Kas yra telefono bilietavimas?
Kiekvienas kliento skambutis į pagalbos tarnybą yra archyvuojamas bilieto forma. Biliete yra informacija apie skambintoją, agentą ir jų pokalbį. Kai tai pačia tema įvyksta dar vienas pokalbis, informacija apie tai yra prideda į praėjusį bilietą.
Bilietavimas yra svarbus dėl visų veiksmų stebėjimo. Ne tik telefono skambučiai, tačiau taip pat ir el. pašto ir kitokios formos bendravimas yra paverčiami į bilietus. Visuose kanaluose, jie padeda išlaikyti vienybę ir tvarką.
Frequently asked questions
Kas yra telefono bilietavimas?
Klientų atlikti telefono skambučiai į pagalbos tarnybą yra archyvuojami bilietų forma. Jame yra informacija apie skambinantį vartotoją, atvejį tvarkantį agentą ir pokalbį tarp jų.
Kaip jūs galite naudotis telefono bilietavimu?
Telefono bilietai jums leidžia rinkti informaciją apie klientus ir kaupti istoriją apie bendravimą tarp kliento ir bendrovės. Dėl to, bendravimas visuose kanaluose yra vieningas ir tvarkingas.
Ar jūs galite naudotis telefono bilietavimu per LiveAgent?
LiveAgent siūlo telefono bilietavimo parinktį. Dėl programinės įrangos, jūs galite aukštesniu lygiu naudoti telefonus ir pakelti klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį.
- Bilietų gija (paaiškinimas)
- Aptarnavimo Bilietas (Paaiškinimas)
- Bilieto priskyrimas (paaiškinimas)
- Kas yra bilietų laukeliai? (+ nemokamas išbandymas) | „LiveAgent“
- Perskambinimas klientų aptarnavime - kas tai yra ir kodėl verta jį naudoti
- Bilietų nukreipimas (paaiškinimas)
- Bilietų tvarkymas [paaiškinimas]
- „LiveAgent“ skambinimo mygtukai - skambučiai naršyklėje - LiveAgent