Kas yra priedai?
Priedai – tai failai, kurie paprastai pridedami prie el. laiškų. Dažniausiai tai nuotraukos, dokumentai, „Excel“ lentelės, PDF, vaizdo įrašai ar kitų tipų failai. Įprastai viename el. laiške gali būti prisegami keli priedai.
Kuo priedai yra naudingi?
Priedų funkcija yra naudinga, nes ja naudotojai gali greitai ir patogiai dalytis dokumentais ir vaizdais. Be to, ji puikiai tinka darbo eigai ir bendravimui gerinti, nes leidžia naudotojams prie bendravimo gijų pridėti klaidų pranešimų, mokomosios medžiagos ir kitų dokumentų ekrano nuotraukas, suteikiant papildomo dažnai labai reikalingo konteksto situacijai.
Kaip ir kur naudodami „LiveAgent“ galite pridėti priedų?
„LiveAgent“ leidžia naudotojams užtempti failus (vaizdus, balso įrašus, vaizdo įrašus, dokumentus ir t. t.) ant:
- Bilieto laukų (el. laiškų)
- Tiesioginių pokalbių
- Kontaktinių formų
- Žinių bazės straipsnių
Taip pat failams bendrinti naudotojai gali tiesiog spustelėti piktogramą Pridėti.
Kokių tipų failus galima pridėti prie „LiveAgent“ bilietų?
Šiuo metu pridėti galima bet kokio tipo failus, įskaitant:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Kaip uždrausti tam tikrus failų tipus
Jei norite neleisti naudotojams į kontaktų formas ir pokalbius įkelti tam tikrų tipų failų, tai galite padaryti „LiveAgent“ nustatymuose.
Štai kaip tai galima padaryti:
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
- Spustelėkite Protection.
- Tuomet Settings.
- Raskite skyrių Allowed file types (leistini failų tipai). Tai turėtų būti pirmasis teksto laukas.
- Atskirdami kableliu išvardykite failų tipus, kurie turėtų būti palaikomi (sąraše nenurodyti failų tipai nebus palaikomi, todėl jais klientai su jumis dalytis negalės).
- Slinkite į puslapio apačią ir spustelėkite Save.
Kokio dydžio gali būti priedai?
Bilietų ir tiesioginių pokalbių priedų dydis ribojamas iki 128 MB. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad labai tikėtina, jog jūsų arba jūsų kliento el. pašto paslaugų teikėjas negalės priimti tokio dydžio priedų, nes dauguma el. pašto klientų gali priimti tik maždaug iki 20 MB (toks yra rekomenduojamas priedų dydis).
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Priedai bilietų laukuose (el. laiškuose)
Jei norite formatuoti el. laiškus, tai gali būti gana sudėtinga, ypač jei prie tam tikrų teksto sričių ketinate pridėti paveikslėlių. Tačiau naudodamiesi „LiveAgent“ paveikslėius galite įterpti naudodami įterpimo mygtuką arba kopijavimo ir įklijavimo funkciją. Atkreipkite dėmesį, kad nėra jokių apribojimų, kokių tipų failus galima siųsti el. paštu.
Priedai tiesioginių pokalbių susirašinėjimuose
„LiveAgent“ tiesioginių pokalbių valdiklis pagal numatytuosius nustatymus palaiko visų tipų priedus, bet jei norite juos apriboti iki konkrečių failų tipų, galite tai padaryti vadovaudamiesi pirmiau pateiktu vadovu. Atkreipkite dėmesį, kad failų dalijimasis taip pat palaikomas vidiniuose pokalbiuose, todėl labai paprasta bendradarbiauti ir dalytis failais su kolegomis. Tiek vidiniuose, tiek išoriniuose pokalbiuose taip pat galite naudoti užtempimo funkciją.
Priedai kontaktinėse formose
Mūsų kontaktų formose pagal numatytuosius nustatymus palaikomi visų tipų priedai, tačiau jei norite apriboti jų naudojimą tik tam tikrų tipų failais, galite tai padaryti vadovaudamiesi pirmiau pateiktu vadovu. Atkreipkite dėmesį, kad su kontaktų formomis galite naudoti ir užtempimo funkciją.
Priedai žinių bazės straipsniuose
Žinių bazės straipsnius praturtinę priedais užtikrinsite, kad jūsų vadovai ir „kaip reikia“ straipsniai būtų naudingi klientams, o tai savo ruožtu sumažins bilietų apkrovą ir padidins klientų pasitenkinimą. Atkreipkite dėmesį, kad žinių bazės straipsniuose galite naudoti užtempimo funkciją.
Žinių bazės ištekliai
Norite sužinoti daugiau apie pažangiausias „LiveAgent“ pagalbos tarnybos funkcijas? Daugiau informacijos rasite mūsų žinių bazės straipsniuose, funkcijų puslapiuose, tinklaraščiuose, internetiniuose seminaruose arba mūsų oficialiame YouTube kanale.
- Nemokami pokalbiai gyvai (paaiškinta)
- Nemokama pokalbių gyvai programa
- Internetiniai seminarai
- Nemokama tiesioginių pokalbių programa jūsų svetainei (+ vaizdo įrašas)
- Atraskite greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje (paaiškinta)
- Geriausia 2021 m. tiesioginių pokalbių programinė įranga (+ nemokamas išbandymas)
- Pagalbos pokalbis (paaiškinta)
- Pokalbių programinė įranga [paaiškinta]
Pasirengę pagerinti bendravimą su priedais?
Paverskite bendravimą efektyvesnį panaudodami priedus išbandydami mus 14 dienų nemokamai. Susikurkite nemokamą paskyrą jau šiandien. Jokių įsipareigojimų, nereikia banko kortelės duomenų.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.