Kas yra bendruomenės forumas?
Forumas yra vieta, kur bendrauja jūsų klientai ir agentai bei padeda vieni kitiems spręsti problemas. Kiekvienas forumo įrašas tampa bilietu. Forumas taupo jūsų klientų atstovų laiką. Klientai gali nesunkiai padėti vieni kitiems atsakydami į klausimus. Forumuose gausu patarimų ir gudrybių, idėjų, išspręstų problemų ir dar daugiau. Norint atsakyti ir ko nors paklausti, kiekvienam klientui būtina prisijungti.
Kurkite klientų bendruomenę „LiveAgent“ programoje ir sukurkite savo forumą.

Frequently asked questions
Kas yra bendruomenės forumas?
Bendruomenės forumas yra bendravimo vieta internete. Pagrindinė tokio forumo funkcija – galimybė dalintis žiniomis, diskutuoti įvairiomis įdomiomis temomis. Klientų aptarnavimo srityje tai yra aptarnavimas per savitarną, kai klientai gali gauti pagalbos be klientų aptarnavimo komandos įsikišimo.
Ar „LiveAgent“ turi bendruomenės forumą?
„LiveAgent“ teikia bendruomenės forumo funkciją. Jei norite sukurti vietą, kurioje gausu patarimų, problemų sprendimo idėjų, verta investuoti laiką į jo formavimą. Klientas, norintis dalyvauti tokiame forume, tiesiog prisijungia ir užduoda jam rūpimą klausimą.
Kokios yra pagrindinės bendruomenės forumo funkcijos?
Bendruomenės forumas turėtų būti atviras klientams, kurie ieško atsakymų į savo klausimus. Jame turėtų būti patarimų, gudrybių, išspręstų problemų pavyzdžių. Viena iš pagrindinių ypatybių yra galimybė gauti atsakymus klientams, kurie yra nepriklausomi ir kuriems nereikia klientų aptarnavimo komandos pagalbos.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
„ LiveAgent “ siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir kitas įrankių integracijas. Pradėkite nemokamai bandymą.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Teigiamų ir neigiamų atsiliepimų atsakymai į klientus gali paveikti jūsų įmonės reputaciją ir pirkimo sprendimus. Reaguokite greitai, pritaikydami asmeniškus atsakymus.