Kas yra galutinis vartotojas?
Galutiniai vartotojai yra tie žmonės, kurie yra atsakingi už klientų užklausų generavimą iš bet kokio šaltinio, pvz., pagalbos centro, „Facebook“, el. pašto ir kt.
Klientai taip pat vadinami galutiniais vartotojais, nes jie naudoja produktą po to, kai jis buvo sukurtas ir parduotas. Galutinis vartotojas gali būti asmuo arba organizacija.
Frequently asked questions
Kas yra galutinis vartotojas?
Galutinis vartotojas yra asmuo, kuris galiausiai naudoja arba ketina naudoti įsigytą produktą ar paslaugą. Galutiniai vartotojai skiriasi nuo vartotojų, tokių kaip sistemos administratoriai, duomenų bazių administratoriai, technologijų ekspertai ir kūrėjai, nes jie neturi techninių įgūdžių. Tai visi tie žmonės, kurie teiraujasi apie klientų aptarnavimą.
Koks yra galutinio vartotojo vaidmuo?
Galutinio vartotojo užduotis yra surasti klaidas ar trūkumus, kurių programuotojai ir turintys specialių žinių negali atsekti. Be to, galutiniai vartotojai gerai supranta, kokius patobulinimus galima atlikti siekiant suteikti pridėtinės vertės gaminiams. Dėl to produktai ir paslaugos gali būti tobulinami, o galimas klaidas galima pastebėti daug greičiau.
Ar galite patikrinti, kas yra galutinis „LiveAgent“ vartotojas?
Norėdami patikrinti, kas yra galutinis vartotojas, galite tai padaryti „LiveAgent“ skydelyje. Ten, šalia atskirų bilietų sąrašo, rasite informaciją apie esamus naudotojus. Galite reguliariai sekti kiekvieno naudotojo istoriją.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei
Ladek.com siūlo savo įmonės kompiuterio pavadinimo naudojimo naudą, įskaitant produkto naujienų ir reklaminių pasiūlymų siuntimą, nemokamą paskyrą ir duomenų perdavimą per mašiną. Taip pat siūlomi paslaugų patobulinimai, tokie kaip atsakymų šablonai, bilietų srautas ir duomenų saugumas.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.
LiveAgent yra platforma, kuri siūlo klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Jie siūlo paruoštus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie padeda atsakyti į pasikartojančias klientų užklausas. LiveAgent prisitaiko prie skirtingų pramonės poreikių, o nemokamas bandymas siūlomas 7 arba 30 dienų. Turi įvairių būdų pagerinti klientų patirtį, sumažinti atsakymo laiką ir bilietų apimtį. Juos taip pat galima integruoti į kitas programinės įrangos sistemas.
Ieškote tinkamos „Bold360“ alternatyvos?
LiveAgent siūlo programinį paketą, kuriame yra įvairių klientų bendravimo formų. Universalioje darbuotojų darbo vietoje yra patikima bilietų valdymo sistema, sujungianti visą bendravimą su klientais į vieną universalią pašto dėžutę. Reikia susieti el. pašto paskyras bei socialinius tinklus ir nustatyti skambučių centrą su vaizdo pokalbių parinktimis. Yra žinių bazė, kuri yra naudinga, kad kuo geriau išnaudotumėte „LiveAgent“ siūlomas galimybes.