Santraukų el. laiškai yra efektyvus būdas plėsti prekės ženklą ir padidinti klientų pasitikėjimą reguliariai dalijantis vertinga informacija. Šis straipsnis siūlo patarimų bei šablonų, kaip sukurti gerą santraukų el. laišką, ir atsakinėja į paplitusius klausimus dėl jų siuntimo.
Įmonės gali plėsti savo prekės ženklo žinomumą ir klientų pasitikėjimą reguliariai el. paštu dalydamosi vertingu ir lengvai skaitomu arba lengvai „suvirškinamu“ turiniu. Šie informacijos fragmentai – tai naujausių naujienų ar svarbių atnaujinimų santraukos, siunčiamos pagal nustatytą grafiką ir vadinamos santraukų el. laiškais (angl. email digests).
Tokiuose pranešimuose pateikiamas konkretus turinys priklauso nuo konkrečios verslo šakos, o šie pranešimai gali būti siunčiami kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį, priklausomai nuo to, kiek informacijos reikia perduoti.
Neabejotinai esate susipažinę su santraukų el. laiškais, nes daugelis sėkmingai dirbančių įmonių juos labai efektyviai naudoja, tačiau jums gali būti mažiau žinoma pati terminologija.
Reguliariai siunčiami apžvalginiai pranešimai, priklausomai nuo verslo sektoriaus ir jų siuntimo dažnumo, naudojami įvairiais tikslais. Kai kurios iš geriausių apžvalgų el. laiškų siuntimo priežasčių yra šios:
Dažnai santraukos el. laiškas turi daug informacijos, apibendrintos lengvai skaitomu formatu. Natūralu, kad dažnai toks formatas apims grafinius elementus – juk paveikslėlis pasako tūkstantį žodžių. Taigi kaip turėtumėte kurti tokio tipo el. laiškus?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Standartinis reguliarių apžvalginių el. laiškų siuntimo dažnumas yra kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį, priklausomai nuo to, kiek informacijos prisikaupė gavėjui atnaujinti. Tai taip pat priklauso nuo to, kokioje pramonės šakoje dirbate. Dažniau nei kasdien siunčiami apžvalginiai el. laiškai gali būti palaikyti brukalu, net jei yra kuo pasidalyti, o rečiau nei kartą per mėnesį – gali būti pamiršti.
Santraukiniai el. laiškai turėtų būti labai pritaikyti konkrečiam gavėjui, pradedant kreipimusi vardu, tęsiant jo asmeninės informacijos bei statistinių duomenų pateikimu, jei taikoma. Tokios komunikacijos idėja – pateikti vertę lengvai skaitomu formatu. Tai padės užmegzti santykius ir sukurti pasitikėjimą su vartotoju. Šiam procesui labai padeda pranešimų personalizavimas, dėl kurio gavėjai jaučiasi labiau vertinami.
Nors nuoseklumas yra gerai, taip pat pravartu retkarčiais atnaujinti bendravimo stilių. Pavyzdžiui, išlaikant tą patį maketą ir dalijantis tais pačiais statistiniais duomenimis, skaitytojas greičiau ras informaciją, kurią yra įpratęs gauti iš jūsų el. laiškų, ir galės palyginti atnaujinimus. Tačiau taip pat nenorite, kad pranešimai pernelyg kartotųsi ir taptų nuobodūs, todėl svarbu retkarčiais juos paįvairinti.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team