Santraukų el. laiškai

Įmonės gali plėsti savo prekės ženklo žinomumą ir klientų pasitikėjimą reguliariai el. paštu dalydamosi vertingu ir lengvai skaitomu arba lengvai „suvirškinamu“ turiniu. Šie informacijos fragmentai – tai naujausių naujienų ar svarbių atnaujinimų santraukos, siunčiamos pagal nustatytą grafiką ir vadinamos santraukų el. laiškais (angl. email digests).

Tokiuose pranešimuose pateikiamas konkretus turinys priklauso nuo konkrečios verslo šakos, o šie pranešimai gali būti siunčiami kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį, priklausomai nuo to, kiek informacijos reikia perduoti.

Neabejotinai esate susipažinę su santraukų el. laiškais, nes daugelis sėkmingai dirbančių įmonių juos labai efektyviai naudoja, tačiau jums gali būti mažiau žinoma pati terminologija.

Kodėl verta siųsti santraukų el. laiškus?

Reguliariai siunčiami apžvalginiai pranešimai, priklausomai nuo verslo sektoriaus ir jų siuntimo dažnumo, naudojami įvairiais tikslais. Kai kurios iš geriausių apžvalgų el. laiškų siuntimo priežasčių yra šios:

  • Užmegzti gerus santykius su klientais / prenumeratoriais ir stiprinti jų pasitikėjimą (palaikant su jais nuolatinį ryšį).
  • Siunčiant el. laiškus išlikti mandagiems ir parodyti, kad jums rūpi naudotojų laikas (nes skaitytojui pateikiama trumpa, nevarginanti svarbi informacija).
  • Padidinti srautą į svetainę, nes laiške bus pateikti informacijos fragmentai ir nuorodos į išsamesnę informaciją jūsų svetainėje.
  • Skatinti informuotumą.
  • Skatinti pardavimus.
  • Laiškai gali būti visiškai pritaikyti taip, kad į juos būtų įtraukta asmeninė informacija apie ankstesnes kliento sąveikas su jūsų įmone ir jos produktais ar paslaugomis.

Kaip sukurti santraukos el. laišką

Dažnai santraukos el. laiškas turi daug informacijos, apibendrintos lengvai skaitomu formatu. Natūralu, kad dažnai toks formatas apims grafinius elementus – juk paveikslėlis pasako tūkstantį žodžių. Taigi kaip turėtumėte kurti tokio tipo el. laiškus?

  • Subalansuokite teksto ir vaizdinių elementų kiekį, kad tekstas švelniai papildytų grafinius elementus.
  • Sukurkite nuoseklų maketą, naudodami spalvas, dydį, padėtį, lygiavimą ir t. t., kad turinys būtų patogus skaitymui.
  • Suteikite vietos kvėpuoti – Įtraukite pakankamai tuščios erdvės tarp svarbių el. laiško elementų, t. y. teksto, paveikslėlių, raginimų veikti ir nuorodų.
„Grammarly“ santraukos el. laiškas
Santraukos el. laiškas iš „Grammarly“

Santraukos el. laiško temos eilutės

  • [Įmonės pavadinimas] naujienos [metai] [mėnuo]
  • Viskas, ką galbūt praleidote [šiandien / šią savaitę / šį mėnesį]
  • Buvome užsiėmę tam tikrais pakeitimais…
  • [Įmonės] atnaujinimų santrauka
  • Jūsų [dienos / savaitės / mėnesio] [veiklos] suvestinė
  • Štai kaip jums sekėsi [šiandien / šią savaitę / šį mėnesį]
  • Sveikiname! [Šiandien / Šią savaitę / Šį mėnesį] buvote [veiklos] top [X] % tarpe
  • Norite sužinoti, kaip sekasi kitiems?

Santraukų el. laiškų šablonai

Santraukos el. laiško šablonas Nr. 1 – verslo veiklos rezultatai


Dear [name],

It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:

Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…

Below you can see the changes in some important metrics:

[Graphic of company data]

Look out for another update landing in your inbox next month.

Best,
[Name], [position] at [company]

Santraukos el. laiško šablonas Nr. 2 – įmonės naujienos


Hello [name],

Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].

We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:

New feature
Update
Fix…

What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:

Plan 1
Plan 2
Plan 3…

As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.

Regards,
The [company] team

Santraukos el. laiško šablonas Nr. 3 – veiklos apžvalga


Hi [name],

Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.

Here is your [day/week/month] in numbers:

[Visualization of personal stats]

For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]

We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].

[Name] at [company]

Santraukos el. laiško šablonas Nr. 4 – palyginimas su kitais


Hey [name],

Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:

[Graphical comparison]

As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!

Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team

Santraukų el. laiškai – dažnai užduodami klausimai

Kaip dažnai turėtų būti siunčiamas santraukos el. laiškas?

Standartinis reguliarių apžvalginių el. laiškų siuntimo dažnumas yra kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį, priklausomai nuo to, kiek informacijos prisikaupė gavėjui atnaujinti. Tai taip pat priklauso nuo to, kokioje pramonės šakoje dirbate. Dažniau nei kasdien siunčiami apžvalginiai el. laiškai gali būti palaikyti brukalu, net jei yra kuo pasidalyti, o rečiau nei kartą per mėnesį – gali būti pamiršti.

Ar santraukų el. laiškai turėtų būti personalizuojami?

Santraukiniai el. laiškai turėtų būti labai pritaikyti konkrečiam gavėjui, pradedant kreipimusi vardu, tęsiant jo asmeninės informacijos bei statistinių duomenų pateikimu, jei taikoma. Tokios komunikacijos idėja – pateikti vertę lengvai skaitomu formatu. Tai padės užmegzti santykius ir sukurti pasitikėjimą su vartotoju. Šiam procesui labai padeda pranešimų personalizavimas, dėl kurio gavėjai jaučiasi labiau vertinami.

Ar geriausia išlaikyti tą patį santraukų el. pašto pranešimų formatą?

Nors nuoseklumas yra gerai, taip pat pravartu retkarčiais atnaujinti bendravimo stilių. Pavyzdžiui, išlaikant tą patį maketą ir dalijantis tais pačiais statistiniais duomenimis, skaitytojas greičiau ras informaciją, kurią yra įpratęs gauti iš jūsų el. laiškų, ir galės palyginti atnaujinimus. Tačiau taip pat nenorite, kad pranešimai pernelyg kartotųsi ir taptų nuobodūs, todėl svarbu retkarčiais juos paįvairinti.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas kiek laiko turėtų būti siunčiami santraukų el. laiškai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Standartinis reguliarių apžvalginių el. laiškų siuntimo dažnumas yra kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį, priklausomai nuo to, kiek informacijos prisikaupė gavėjui atnaujinti. Tai taip pat priklauso nuo to, kokioje pramonės šakoje dirbate. Dažniau nei kasdien siunčiami apžvalginiai el. laiškai gali būti palaikyti brukalu, net jei yra kuo pasidalyti, o rečiau nei kartą per mėnesį – gali būti pamiršti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar santraukų el. laiškai turėtų būti personalizuojami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Santraukiniai el. laiškai turėtų būti labai pritaikyti konkrečiam gavėjui, pradedant kreipimusi vardu, tęsiant jo asmeninės informacijos bei statistinių duomenų pateikimu, jei taikoma.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar geriausia išlaikyti tą patį santraukų el. pašto pranešimų formatą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nors nuoseklumas yra gerai, taip pat pravartu retkarčiais atnaujinti bendravimo stilių. Pavyzdžiui, išlaikant tą patį maketą ir dalijantis tais pačiais statistiniais duomenimis, skaitytojas greičiau ras informaciją, kurią yra įpratęs gauti iš jūsų el. laiškų, ir galės palyginti atnaujinimus. Tačiau taip pat nenorite, kad pranešimai pernelyg kartotųsi ir taptų nuobodūs, todėl svarbu retkarčiais juos paįvairinti.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai