispręsti dėl pirkinių. Jų klientų aptarnavimo komanda teikia aptarnavimą socialiniuose tinkluose ir savitarnoje. Jie taip pat turi privatumo politiką, tačiau nesiūlo aptarnavimo el.paštu arba tiesioginių pokalbių internetu. Be to, jie neturi klientų aptarnavimo telefono numerio.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.
Internetinių pokalbių naudojimas
Internetiniai pokalbiai yra populiarus pagalbos būdas, nereikalaujantis sudėtingos programinės įrangos ar platformų. Daugiau nei 42% klientų renkasi internetinius pokalbius vietoje el. pašto, socialinės žiniasklaidos ar forumų. Tai yra populiaru visose amžiaus grupėse, su 18-24 metų amžiaus grupė naudojasi pokalbiais dažniau. B2B ir B2C įmonės taip pat naudoja internetinius pokalbius, ypač pardavimų tikslais, o piko valandos yra nuo 11 iki 15 valandų.