Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Skambučių centro šablonai

Nepaisant sparčiai augančio skaitmeninio ryšio kanalų kiekio, aptarnavimas telefonu vis dar išlieka vienu iš labiausiai pageidaujamų vartotojų būdų susisiekti su prekių ženklų savininkais. Telefono skambučiai vis dar sudaro 68% visos komunikacijos su klientų aptarnavimo komanda. Todėl skambučių centro agentų bendravimas su klientais daro didelę įtaką klientų emocijoms, bendrai patirčiai ir klientų suvokimui apie jūsų prekės ženklą. Žemiau pateikiami keli etiketo patarimai ir skambučių centro šablonai, kuriuos aptarnaujantys agentai gali naudoti norėdami tinkamai pradėti ir baigti pokalbį, peradresuoti klientų skambučius ar kaip elgtis su nepatenkintais skambinančiaisiais.

Pagrindiniai skambučių centro etiketo patarimai

  • Pokalbio pradžioje būtinai prisistatykite pats ir pristatykite įmonę;
  • Įdėmiai klausykitės, kad geriau suprastumėte skambinančiojo poreikius ir užtikrintumėte efektyvesnį bendravimą;
  • Išlaikykite profesionalų toną viso pokalbio metu, net ir bendraudami su sudėtingais klientais;
  • Pritaikykite savo bendravimo stilių pagal skambinantįjį, kad užmegztumėte ryšį ir įgautumėte pasitikėjimą;
  • Venkite negatyvumo ir išlikite pozityvūs, sutelkdami dėmesį į tai, kaip galite išspręsti skambinančiojo problemą.
  • Informuokite skambinantįjį, kad skambutis bus peradresuotas ir paaiškinkite priežastį;
  • Paklauskite skambinančiojo, ar nieko tokio, jei teks palaukti ir padėkokite už kantrybę;
  • Išlaikykite pokalbį natūralų ir venkite robotiškumo.
  • Baigdami pokalbį būtinai padėkokite skambinančiajam, kad jis susisiekė su jūsų įmone ir mandagiai atsisveikinkite.
Skambučių įrašai - istorija

Skambučių centro šablonas – pradžios frazės

Skambučių centro šablonas – prašoma daugiau informacijos

Skambučių centro šablonas – paparašykite skambinančiojo palaukti

Skambučių centro šablonas – skambučio peradresavimas

Skambučių centro šablonas – kaip elgtis su nepatenkintais klientais

Skambučių centro šablonas – atsisveikinimo frazės

Dažnai užduodami klausimai

Kas yra skambučių centro kokybės užtikrinimas?

Skambučių centro kokybės užtikrinimas – tai procedūra, kurios metu įrašomi telefono skambučiai, siekiant užtikrinti, kad skambučių centras ir jo agentai dirbtų taip, kaip numatyta.

Kodėl skambučių centro kokybės užtikrinimas yra svarbus?

Skambučių centro kokybės užtikrinimas yra svarbus, nes jūsų darbuotojų kalba gali pakenkti jūsų reputacijai. Jei jie su klientais kalba aplaidžiai, tai atsispindės jūsų versle ir galite prarasti klientų.

Koks yra geriausias gyvenimo aprašymo formatas, skirtas skambučių centrui?

Geriausias gyvenimo aprašymo formatas yra chronologinis, apimantis ir išsilavinimą, ir darbo patirtį. Gyvenimo aprašymas turėtų būti tvarkingas, gerai organizuotas ir lengvai skaitomas.

Ready to test our call center templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl skambučių centro kokybės užtikrinimas yra svarbus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skambučių centro kokybės užtikrinimas yra svarbus, nes jūsų darbuotojų kalba gali pakenkti jūsų reputacijai. Jei jie su klientais kalba aplaidžiai, tai atsispindės jūsų versle ir galite prarasti klientų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra skambučių centro kokybės užtikrinimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Skambučių centro kokybės užtikrinimas – tai procedūra, kurios metu įrašomi telefono skambučiai, siekiant užtikrinti, kad skambučių centras ir jo agentai dirbtų taip, kaip numatyta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koks yra geriausias gyvenimo aprašymo formatas, skirtas skambučių centrui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Geriausias gyvenimo aprašymo formatas yra chronologinis, apimantis ir išsilavinimą, ir darbo patirtį. Gyvenimo aprašymas turėtų būti tvarkingas, gerai organizuotas ir lengvai skaitomas.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai