Kas yra bilieto stebėtojas?
Dažnai norite matyti atsakymo į bilietą eigą, net jei jis buvo priskirtas konkrečiam agentui ar skyriui. Taip gali atsitikti daugelyje situacijų, pavyzdžiui, kai bilietą sukūrė VIP klientas, arba reikia pasitikrinti, kaip naujam darbuotojui sekasi su bilietais.
Frequently asked questions
Ką reiškia bilieto stebėtojas?
Bilieto stebėtojas – asmuo, kuris seka konkretaus bilieto eigą, bet už jį neatsako. Jis gauna pranešimą, kai įvyksta atnaujinimas, pvz., atsakymas į bilietą arba būsenos pasikeitimas.
Kodėl turėtumėte stebėti bilietus?
Bilietų stebėjimu verta naudotis, kai bilietą sukūrė, pavyzdžiui, VIP klientas, arba reikia pasitikrinti, kaip naujam darbuotojui sekasi su bilietais, ar tiesiog reikia kontroliuoti konkretų bilietą.
Ar „LiveAgent“ teikia bilietų stebėjimo funkciją?
„LiveAgent“ siūlo bilietų stebėjimo funkciją. Nurodytas bilietas gali būti susietas su konkrečiu agentu arba visu skyriumi.
Expert note
Jei norite stebėti bilieto eigą, bet neprisiimti atsakomybės už jį, bilieto stebėtojas yra jums. Jis informuos apie būsenos pasikeitimus.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistema yra naujoviška programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir skirstyti klientų aptarnavimo prašymus lengvai tvarkomu srautu. Tai padeda klientams mėgautis geresne aptarnavimo patirtimi, o įmonės pelningumui - padidinti pajamas ir pasitikėjimą. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Bilietų sistema gali padėti organizuoti didelius užklausų kiekius centralizuotoje sistemoje, sujungti sąveikas į vieną giją ir padidinti bendrą klientų pasitenkinimą.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.