Kas yra saityno valdiklis?
Saityno valdiklis (angl. web widget) yra HTML / javascript kodo juosta, įdėta į jūsų svetainę. Saityno valdiklis gali būti rodomas pokalbio mygtuko, išankstinio pokalbio pakvietimo, kontaktinės formos arba atsiliepimų formos pavidalu.
Štai kaip atrodo įprastas saityno valdiklis:
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra saityno valdiklis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saityno valdiklis (angl. web widget) yra HTML / javascript kodo juosta, įdėta į jūsų svetainę. Saityno valdiklis gali būti rodomas pokalbio mygtuko, išankstinio pokalbio pakvietimo, kontaktinės formos arba atsiliepimų formos pavidalu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galiu įterpti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio valdiklį į svetainę?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokalbis gyvai yra labai populiarus klientų aptarnavimo sprendimas. Dėl jo klientai pagalbos sulaukia greitai ir laiku. Kaip integruoti valdiklį į savo svetainę? 1. Pasirinkite pokalbio gyvai teikėją. Rinkoje yra iš ko rinktis, todėl būtinai gerai išstudijuokite pasirinkimus, kad rastumėte jūsų verslo poreikius atitiksiantį. 2. Užsiregistruokite svetainėje. Dauguma programinės įrangos kūrėjų siūlo išbandyti savo įrankius nemokamai, todėl patikrinti ar priemonės jus tenkins galite nerizikuodami savo lėšomis. 3. Įkelkite pokalbio gyvai mygtuką į savo svetainę. Užsiregistravę, pasirinkite mygtuką ir įklijuokite jo HTML kodą į savo svetainę. 4. Pritinkinkite tiesioginio pokalbio valdiklį. Galite atitinkamai koreguoti valdiklį, pvz. modifikuoti prisijungusio ir neprisijungusio būsenos mygtuko dizainą, pokalbių langus, kalbą, tekstą ir pokalbio rodymo būdą. 5. Įgalinkite iniciatyvius kvietimus kreiptis. Iniciatyvumo funkcija būdinga pokalbių vorams. Galite nustatyti, ar norite, kad mygtukas būtų rodomas kiekviename puslapyje, ar tik pasirinktuose antriniuose puslapiuose. 6. Sukurkite paruoštų atsakymų sąrašą. Paruošti atsakymai automatizuoja jūsų darbą ir sutaupo jums laiko. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip atrodo saityno valdiklis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiesioginio pokalbio valdiklis įprastai atrodo kaip mesendžeris. Pavyzdžiui, svetainėje gali būti rodoma juosta arba apskritimas, kurį spustelėjus (arba automatiškai) atidaromas pokalbio langas. Paprastai jie nėra dideli ir užima mažą ekrano dalį.” } }] }DUK
Kas yra saityno valdiklis?
Saityno valdiklis (angl. web widget) yra HTML / javascript kodo juosta, įdėta į jūsų svetainę. Saityno valdiklis gali būti rodomas pokalbio mygtuko, išankstinio pokalbio pakvietimo, kontaktinės formos arba atsiliepimų formos pavidalu.
Kaip galiu įterpti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio valdiklį į svetainę?
Pokalbis gyvai yra labai populiarus klientų aptarnavimo sprendimas. Dėl jo klientai pagalbos sulaukia greitai ir laiku. Kaip integruoti valdiklį į savo svetainę? 1. Pasirinkite pokalbio gyvai teikėją. Rinkoje yra iš ko rinktis, todėl būtinai gerai išstudijuokite pasirinkimus, kad rastumėte jūsų verslo poreikius atitiksiantį. 2. Užsiregistruokite svetainėje. Dauguma programinės įrangos kūrėjų siūlo išbandyti savo įrankius nemokamai, todėl patikrinti ar priemonės jus tenkins galite nerizikuodami savo lėšomis. 3. Įkelkite pokalbio gyvai mygtuką į savo svetainę. Užsiregistravę, pasirinkite mygtuką ir įklijuokite jo HTML kodą į savo svetainę. 4. Pritinkinkite tiesioginio pokalbio valdiklį. Galite atitinkamai koreguoti valdiklį, pvz. modifikuoti prisijungusio ir neprisijungusio būsenos mygtuko dizainą, pokalbių langus, kalbą, tekstą ir pokalbio rodymo būdą. 5. Įgalinkite iniciatyvius kvietimus kreiptis. Iniciatyvumo funkcija būdinga pokalbių vorams. Galite nustatyti, ar norite, kad mygtukas būtų rodomas kiekviename puslapyje, ar tik pasirinktuose antriniuose puslapiuose. 6. Sukurkite paruoštų atsakymų sąrašą. Paruošti atsakymai automatizuoja jūsų darbą ir sutaupo jums laiko.
Kaip atrodo saityno valdiklis?
Tiesioginio pokalbio valdiklis įprastai atrodo kaip mesendžeris. Pavyzdžiui, svetainėje gali būti rodoma juosta arba apskritimas, kurį spustelėjus (arba automatiškai) atidaromas pokalbio langas. Paprastai jie nėra dideli ir užima mažą ekrano dalį.
Šiame tekste aptariama internetinės rinkodaros svarba, socialinių tinklų nauda verslui ir klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent, kuris tarptautiniu mastu pelnė didelį pasisekimą. Taip pat pateikiami kontrolinio sąrašo įskiepiai WordPress ir galimybės susisiekti su jų pardavimų kontaktais prenumeruojant naujienlaiškius socialiniuose tinkluose.
Tekste aptariama klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Pateikiama informacija apie įmonės istoriją, apdovanojimus ir partnerių programą. Taip pat kalbama apie įvairias integracijas ir alternatyvas. LiveAgent yra viena iš populiariausių klientų aptarnavimo programinės įrangos rinkoje, kuri turi daug funkcijų įskaitant perskambinimo paslaugą, sąveiką su klientais ir pranešimų paruošimą. Prieinama nemokama demonstracija.
„WordPress“ kontrolinio sąrašo įskiepis
Naudodami WP kontrolinio sąrašo įskiepį, galite sumažinti atmetimo rodiklį, padidinti svetainės lankomumą, gerinti prekės ženklo žinomumą ir patobulinti naudotojų patirtį. Sukurti kontrolinį sąrašą yra paprasta ir jį galima naudoti pasirinktoje temoje. Padarykite darbų sąrašą WP administratoriaus skydelio pagalba: sukurti kontrolinį sąrašą, nukopijuoti trumpąjį kodą, įklijuoti ir paskelbti.
Šiame tekste aptariama internetinė rinkodara, verslo privalumai socialinių tinklų naudojimo, taip pat pateikiami atsakymų šablonai į paplitusius produktų ir paslaugų klausimus per socialinius tinklus. Šioje kalboje taip pat pateikiami populiariausi klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai ir kainų skaičiuoklės.