Kas yra agento bilietų apimtis?
Paprastai mažesnėse įmonėse kiekvienas agentas gali matyti visą informaciją. Kita vertus, didelėse korporacijose yra daug slaptos informacijos. Agentų bilietų apimties įrankis padeda apibrėžti, kokius bilietus ir informaciją agentai gali matyti. Kiekvienas agentas yra priskirtas bilietams su skirtingomis prieigomis. Kai kurie agentai gali matyti viską, kai kurie – tik jiems priskirtą informaciją. Administratoriai gali nustatyti, prie kurių skyrių agentas turės prieigą.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento bilietų apimtis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų apimtis lemia, kokį bilietą agentas gali pamatyti. Jei verslas yra mažas, agentas paprastai mato visą informaciją. Kita vertus, yra didelių įmonių, kuriose tam tikra informacija yra gana konfidenciali. Naudodamiesi bilietų aprėpties įrankiu, galite apibrėžti, kokią informaciją ir bilietus gali matyti jūsų agentai. Jie turi skirtingas užklausų apimtis su skirtingomis prieigomis, o šios funkcijos dėka galite peržiūrėti, kokia yra ši apimtis. Administratorius nusprendžia, prie kurių skyrių agentas turi prieigą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip patikrinti agento bilietų apimtį „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Agento bilietų kiekį gali patikrinti administratorius arba savininkas (net jei jie nėra įtraukti į tam tikrą skyrių), eidami į „Konfigūracijos“ ir spustelėdami „Skyriai“. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip nustatyti agento bilietų apimtį „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami nustatyti agentų bilietų apimtį, eikite į skirtuką „Konfigūracija“, tada spustelėkite „Skyriai“ arba tiesiai lange „Redaguoti agentą“ spustelėję Bilietas, Pokalbiai, Ryšiai. Vartotojai, turintys „agentų“ įgaliojimus, gali peržiūrėti ir atsakyti į užklausas tik iš skyriaus, kuriam jie buvo priskirti. Administratoriai gali matyti visą skyrių, net jei jam nėra priskirti. Panašiai ir savininkai, bet jie taip pat turi galimybę tiesiogiai pradėti pokalbį ar skambinti skyriuje, kuriam jie nepriklauso. ” } }] }DUK
Kas yra agento bilietų apimtis?
Bilietų apimtis lemia, kokį bilietą agentas gali pamatyti. Jei verslas yra mažas, agentas paprastai mato visą informaciją. Kita vertus, yra didelių įmonių, kuriose tam tikra informacija yra gana konfidenciali. Naudodamiesi bilietų aprėpties įrankiu, galite apibrėžti, kokią informaciją ir bilietus gali matyti jūsų agentai. Jie turi skirtingas užklausų apimtis su skirtingomis prieigomis, o šios funkcijos dėka galite peržiūrėti, kokia yra ši apimtis. Administratorius nusprendžia, prie kurių skyrių agentas turi prieigą.
Kaip patikrinti agento bilietų apimtį „LiveAgent“?
Agento bilietų kiekį gali patikrinti administratorius arba savininkas (net jei jie nėra įtraukti į tam tikrą skyrių), eidami į „Konfigūracijos“ ir spustelėdami „Skyriai“.
Kaip nustatyti agento bilietų apimtį „LiveAgent“?
Norėdami nustatyti agentų bilietų apimtį, eikite į skirtuką „Konfigūracija“, tada spustelėkite „Skyriai“ arba tiesiai lange „Redaguoti agentą“ spustelėję Bilietas, Pokalbiai, Ryšiai. Vartotojai, turintys „agentų“ įgaliojimus, gali peržiūrėti ir atsakyti į užklausas tik iš skyriaus, kuriam jie buvo priskirti. Administratoriai gali matyti visą skyrių, net jei jam nėra priskirti. Panašiai ir savininkai, bet jie taip pat turi galimybę tiesiogiai pradėti pokalbį ar skambinti skyriuje, kuriam jie nepriklauso.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugiau nei 175 funkcijomis, nuspėjančiu rinkikliu ir paruoštais pranešimais. Jie taip pat teikia el. laiško bilietus ir skundų valdymo programinę įrangą. LiveAgent turi nemokamą 7 arba 30 dienų bandomąjį laikotarpį, 24/7 klientų aptarnavimą, individualius agentų vaidmenis, pagerintą klientų patirtį ir nemokamą naudojimą su kredito kortele. Jie taip pat teikia mokymosi, rašymo testų ir internetinių seminarų pasirinkimą, partnerių programą ir paramą klientams.
LiveAgent yra tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, kurio diegimas gali padidinti konversijų rodiklį net iki 325%. Ši programa padeda pagerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Tai ekonomiškas sprendimas, turintis daugiau nei 175 funkcijų, o integracija su skirtingais kanalais ir neribotais agentais suteikia didesnę naudą vartotojams. LiveAgent yra geriausia alternatyva LivePerson programai ir suteikia gerą atsakomybę ir klientų pasitenkinimą. Galite išbandyti šią programą nemokamai 14 dienų.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima įvairias paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Jie siūlo nemokamą demonstraciją ir naujausią informaciją per naujienlaiškį, bei jų sprendimai gali būti naudingi verslui. Galite susisiekti su jais per sales kontakte ir prisijungti prie demonstracijos. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad sužinotumėte apie naujoves ir nuolaidas.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.