Filtrai

Kas yra bilietų filtrai?

Bilietų filtrus galima naudoti bilietų paieškai savo aptarnavimo tarnybos platformoje. Filtrus galite apibrėžti kaip nustatymus, taisykles ar reikalavimus, kuriuos galima taikyti paieškos užklausai, kad paieškos rezultatuose būtų rodomi tik tas sąlygas atitinkantys bilietai.

Bilietų filtrai labai panašūs į bet kurį kitą internete naudojamą filtrą. Pavyzdžiui, juos galima palyginti su „Google“ paieškos filtrais, padedančiais rasti atitinkamus „Google“ paieškos rezultatus, arba su „TripAdvisor“ filtrais, kurie leidžia rasti tinkamą viešbutį, restoraną ar veiklą pagal jūsų biudžetą ar kitus kriterijus.

Filtro kūrimas

Kuo naudinga bilietų filtravimo funkcija?

Bilietų filtrai yra naudingi, nes jie padeda sekti pasirinktas bilietų grupes. Pavyzdžiui, jei aptarnavimo tarnybos platformos pašto dėžutėje prisikaupę daugybė bilietų, konkretaus bilieto radimas gali būti sudėtingas ir ilgai užtrukti. Naudodami filtrus tai galite padaryti vos per kelias sekundes.

Kuo tikslesni bus jūsų filtrai, tuo tikslesni bus ir rezultatai. Pavyzdžiui, jei ieškote VIP kliento Jono bilieto. Jis jau daugelį metų kreipiasi į jūsų aptarnavimo skyrių, todėl rasti konkretų jo bilietą šiek tiek sudėtinga. Vis dėlto prisimenate, kad Jonas pateikė ieškomą bilietą per tiesioginį pokalbį. Taip pat prisimenate, kad jo klausimas buvo techninio pobūdžio. 

LiveAgent Filtered tickers

Paiešką galite susiaurinti bilieto šaltiniu pažymėdami tiesioginį pokalbį. Tada, norėdami dar labiau susiaurinti paiešką, galite pasirinkti žymų filtrą su techninės pagalbos žyma.

Sukūrę šiuos filtrus gerokai susiaurinsite paiešką ir lengviau rasite ieškomą bilietą.

Kaip „LiveAgent“ sistemoje filtruoti bilietus?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Tickets.
  3. Spustelėkite Custom filter.
LiveAgent Custom filter

4. Pasirinkite tinkamus filtravimo kriterijus, pvz., būseną, šaltinį ir žymas.
5. Spustelėkite Apply.

LiveAgent Choosing filter

Kaip naudoti pasirinktinius filtrus

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Tickets.
  3. Spustelėkite Custom filter.
  4. Pasirinkite tinkamas filtro vertes ir sąlygas.
LiveAgent Add customer filter
  1. Spustelėkite Apply.

Kaip sukurti pasirinktinius filtrus?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Tickets.
  3. Paspauskite Create.
LiveAgent Create filter

4. Pavadinkite savo filtrą.
5. Pasirinkite tinkamas filtro vertes ir sąlygas.

Filtro kūrimo pagrindas gali būti:

  • Būsena
  • Šaltinis
  • Žymos
  • Užklausą pateikė
  • Kam priskirta
  • Kam nepriskirta
  • Skyrius / Skyrius (neįtraukti)
  • Žinutę pridėjo
  • Pridėtas pranešimas
  • Sukūrimo data
  • Keitimo data
  • Išspręsta
  • SLA lygis
  • Klientų grupė
  • Pasiūlymų kategorija
  • Forumo kategorija

6. Tada pasirinkite papildomą filtro informaciją. Pavyzdžiui, jei pasirinkote skyrių, pasirinkite konkretų (rinkodaros, IT, pardavimų ir pan.).

LiveAgent Add VIP ticket filter

7. Spustelėkite Create.

LiveAgent VIP ticket filter
no

8. Jūsų bilietų filtras bus matomas kairėje ekrano pusėje.

Kokių tipų filtravimo sąlygos galimos „LiveAgent“?

„LiveAgent“ siūlo daugybę filtravimo parinkčių.

Filtravimo sąlygų sąrašas:

Būsenos filtro parinktys:

  • Atsakyta
  • Skambučiai
  • Susirašinėjimai
  • Brukalas
  • Ištrinta
  • Nauja
  • Atvira
  • Išspręsta
  • Atidėta

Šaltinio filtro parinktys:

  • Pokalbio mygtukas
  • Kontaktinė forma
  • El. paštas
  • „Facebook“
  • „Facebook“ žinutė
  • Kvietimas
  • Forumas
  • Pasiūlymas
  • Skambutis
  • Skambučio valdiklis
  • „Twitter“
  • „Instagram“
  • „Viber“

Žymos filtro parinktys:

  • Turi
  • Turi bet ką iš
  • Yra tuščias
  • Nėra tuščias

Papildomi filtrai:

  • Temos eilutė
  • Užklausą pateikė
  • Kam priskirta
  • Kam nepriskirta
  • Skyrius
  • Skyrius (neįtraukti)
  • Žinutę pridėjo
  • Žinutė
  • Sukūrimo data
  • Keitimo data
  • SLA lygis
  • Pasiūlymo kategorija
  • Forumo kategorija
  • Žymos
  • Žymos (neįtraukti)
  • Platforma
  • Užsakymo būsena
  • Pirmenybė
  • Būsena
  • Kategorija
  • URL
  • Pašto adresas
  • Jūsų pozicija
  • Įmonė
  • Bet kokie jūsų sukurti pasirinktiniai bilietų laukeliai

Ar galiu filtruoti bilietus pagal kelias vertes vienu metu?

Taip! „LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinė įranga leidžia filtruoti bilietus pagal neribotą skaičių verčių.

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Ar bilietų filtrai atnaujinami realiuoju laiku?

Išsaugoti bilietų filtrai nėra atnaujinami realiuoju laiku. Todėl šalia filtro pavadinimo rodomas „Atvirų“ ir „Naujų“ bilietų skaičius dažnai neatitinka filtre rodomų bilietų skaičiaus. Tačiau skaičius atnaujinamas spustelėjus filtrą.

Filtrai atnaujinami maždaug kas 2 sekundes – 10 minučių. Šis laikas skiriasi kiekvienam išsaugotam bilietų filtrui ir priklauso nuo filtro sąlygų. Pavyzdžiui, paslėpti filtrai perskaičiuojami tik kas 5–10 minučių. Kita vertus, aktyvūs filtrai, kuriuose yra tik keli atviri ir nauji bilietai, bus atnaujinami kas 2 sekundes. Aktyvūs filtrai su daugiau kaip 99 bilietais bus atnaujinami rečiau. Be to, jei sukūrėte sudėtingą paieškos filtrą, kurio rezultatui įkelti reikia bent 30 sekundžių, jis bus atnaujinamas ne dažniau kaip kas 32 sekundes.

Kas yra visuotiniai bilietų filtrai?

Jei esate „LiveAgent“ paskyros savininkas, turite galimybę kurti visuotinius bilietų filtrus. Visuotiniai bilietų filtrai apibrėžia numatytuosius bilietų filtrus visiems arba konkretiems agentams. Šis nustatymas užtikrina, kad jūsų agentai turėtų aiškią bilietų apžvalgą ir jų dėmesio neblaškytų kitiems agentams ar skyriams priskirti bilietai.

Visuotinių bilietų filtrų nustatymas

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite System.
  4. Pasirinkite Ticket filters.
  5. Spustelėkite Add filter.
LiveAgent Create global filter

6. Pavadinkite savo filtrą.
7. Atžymėkite varnelę ties langeliu „Visible for all agents“ (matomas visiems agentams).
8. Pridėkite agentų arba pridėkite skyrių, kad pasirinktumėte, kas galės matyti filtrą.
9. Pasirinkite bilietų filtro vertes.
10. Spustelėkite Create.

LiveAgent Global filter

Esamo bilietų filtro keitimas į visuotinį bilietų filtrą

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite System.
  4. Pasirinkite Ticket filters.
  5. Pasirinkite esamą bilietų filtrą spustelėdami mygtuką Edit (pieštuko piktograma).
  6. Jei norite, kad bilietų filtras būtų matomas visiems pagalbos tarnybos agentams, pažymėkite langelį „Visible for all agents“. Jei norite, kad jis būtų matomas tik kai kuriems agentams, atžymėkite langelį ir pasirinkite, kurie agentai ar skyriai turėtų matyti šį bilietų filtrą.
  7. Spustelėkite Save.
LiveAgent Edit global filter

Bilietų filtro naudojimo pavyzdžiai

Konkrečiam agentui priskirtų bilietų rodymas

Tarkime, vienas iš jūsų kolegų išvyksta atostogų, o kol jo nebus, jūs turite jį pavaduoti. Vienas iš būdų užtikrinti, kad atsakytumėte į visus jam priskirtus bilietus, būtų sukurti filtrą, kuriame būtų visi jo bilietai.

Rodomi šiandien sukurti bilietai

Antrajame pavyzdyje sakykime, kad norite rodyti visus šiandien sukurtus bilietus, nes ieškote konkrečios užklausos. Vėlgi, bilietų filtrai leidžia tai lengvai padaryti.

Žinių bazės ištekliai

Pasirengę bilietus surasti lengvai?

Filtruokite bilietus pagal kanalą, klientą ar bet kurį kitą pasirinktinį filtrą, kad paiešką atlikti būtų lengviau. Išbandykite tai jau šiandien ir nemokamai. Nereikia jokių banko kortelės duomenų. Visas funkcijas 14 dienų išbandykite nemokamai.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas yra bilietų filtrai?

Bilietų filtrus galima naudoti bilietų paieškai savo pagalbos tarnybos platformoje. Filtrus galite apibrėžti kaip nustatymus, taisykles ar reikalavimus, kuriuos galima taikyti paieškos užklausai, kad paieškos rezultatuose būtų rodomi tik tas sąlygas atitinkantys bilietai.

Kuo naudingi bilietų filtrai?

Bilietų filtrai yra naudingi, nes jie padeda sekti pasirinktas bilietų grupes. Pavyzdžiui, jei pagalbos tarnybos platformos pašto dėžutėje prisikaupę daugybė bilietų, konkretaus bilieto radimas gali būti sudėtingas ir ilgai užtrukti. Naudodami filtrus tai galite padaryti vos per kelias sekundes.

Kur „LiveAgent“ sistemoje galima rasti filtrus?

„LiveAgent“ filtrus galite rasti Bilietų skyriuje. Čia galite sukurti filtrus, kurie rūšiuos bilietus pagal jūsų nustatytas sąlygas. Galite laisvai kurti kategorijas tiek pagal konkretaus bilieto aptarnavimo etapą, tiek pagal jo šaltinį (pvz., „Facebook“, svetainė, skambutis telefonu).

Kas gali redaguoti filtrus „LiveAgent“ sistemoje?

Filtrus gali pridėti bet kuris agentas, jei mano, kad tai yra tinkama. Jie visų pirma skirti darbui su bilietais ir operacijoms pagerinti. Dėl atitinkamo suskirstymo galite greitai rasti konkrečios kategorijos bilietus. Pavyzdžiui, galite filtruoti pranešimus pagal veiklos su konkrečiu bilietu etapą arba pasirinkti filtravimą pagal šaltinį, iš kurio gauta užklausa.

Ar galiu filtruoti bilietus pagal kelias vertes vienu metu?

Taip! „LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinė įranga leidžia filtruoti bilietus pagal neribotą skaičių verčių.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai