Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimo vadybininkas

Kas yra klientų aptarnavimo vadybininkas?

Klientų aptarnavimo vadybininkas yra asmuo, atsakingas už klientų aptarnavimo skyrių. Šis asmuo turi daug pareigų, tokių kaip strategijų, užduočių, paslaugų politikos ir standartų nustatymas, klientų aptarnavimo personalo motyvavimas ir vadovavimas jam.

Klientų aptarnavimo vadybininkai turi apmokyti klientų atstovus teikti geriausią pagalbą, užmegzti lojalius santykius su klientais ir turėti puikių žinių apie produktus ir paslaugas. Jie turi analizuoti duomenis, kurti ataskaitas ir taip pat turi tam tikrų finansinių įsipareigojimų. Taigi, klientų aptarnavimo vadybininkas turi būti kantrus, nusimanantis IT srityje, draugiškas, gebantis dirbti esant spaudimui.

DUK

Kas yra klientų aptarnavimo vadybininkas?

Klientų aptarnavimo vadybininkas, taip pat žinomas kaip klientų aptarnavimo vadovas, yra asmuo, kuriam rūpi, ar klientai ir potencialūs įmonės klientai yra patenkinti. Jo užduotys visų pirma apima puikaus klientų aptarnavimo užtikrinimą, rūpinimąsi aptarnavimo komanda, taip pat sprendimų, kurie pagerintų šią paslaugą, kūrimą.

Kokios yra klientų aptarnavimo vadybininko pareigos?

Klientų aptarnavimo vadybininko pareigos apima visapusišką klientų aptarnavimo užtikrinimą įmonėje. Kad pasiektų šį tikslą, vadybininkas turėtų efektyviai deleguoti kai kurias klientų užklausas tam skirtai komandai, tvarkyti klientų paskyras, taip pat atsakyti į skambučius ir el. laiškus. Jis taip pat turėtų įrašyti agentų ir klientų sąveiką bei turėti konkrečius atliktų veiksmų įrašus. Taip pat nepaprastai svarbu užmegzti ryšius su darbuotojais ir rūpintis jų tobulėjimu.

Ar galima pridėti klientų aptarnavimo vadybininką „LiveAgent“ programoje?

„LiveAgent“ neturite klientų aptarnavimo vadybininko vaidmens, tačiau asmuo, gavęs šį vaidmenį, gali turėti daugiau nei privilegijų nei agentas. Jam verta skirti administratoriaus arba savininko vaidmenį (priklausomai nuo įmonės poreikių ir politikos). Tada jis galės tinkamai valdyti komandą ir duomenis.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai