• Šablonai
  • B2B rekomendacijų el. laiškų šablonai

B2B rekomendacijų el. laiškų šablonai

Versle tampa pamažu tampa aišku, kad esamų klientų išlaikymas yra kiekvienos įmonės egzistavimo ir nuolatinės sėkmės pagrindas. Tačiau vis dar svarbiausias verslo augimo veiksnys tebėra naujų klientų pritraukimas, ypač B2B šakoje. Čia atsiranda rekomendacijų rinkodara. Daugybė tyrimų įrodė, kad ji sukuria vienus didžiausių konversijų rodiklių tarp visų rinkodaros būdų. Toliau skaitykite, kad sužinotumėte, kodėl rekomendacijų rinkodara yra galinga ir vertinga B2B verslui ir kaip galite paprašyti savo dabartinių klientų rekomendacijų (įtraukta 10 B2B klientų rekomendacijų el. laiškų šablonų).

El. laiškų šablonų pritaikymas
Pritaikykite ekomendacijų el. laiškų šablonus „LiveAgent“

Kokia rekomendacijų vertė B2B?

  • Remiantis „Harvard Business Review“ duomenimis, 84% B2B pirkėjų pradeda pirkimo procesą nuo rekomendacijos, o bendraamžių rekomendacijos daro įtaką daugiau nei 90% visų B2B pirkimo sprendimų.
  • Influitive“ surinkta statistika atskleidė, kad 69% B2B bendrovių, turinčių rekomendavimo programas, nurodo greitesnį pardavimo pabaigos laiką, 59% – didesnę klientų atnešamą ilgalaikę vertę, o 71% – aukštesnius konversijų rodiklius.
  • Remiantis Wharton verslo mokyklos atliktu tyrimu, nukreipto kliento įsigijimas kainuoja daug mažiau ir turi didesnį išlaikymo ir lojalumo potencialą. Tiesą sakant, nukreipto kliento vertė yra 16% didesnė nei nenukreipto kliento.
  • Savo apklausoje „CustomerGauge“ nustatė, kad rekomenduotas verslas padidino pardavimus bent 20 proc., o sandoriai su rekomendacijomis vidutiniškai buvo įvykdyti per 20 dienų, o su kitais klientais šis skaičius vidutiniškai siekė 100 dienų.
  • „IDC“ ir „LinkedIn“ pranešė, kad 76,2% verslo pirkėjų mieliau dirba su rekomenduotais tiekėjais, o 73% – su rekomenduotais pardavėjais.
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

10 B2B klientų rekomendacijų el. laiškų šablonų

Rekomendacijos prašymas iš lojalaus kliento


Hi [Name],

Hope things are going well with you.

I’m so glad to hear that [Product/ Service name] has been working so well for you and your team. I knew that we’d be able to drive significant impact for [their Company].

Given the success you’ve seen, I wondered if you might know of any [friends/ colleagues/ other companies in the area] who are also looking to [achieve specific goals] and would benefit from our [product/ service]. I would love to help them achieve similar growth.

If so, could you facilitate an intro? I’d be happy to sit down with them afterward for a completely free 1-hour consultation to figure out their needs and what we could offer them.

If they want to know more about what we do, feel free to direct them to our website: www.yourwebsite.com.

Let me know if anyone comes to mind, or if there’s anything else I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Prašymas naujam klientui dėl rekomendacijos


Hi [Name],

I’m happy to hear you’ve had such a great experience with our team so far. I knew we could help, and I’m pleased you’re seeing results so quickly.

I trust our team will take care of you through the rest of the onboarding process, but you can always reach back out to me with any questions. In the meantime, since things are going well, do you know anyone else who might want similar results?

I’ll gladly meet up with them and discuss how we can work together.

Best Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Prašymas vienkartiniam klientui dėl rekomendacijos


Hi [Name],

I hope you’re doing well.

As I mentioned during our last [meeting/ call], I have time on my hands now that our project is over. Once again, I’m happy that we managed to pull off such awesome results together! Do you by any chance know somebody who’d be interested in our services?

In case anyone comes to mind, just point them to our website www.yourwebsite.com, and I’ll take it from there.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Rekomendacijos prašymas, sekantis po klientų pasitenkinimo tyrimo


Hi [Name],

I just saw that you gave us a great score on the customer satisfaction survey you completed a few days ago. I’m so happy to hear we’ve met — and maybe even exceeded — your expectations with [Product/ Service name].

Can you please do me a favor? I’m trying to find others who would benefit from the same features you’ve enjoyed. Is there anyone you can think of who might also have a need for our [product/ service]?

Thanks in advance,
[YOUR SIGNATURE]

Tolesnis rekomendacijos prašymo el. laiškas


Hi [Name],

It’s been a few weeks since we wrapped up our work together — I hope everything is still going well with you and the team.

I know I’ve asked before, but is there anyone you can introduce me to that might also be interested in our [product/ service]? I’d hate for them to miss out if they’re [experiencing the same pain point you were].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Klientų rekomendacinės programos pakvietimo el. laiškas


Hi [Name],

Are you satisfied with [Product/ Service name]? Then share your positive experience with your peers so that they can [major benefit your product or service provides].

As a thank you, you will receive [perks for the customer]. Learn how our referral program works below:

[Brand’s Referral Program details]

Feel free to reach out if you have any questions or need assistance – we’re always here to help!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Rekomendavimo el. laiško šablonas, kurį reikia nusiųsti klientui


Dear [Referral name],

I hope you’re doing well!

I’m not sure if I’ve mentioned it to you before, but I’ve been working with [Your name/ Company name] for [number] years now and I’ve had a really great experience. So I wanted to connect you two because I thought [his/ her/ their] [product/ service] might be of use to you, too, based on our previous conversations.

I’ve cc’ed [Your name] to put you directly in touch. I’ll let you folks take it from here and decide if [Your name/ Company name]’s [product/ service] is a good fit for you, too!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Dėkojame ilgalaikiam klientui už rekomendaciją


Hi [Name],

I just wanted to drop you a line to thank you for referring your [colleague/ friend] [Referral name] to [Your company]!

I’m excited to share that we’re going to work together on [Project/ Service/ Initiative] over the next several months, and hopefully [Your product/service offering] will be as helpful for them as it has been for you.

As a thank you for making the connection, I’ve asked our accounting team to issue a $*** credit to you. You should see it appear on your next invoice, but please contact me if you have any issues.

Thanks again, and please let me know if you can think of anyone else I should reach out to.

I look forward to talking again soon.
[YOUR SIGNATURE]

Dėkojame vienkartiniam klientui už rekomendaciją


Hi [Name],

I wanted to take a moment to thank you for referring [Referral name] to me.

It means so much to me that you were happy enough with the work that we did together to share my name with someone who you want to see succeed. Thank you for giving me the opportunity to help [him/her/them] [details on what you help with], too.

If I can be of service at any point in the future, please don’t hesitate to reach out – I’d be thrilled to work together again.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Tolesnis el. laiškas po to, kai rekomendacija nebuvo sėkminga


Hi [Name],

Thanks again for referring [Referral name] to me. Unfortunately, it doesn’t look like we’re a fit for each other right now. But if that changes and they sign up for a service plan in the future that qualifies you for our referral bonus, I’ll let you know right away.

As always, feel free to reach out, if there’s anything I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kada turėtumėte paprašyti klientų rekomendacijų?

  • Klientas pakankamai ilgai buvo jūsų įmonėje, kad žinotų jūsų produkto/paslaugos vertę.
  • Klientas aktyviai naudojasi jūsų produktu/paslauga ir pasakoja, kokie jie patenkinti.
  • Jūs žinote, kad viršijote kliento lūkesčius, remdamiesi jo atsiliepimais.
  • Klientas atsakė teigiamai į jūsų klientų rekomendavimo indekso (NPS) apklausą/paliko teigiamą atsiliepimą.
  • Jūs pasiekėte pagrindinį projekto etapą/sėkmingai užbaigėte projektą.
  • Klientas jau rekomendavo jus to neprašius (tikėtina, kad tai padarys dar kartą, jei paprašysite).
  • Pradėjote naują (ar pakeitėte esamą) klientų rekomendacinę programą.

Frequently asked questions

Kas yra rekomendacinė rinkodara?

Rekomendacinė rinkodara yra rinkodaros metodas, pritraukiantis potencialius klientus perduodant informaciją iš lūpų į lūpas. Rekomendacinė rinkodara skirta padėti įmonėms gauti naujų klientų, skatinant esamus klientus nukreipti pas juos naujus klientus.

Kaip galiu motyvuoti klientus pateikti rekomendacijas?

Klientai labiau linkę nukreipti kitus į jūsų verslą, jei turite gerą reputaciją. Pagalbos centro programinė įranga „LiveAgent“ leidžia jums sekti klientų aptarnavimo užklausas ir ilgainiui pagerinti savo reputaciją.

Kokie yra rekomendacijų el. laiškų privalumai?

Rekomendacijų el. laiškų privalumai yra padidėjęs klientų išlaikymas, geresnis įsitraukimas ir nauji klientai.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai