Partneris
Kas yra „Integrately“?
„Integrately“ yra automatikos programinė įranga, jungianti daugiau nei 600 programų ir programinės įrangos sprendimų. Ji daugiausia naudojama kuriant integracijas ir įvairias darbo eigas tarp dviejų ar daugiau programų. Šiomis automatizacijomis galima dalintis su kolegomis ar klientais.
Kaip galite jį naudoti?
„Integrately“ gali būti naudojamas kuriant asmeniniams poreikiams pritaikytas integracijas, veiksmus ir darbo eigą tarp kasdien naudojamų programų. Sujunkite „LiveAgent“ su kitomis platformomis, sukurkite geresnes darbo eigas konkretiems skyriams, patobulinkite kanalo ryšius arba sukurkite naujų nuostabių funkcijų klientų aptarnavimui.
Nežinote, kaip pagerinti savo darbo eigą? Štai kelios idėjos
„LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, palaikanti beveik 70 pasirinktinių integravimo įskiepių, kuriuos galima naudoti siekiant palengvinti jūsų darbo eigą, sukurti asmeninius komunikacijos procesus ir pagerinti jūsų santykių su klientais valdymą.
Viskas, ko jums reikia, yra prieiga prie programų, kurias norite prijungti ir leidimai suaktyvinti įskiepius jūsų „LiveAgent“ paskyroje. Pateikiame populiariausias integracijas, kad gautumėte geriausią variantą, tačiau, jei norite sukurti daugiau pagal jūsų poreikius pritaikytų integracijų, pateikiame keletą idėjų.

Automatiškai pridėkite kontaktus iš el. pašto rinkodaros programinės įrangos prie „LiveAgent“
Jei jūsų el. pašto rinkodaros kontaktų sąrašai skirtingose programose skiriasi, galite sukurti greitą „LiveAgent“ ir programinės įrangos, pvz., „Mailchimp“, integraciją, kad kontaktai būtų automatiškai sinchronizuojami. Šis veiksmas gali pagerinti agento produktyvumą ir padėti sekti bendravimą su klientais.
Taip pat galite atkurti šį procesą atvirkščiai ir įtraukti kontaktus iš „LiveAgent“ į „Mailchimp“. Ši integracija gali padėti pasiekti didesnę auditoriją savo rinkodaros komunikacijoje, tuo pačiu padidindama galimybę pritraukti daugiau verslo klientų.
Stebėkite atsiskaitymus
Ar jūsų pardavimų komandai kyla sunkumų sekant atsiskaitymus, užsakymus, grąžinamąsias išmokas, mokėjimo sąskaitas faktūras ir kitus su mokėjimais susijusius duomenis? Prijunkite savo mokėjimo platformą ir sukurkite naują pasirinktinę integraciją, kuri suteiks visą reikalingą informaciją, kad jūsų klientai ilgainiui būtų patenkinti.
Gaukite įmonės naujinius naudodami automatinius pranešimus
Atsibodo nenumaldomai perjunginėti tarp programų ir stebėti skirtingas paskyras? Naudokite „Integrately“, jei norite gauti el. laiškų naujinius apie įvykius kasdien naudojamose programose. Kiekvieną kartą, kai įvykis įvyksta jūsų naudojamoje programoje, el. laiškas su jūsų pačių nustatytomis užduotimis bus pristatytas tiesiai į jūsų pašto dėžutę. Po to jūs galite atlikti veiksmus patys, kad išvengtumėte vėlavimo, kai nuolat tikrinate arba perjungiate programas.
Kokie yra „Integrately“ naudojimo pranašumai?
- Integruokite „LiveAgent“ su daugiau nei 600 programų
- Geresnis darbo srautas
- Taupomas laikas
- Viskas vienoje vietoje
Kaip sukurti integracijas tarp „LiveAgent“ ir kitų programų naudojant „Integrately“?
Norėdami sukurti „LiveAgent“ ir trečiųjų šalių programinės įrangos integraciją, atlikite šiuos paprastus veiksmus. Pradėti galite paspaudę šią nuorodą. Ji nukreips jus į „LiveAgent“ integracijų puslapį, kuris yra „Integrately“.
- Atidarykite „Integrately“ paskyrą ir eikite į skiltį „Rasti automatizavimą“, matomą iškart po prisijungimo. Pasirinkite „LiveAgent“ ir kitas pasirinktas programas. Čia parodysime, kaip sukurti pasirinktinę „LiveAgent“ ir „YouTube“ integraciją.

- Kai pasirenkate programas, slinkite žemyn ir pasirinkite veiksmus, kuriuos norite atlikti. Norėdami sukurti pasirinktinę integraciją, galite pasirinkti iš kelių variantų. Pasirinkite vieną ar daugiau veiksmų pirmojoje programoje ir atsakymą į tuos veiksmus antrinėse programose.
- Kai konkretus įvykis įvyksta pirmojoje programoje, kita programa atliks tam tikrą veiksmą, todėl sukurs pasirinktinę integraciją ir suteiks jums pilną veiksmų kontrolę.
- Kai pasirinksite, ką darys jūsų pasirinktinė integracija, spustelėkite žalią mygtuką „Pradėti“.

- Tada turėsite galimybę pridėti daugiau sąlygų ir programų į pasirinktinę integraciją per automatikos kūrimo priemonę. Taip pat turite galimybę išbandyti integraciją arba tiesiog ją suaktyvinti.

- Jei pasirinksite automatikos kūrimo priemonę, prie pasirinktinės integracijos galėsite pridėti daugiau parinkčių ir programų ir jas išbandyti. Tai gali būti naudojama kuriant kur kas sudėtingesnį darbo eigos ir integracijos planą su keliomis parinktimis ir veiksmais, kuriuos suaktyvina viena programa.

- Jei pasirinksite pereiti prie testavimo, atlikite kelis papildomus veiksmus. Mūsų pritaikytos integracijos atveju turėjome pridėti nuorodą į „YouTube“ vaizdo įrašą, kad nurodytume, kurie komentarai turėtų paskatinti kurti bilietą „LiveAgent“. Kitas žingsnis buvo pateikti „LiveAgent“ API raktą „Integrately“. API galite rasti ir sukurti „LiveAgent“ paskyroje Konfigūracija> Sistema> API. Taip pat turite užpildyti pasirinktinius laukus „Integrately“, atsižvelgiant į tai, ką daro jūsų pasirinktinė integracija. Mūsų atveju, be kitų el. pašto integravimo duomenų, turėjome pateikti tokią informaciją kaip pranešimo tema, pranešimo turinys, siuntėjo ir gavėjo el. pašto adresai ir skyriaus ID.


- Paskutinis žingsnis – išbandyti integraciją. Puslapio apačioje spustelėkite „Testuoti ir pradėti naudoti“.

Integracija baigta. Dabar kiekvieną kartą, kai komentuojamas „LiveAgent Tour“ vaizdo įrašas „Youtube“, gausime el. pašto pranešimą/bilietą mūsų bilietų sistemoje.

Frequently asked questions
Kas yra „Integrately“?
„Integrately“ yra programų integravimo paslauga, leidžianti vartotojams sujungti įvairias programas ir kurti naujus, pagal jūsų poreikius pritaikytus darbo srautus
Kaip galiu naudoti „Integrately“ su „LiveAgent“?
„Integrately“ galima naudoti kuriant „LiveAgent“ pagalbos centro programinės įrangos integracijas. Naudokite jį, kad palengvintumėte savo darbo eigą, gautumėte naujinius, priminimus el. paštu, kurkite automatiką ir dar daugiau. Ribos yra tik jūsų vaizduotėje ir naudojamų programų skaičiuje.
Ar turiu mokėti už „Integrately“ naudojimą su „LiveAgent“?
Galite naudoti „Integrately“ su „LiveAgent“ nemokamai ir sukurti iki 200 užduočių.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo platforma, kuri siūlo daugiakanalę informavimo ir integracijų galimybes. Jos žinių bazės integracijos šablonai padeda klientams pritaikyti programinę įrangą ir pagerinti darbo efektyvumą. Be to, LiveAgent integracijos su Slack ir Zapier suteikia naudotojams daugiau automatizavimo galimybių. El. pašto rinkodara gali padėti įmonėms pritraukti naujus klientus ir išlaikyti esamus santykius.
Šiame tekste kalbama apie svarbą suteikti klientams integracijų galimybę ir atsakyti į jų užklausas dėl integracijos, kadangi tai gali padėti padidinti produktų ar paslaugų produktyvumą. Taip pat pateikiama informacija apie populiarų savitarnos programinės įrangos sprendimą „Zapier“, kuris padeda sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų aptarnavimo patenkinimą. Programinės įrangos LiveAgent integracija per „Zapier“ leidžia efektyviai valdyti savo el. pašto kampanijas, pasiūlyti 24/7 klientų aptarnavimą be paruošimo mokesčių, ir teikia daug kitas apie el. paštą ir el. pašto valdymą susijusias funkcijas.
Integruota pokalbių stebėjimo funkcija
LiveAgent yra klientų aptarnavimo, skundų valdymo ir telefono sistemos programinė įranga. Taip pat teikia savitarnos programinę įrangą ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. LiveAgent siūlo demonstracijas ir nemokamus bandymus. Taip pat klientams yra teikiamas pagalbos portalas ir duomenų migracija. Įmonė taip pat turi partnerių programą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent kuria nepriklausomybę ir padeda naudoti socialinius kanalus.
"Axigen" yra el. pašto serveris ir grupinė programinė įranga, kuri gali padėti įmonėms, turinčioms mažesnes IT komandas. Jis gali būti naudojamas kaip biuro bendradarbiavimo sprendimas arba el. pašto serveris su grupinės programinės įrangos funkcijomis. "Axigen" galima integruoti su LiveAgent bilietavimo sistema. Tai puikus sprendimas įmonėms, norinčioms pagerinti savo pagalbos tarnybą su atskiru klientų aptarnavimo sprendimu.