Kas yra bilieto stebėtojas?
Dažnai norite matyti atsakymo į bilietą eigą, net jei jis buvo priskirtas konkrečiam agentui ar skyriui. Taip gali atsitikti daugelyje situacijų, pavyzdžiui, kai bilietą sukūrė VIP klientas, arba reikia pasitikrinti, kaip naujam darbuotojui sekasi su bilietais.

Frequently Asked Questions
Ką reiškia bilieto stebėtojas?
Bilieto stebėtojas – asmuo, kuris seka konkretaus bilieto eigą, bet už jį neatsako. Jis gauna pranešimą, kai įvyksta atnaujinimas, pvz., atsakymas į bilietą arba būsenos pasikeitimas.
Kodėl turėtumėte stebėti bilietus?
Bilietų stebėjimu verta naudotis, kai bilietą sukūrė, pavyzdžiui, VIP klientas, arba reikia pasitikrinti, kaip naujam darbuotojui sekasi su bilietais, ar tiesiog reikia kontroliuoti konkretų bilietą.
Ar „LiveAgent“ teikia bilietų stebėjimo funkciją?
„LiveAgent“ siūlo bilietų stebėjimo funkciją. Nurodytas bilietas gali būti susietas su konkrečiu agentu arba visu skyriumi.
Eksperto pastaba
Jei norite stebėti bilieto eigą, bet neprisiimti atsakomybės už jį, bilieto stebėtojas yra jums. Jis informuos apie būsenos pasikeitimus.

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.