Santraukų el. laiškai yra efektyvus būdas plėsti prekės ženklą ir padidinti klientų pasitikėjimą reguliariai dalijantis vertinga informacija. Šis straipsnis siūlo patarimų bei šablonų, kaip sukurti gerą santraukų el. laišką, ir atsakinėja į paplitusius klausimus dėl jų siuntimo.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Įmonės gali plėsti savo prekės ženklo žinomumą ir klientų pasitikėjimą reguliariai el. paštu dalydamosi vertingu ir lengvai skaitomu arba lengvai „suvirškinamu“ turiniu. Šie informacijos fragmentai – tai naujausių naujienų ar svarbių atnaujinimų santraukos, siunčiamos pagal nustatytą grafiką ir vadinamos santraukų el. laiškais (angl. email digests).
Tokiuose pranešimuose pateikiamas konkretus turinys priklauso nuo konkrečios verslo šakos, o šie pranešimai gali būti siunčiami kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį, priklausomai nuo to, kiek informacijos reikia perduoti.
Neabejotinai esate susipažinę su santraukų el. laiškais, nes daugelis sėkmingai dirbančių įmonių juos labai efektyviai naudoja, tačiau jums gali būti mažiau žinoma pati terminologija.
Reguliariai siunčiami apžvalginiai pranešimai, priklausomai nuo verslo sektoriaus ir jų siuntimo dažnumo, naudojami įvairiais tikslais. Kai kurios iš geriausių apžvalgų el. laiškų siuntimo priežasčių yra šios:
Dažnai santraukos el. laiškas turi daug informacijos, apibendrintos lengvai skaitomu formatu. Natūralu, kad dažnai toks formatas apims grafinius elementus – juk paveikslėlis pasako tūkstantį žodžių. Taigi kaip turėtumėte kurti tokio tipo el. laiškus?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Įvairių tipų failų pridėjimas yra lengvas naudotojams ir didina darbo efektyvumą. „LiveAgent“ leidžia pridėti priedus el. laiškuose, tiesioginiuose pokalbiuose ir kontaktinėse formose. Priklausomai nuo reikiamų funkcijų, priedus galima formatuoti ir aktyvuoti arba deaktyvuoti tam tikruose kanaluose. Tai naudinga tiek klientams bendraujant, tiek komandos darbe.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Išlaikykite gerą ryšį su klientais atsiliepimų internete. Tai padės pagerinti klientų nuomonę, reputaciją ir paskatins pirkimo sprendimus.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis