Problemos bilietas

Kas yra problemos bilietas?

Problemos bilietas – tai pagalbos prašymas, iš kompiuterinės pagalbos paslaugų valdymo sistemos. Tai taip pat gali būti vadinama problemų sekimo sistema, problemų bilietų sistema arba aptarnavimo bilietu.

Tai kompiuterinė sistema, valdanti ir registruojanti pagalbos prašymų ar problemų sąrašus, organizuojamus pagal paslaugų teikėjo poreikius. Problemų bilietų sistema dažnai yra susieta su duomenų baze, kurioje yra klientų informacija, produktai ir įprastų problemų sprendimai.

Gavus naują užklausą, bilietai sukuriami arba atidaromi, o tikslas yra į ją atsakyti, pateikiant praneštos problemos sprendimą.

LiveAgent twitter ticket

Frequently asked questions

Kas yra problemos bilietas?

Problemos bilietas yra klientų pagalbos prašymas. Jį seka klientų aptarnavimo sistema. Klientas gali pateikti užklausą bet kokiu prieinamu būdu (el. paštu, socialiniais tinklais, per formą ar tiesioginį pokalbį internetu).

 

Kokie yra problemų bilietų tipai?

Problemų bilietai gali būti susiję su klausimais apie prekes ar paslaugas prieš perkant, pateikiant skundą po pirkimo, pranešant apie kliento naudojamo produkto ar paslaugos trūkumą.

 

Ar „LiveAgent“ galima laikyti problemų sprendimo bilietų sistema?

„LiveAgent“ gali būti laikoma pranešimų apie klaidas sistema. Tai leidžia agentams atsakyti į užklausas, padėti klientams spręsti jų problemas ir automatizuoti darbą.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Expert note

Problemos bilietas – klientų pagalbos prašymas, sekamas klientų aptarnavimo sistema. Tai atlieka pagrindinį vaidmenį organizuojant ir tvarkant klientų užklausas bei problemų sprendimą.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Bilietų sistema yra aptarnavimo tarnybos dalis, kuri palengvina klientams gauti pagalbą. Ji padeda jūsų klientų aptarnavimo darbuotojams išlikti organizuotiems.

IT bilietų sistema

Bilietų sistema yra internetinė programinė įranga, kuri organizuoja ir tvarko klientų užklausas iš įvairių kanalų. Tai leidžia tvarkyti bilietus automatiškai ir naudoti bet kuriuo komunikacijos formatu. Tas pats principas taikomas ir bilietų tvarkymo sistemai, kuri automatiškai seką ir konvertuoja visus klientų problemas į bilietais. Svarbu vertinti kiekvieną bilietą atskirai, kurti pagalbos centrą pagal klientų patirtį ir bendrauti su klientais sąžiningai.

Užklausos teikėjas yra patalpinamas tarp kitų pagalbos tarnybos klientų. Iš esmės, visi bilietai turi būtinuosius duomenis.

Užklausos pateikėjas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Yra paminėtas įmonės naujas LiveAgent prietaisų skydelis naujiems vartotojams, o tekste taip pat yra nuorodų į kontaktus ir socialinius tinklus.

Aptarnavimo bilietas yra užklausa, gauta iš bilietavimo sistemos. Kiekvienas sukurtas bilietas turi savo unikalų ID. Aptarnavimo bilietas lieka atviras, kol nėra išsprendžiamas.

Aptarnavimo bilietas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis įvairias sprendimų paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė siūlo mokymosi išteklius ir šablonus, taip pat yra analizės ir integracijos funkcijos. Naudotojai gali gauti naujausias naujienas per naujienlaiškį ir prisijungti prie pasirinktų socialinių kanalų. LiveAgent ieško sprendimų, kaip geriau pertvarkyti paslaugas naujiems vartotojams.

Nustatykite prioritetus konkrečioms klientų užklausoms naudodami mygtuką „išspręsti“, kuris rūšiuoja bilietus ir nustato jų prioritetus pagal gavimo laiką ir SLA.

Mygtukas „Išspręsti“

Tekste aprašoma, kaip naudoti programą "LiveAgent" klientų aptarnavimui ir kaip sumažinti bilietų apkrovą per klientų portalus ir žinių bazę. Taip pat pateikiami "LiveAgent" integracijos variantai, mokymosi ir pagalbos portalai, el. pašto ir telefonų aptarnavimas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai