Kas yra neapribotas agentas?
Neapribotas agentas – tai agento vaidmuo, suteikiantis agentams visišką prieigą prie visų bilietų. Jis gali viską tvarkyti be jokių apribojimų, nes nėra apribotas konkrečia grupe ar organizacija. Programoje „LiveAgent“ jis vadinamas administratoriumi. Administratorius gali viską valdyti ir taip pat konfigūruoti sistemą.
Frequently asked questions
Kaip apibrėžti neapribotą agentą?
Neapribotas agentas – tai agentas, turintis prieigą prie visų klientų aptarnavimo programinėje įrangoje esančių bilietų. Tai reiškia, kad agentas gali pasiekti visus bilietus. Bet kokios konkrečios bilietų grupės gali būti paslėptos.
Kokius leidimus turi neapribotas agentas?
Neapribotas agentas gali naudotis visais bilietais, t. y. jam netaikomi jokie apribojimai. Tokie agentai ypač naudingi kuriant paleidiklius.
Ar galima „LiveAgent“ sistemoje nustatyti agentą be apribojimų?
„LiveAgent“ sistemoje galima sukurti neapribotus agentus. Šis vaidmuo veikia kaip administratorius. Administratorius, be kita ko, gali valdyti visus bilietus ir konfigūruoti sistemą. Nėra jokių apribojimų, kurie būtų taikomi tik tam tikrai bilietų grupei.
Tekste paminėta įvairios klientų aptarnavimo programinės įrangos ir paslaugų, tokių kaip kontaktų centrai, pokalbių programos ir help desk programinė įranga. Taip pat kalbama apie lojalumą, KPI ir socialinį marketingą. Tekstas labiau sutelktas į šių programų/paslaugų ypatybes ir naudą, o ne suteikia išsamią apžvalgą. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti daugiau nei 175 funkcijų, kuri padeda pagerinti klientų patirtis ir sumažinti sąnaudas. Programa turi nuspėjantį rinkiklį ir paruoštus pranešimus. LiveAgent taip pat siūlo el. laiško bilietais, VoIP telefono sistemomis ir skundų valdymo programine įranga. Galima išbandyti nemokamai 14 dienų.
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP funkcija, savitarnos programine įranga ir daugiau. Quality Unit, LLC yra autorių teisių savininkas. Galite prisijungti prie demonstracijos ir gauti naujus atnaujinimus ir nuolaidas. Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie funkcijas ir kainodarą. LiveAgent turi daug integracijų ir alternatyvų, o bendradarbiaukime su klientais, partneriais ir VoIP paslaugų tiekėjais. Sales kontaktų numeriai nurodyti.
LiveAgent yra galinga programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri integruota su daugiau nei 175 funkcijų ir siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandomąjį laikotarpį. Platforma siūlo 24/7 klientų aptarnavimą, individualius agentų vaidmenis, pagerintą klientų patirtį ir nemokamą naudojimą su kredito kortele. Be to, teikiami kontakto numeriai ir socialiniai kanalai, o taisyklės ir sąlygos bei privatumo politika pateikiami svetainėje.
Tekstas apima platus spektrą klientų aptarnavimo ir programinės įrangos temas, įskaitant LiveAgent, kuri yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti VoIP telefonų sistemą, skundų valdymą ir el. pašto valdymą, įrankius, pagerinančius klientų aptarnavimo procesą ir kainodaros informaciją. Tekste taip pat aptariami geri klientų aptarnavimo įgūdžiai ir tobulinimo būdai bei įmonės partnerių programa ir pasiekimai.