Išbandyti

El. laiško persiuntimas

Kas yra el. pašto persiuntimas?

El. pašto persiuntimas leidžia persiųsti el. laišką iš savo domeno el. pašto adreso į kitą el. pašto adresą. Pavyzdžiui, galite naudoti savo asmeninį el. pašto adresą (vardas@domenas.com), norėdami persiųsti bet kokį el. laišką į savo „Gmail“, „Hotmail“ ir pan.

El. laiškų persiuntimas taip pat naudojamas el. laiškams peradresuoti į tam tikrą el. pašto adresą. Tai naudinga verslininkams, turintiems kelias el. pašto paskyras. Skirtingiems klientams gali būti suteikti skirtingi el. pašto adresai. Klientai galės skaityti el. laišką viename serveryje, nors jie ir būtų siunčiami skirtingais el. pašto adresais. Tai padės išvengti el. laiškų antplūdžio pašto dėžutėje.

Frequently asked questions

Kaip veikia el. pašto persiuntimas?

El. pašto persiuntimas – tai el. laiško, kuris buvo pristatytas konkrečiu adresu, pakartotinis siuntimas vienam arba daugiau el. pašto adresų. Taigi, el. laiškas patenka į naują paskirties vietą. Šis terminas taip pat naudojamas perkeliant el. laiškus serveryje.

Koks yra el. pašto persiuntimo vaidmuo?

El. laiško persiuntimo tikslas – greitai perduoti pilną žinutę asmeniui, kuris turėtų ją perskaityti, kuriam reikalingi šie duomenys arba turi būti suteikta atitinkama informacija. Persiųsdami el. laišką galite matyti visą susirašinėjimą.

Ar „LiveAgent“ siūlo el. pašto persiuntimo funkciją?

„LiveAgent“ siūlo el. pašto persiuntimą. Tai svarbus kiekvieno agento darbo palengvinimas, kurio dėka sukuriami bilietai kiekvienam klientui. Juos galima lengvai peradresuoti atskiriems agentams ir tai užtikrina komunikacijos tęstinumą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai