Kas yra telefono bilietavimas?
Kiekvienas kliento skambutis į pagalbos tarnybą yra archyvuojamas bilieto forma. Biliete yra informacija apie skambintoją, agentą ir jų pokalbį. Kai tai pačia tema įvyksta dar vienas pokalbis, informacija apie tai yra prideda į praėjusį bilietą.
Bilietavimas yra svarbus dėl visų veiksmų stebėjimo. Ne tik telefono skambučiai, tačiau taip pat ir el. pašto ir kitokios formos bendravimas yra paverčiami į bilietus. Visuose kanaluose, jie padeda išlaikyti vienybę ir tvarką.
Frequently asked questions
Kas yra telefono bilietavimas?
Klientų atlikti telefono skambučiai į pagalbos tarnybą yra archyvuojami bilietų forma. Jame yra informacija apie skambinantį vartotoją, atvejį tvarkantį agentą ir pokalbį tarp jų.
Kaip jūs galite naudotis telefono bilietavimu?
Telefono bilietai jums leidžia rinkti informaciją apie klientus ir kaupti istoriją apie bendravimą tarp kliento ir bendrovės. Dėl to, bendravimas visuose kanaluose yra vieningas ir tvarkingas.
Ar jūs galite naudotis telefono bilietavimu per LiveAgent?
LiveAgent siūlo telefono bilietavimo parinktį. Dėl programinės įrangos, jūs galite aukštesniu lygiu naudoti telefonus ir pakelti klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį.
Expert note
Telefono bilietavimas yra svarbi klientų aptarnavimo dalis, kur kiekvienas skambutis archyvuojamas kaip bilietas. Tai padeda išlaikyti vienybę ir tvarką visuose kanaluose.

Perskambinimas klientų aptarnavime
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padeda pagerinti santykius su klientais ir padidinti pardavimus. Vienu iš jų yra skambinimo mygtukas, leidžiantis lankytojams labai lengvai pateikti užklausas įmonėje. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į kelionės žemėlapio sudarymą, kad klientai galėtų pasiekti įmonės tikslus sklandžiai ir be problemų. Be to, naudosiantis nuspėjančiu rinkikliu, agentams nereikės laukti, kol laisvas agentas atsimes skambučio, o tai taip pat padidins produktyvumą ir sumažins sąnaudas. Komunikacijos su klientais gerinimui rekomenduojama naudoti profesionalias strategijas. Summing up, LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo pasirinktinius skambinimo mygtukus, padeda kelis tikslus užtikrinti sklandžią kelionę ir didina klientų išlaikymą. VoIP skambučių įrašymas yra standartinė verslo praktika, kurią galima naudoti su LiveAgent programine įranga. Visas teisės saugomos. Įmonė siūlo nemokamą demo ir naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.