Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • B2B rekomendacijų el. laiškų šablonai

B2B rekomendacijų el. laiškų šablonai

Versle tampa pamažu tampa aišku, kad esamų klientų išlaikymas yra kiekvienos įmonės egzistavimo ir nuolatinės sėkmės pagrindas. Tačiau vis dar svarbiausias verslo augimo veiksnys tebėra naujų klientų pritraukimas, ypač B2B šakoje. Čia atsiranda rekomendacijų rinkodara. Daugybė tyrimų įrodė, kad ji sukuria vienus didžiausių konversijų rodiklių tarp visų rinkodaros būdų. Toliau skaitykite, kad sužinotumėte, kodėl rekomendacijų rinkodara yra galinga ir vertinga B2B verslui ir kaip galite paprašyti savo dabartinių klientų rekomendacijų (įtraukta 10 B2B klientų rekomendacijų el. laiškų šablonų).

El. laiškų šablonų pritaikymas
Pritaikykite ekomendacijų el. laiškų šablonus „LiveAgent“

Kokia rekomendacijų vertė B2B?

  • Remiantis „Harvard Business Review“ duomenimis, 84% B2B pirkėjų pradeda pirkimo procesą nuo rekomendacijos, o bendraamžių rekomendacijos daro įtaką daugiau nei 90% visų B2B pirkimo sprendimų.
  • Influitive“ surinkta statistika atskleidė, kad 69% B2B bendrovių, turinčių rekomendavimo programas, nurodo greitesnį pardavimo pabaigos laiką, 59% – didesnę klientų atnešamą ilgalaikę vertę, o 71% – aukštesnius konversijų rodiklius.
  • Remiantis Wharton verslo mokyklos atliktu tyrimu, nukreipto kliento įsigijimas kainuoja daug mažiau ir turi didesnį išlaikymo ir lojalumo potencialą. Tiesą sakant, nukreipto kliento vertė yra 16% didesnė nei nenukreipto kliento.
  • Savo apklausoje „CustomerGauge“ nustatė, kad rekomenduotas verslas padidino pardavimus bent 20 proc., o sandoriai su rekomendacijomis vidutiniškai buvo įvykdyti per 20 dienų, o su kitais klientais šis skaičius vidutiniškai siekė 100 dienų.
  • „IDC“ ir „LinkedIn“ pranešė, kad 76,2% verslo pirkėjų mieliau dirba su rekomenduotais tiekėjais, o 73% – su rekomenduotais pardavėjais.
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

10 B2B klientų rekomendacijų el. laiškų šablonų

Rekomendacijos prašymas iš lojalaus kliento

Prašymas naujam klientui dėl rekomendacijos

Prašymas vienkartiniam klientui dėl rekomendacijos

Rekomendacijos prašymas, sekantis po klientų pasitenkinimo tyrimo

Tolesnis rekomendacijos prašymo el. laiškas

Klientų rekomendacinės programos pakvietimo el. laiškas

Rekomendavimo el. laiško šablonas, kurį reikia nusiųsti klientui

Dėkojame ilgalaikiam klientui už rekomendaciją

Dėkojame vienkartiniam klientui už rekomendaciją

Tolesnis el. laiškas po to, kai rekomendacija nebuvo sėkminga

Kada turėtumėte paprašyti klientų rekomendacijų?

  • Klientas pakankamai ilgai buvo jūsų įmonėje, kad žinotų jūsų produkto/paslaugos vertę.
  • Klientas aktyviai naudojasi jūsų produktu/paslauga ir pasakoja, kokie jie patenkinti.
  • Jūs žinote, kad viršijote kliento lūkesčius, remdamiesi jo atsiliepimais.
  • Klientas atsakė teigiamai į jūsų klientų rekomendavimo indekso (NPS) apklausą/paliko teigiamą atsiliepimą.
  • Jūs pasiekėte pagrindinį projekto etapą/sėkmingai užbaigėte projektą.
  • Klientas jau rekomendavo jus to neprašius (tikėtina, kad tai padarys dar kartą, jei paprašysite).
  • Pradėjote naują (ar pakeitėte esamą) klientų rekomendacinę programą.

Dažnai užduodami klausimai

Kas yra rekomendacinė rinkodara?

Rekomendacinė rinkodara yra rinkodaros metodas, pritraukiantis potencialius klientus perduodant informaciją iš lūpų į lūpas. Rekomendacinė rinkodara skirta padėti įmonėms gauti naujų klientų, skatinant esamus klientus nukreipti pas juos naujus klientus.

Kaip galiu motyvuoti klientus pateikti rekomendacijas?

Klientai labiau linkę nukreipti kitus į jūsų verslą, jei turite gerą reputaciją. Pagalbos centro programinė įranga „LiveAgent“ leidžia jums sekti klientų aptarnavimo užklausas ir ilgainiui pagerinti savo reputaciją.

Kokie yra rekomendacijų el. laiškų privalumai?

Rekomendacijų el. laiškų privalumai yra padidėjęs klientų išlaikymas, geresnis įsitraukimas ir nauji klientai.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is referral marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Referral marketing is a method of marketing that generates leads through word of mouth. Referral marketing is designed to help companies obtain new customers by encouraging existing customers to refer new customers to them.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can I motivate customers to make referrals?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Customers are more likely to refer others to your business if you have a good reputation. LiveAgent, a help desk software, allows you to keep track of customer service requests and improve your reputation over time.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the benefits of referral emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The benefits of the referral emails are increased customer retention, improved engagement, and new clients.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai