Kas yra bilieto stebėtojas?
Dažnai norite matyti atsakymo į bilietą eigą, net jei jis buvo priskirtas konkrečiam agentui ar skyriui. Taip gali atsitikti daugelyje situacijų, pavyzdžiui, kai bilietą sukūrė VIP klientas, arba reikia pasitikrinti, kaip naujam darbuotojui sekasi su bilietais.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia bilieto stebėtojas?
Bilieto stebėtojas – asmuo, kuris seka konkretaus bilieto eigą, bet už jį neatsako. Jis gauna pranešimą, kai įvyksta atnaujinimas, pvz., atsakymas į bilietą arba būsenos pasikeitimas.
Kodėl turėtumėte stebėti bilietus?
Bilietų stebėjimu verta naudotis, kai bilietą sukūrė, pavyzdžiui, VIP klientas, arba reikia pasitikrinti, kaip naujam darbuotojui sekasi su bilietais, ar tiesiog reikia kontroliuoti konkretų bilietą.
Ar „LiveAgent“ teikia bilietų stebėjimo funkciją?
„LiveAgent“ siūlo bilietų stebėjimo funkciją. Nurodytas bilietas gali būti susietas su konkrečiu agentu arba visu skyriumi.
Expert’s note
Jei norite stebėti bilieto eigą, bet neprisiimti atsakomybės už jį, bilieto stebėtojas yra jums. Jis informuos apie būsenos pasikeitimus.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir palaiko 43 kalbas. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Bilieto gija yra tas pats, kas bilietas, ir visi agentai turi prieigą prie gijų su bilietais. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų.
"LiveAgent" siūlo pagalbos programinę įrangą su 170 funkcijų, įskaitant prisijungusių lankytojų sekciją. Aptariama LiveAgent platforma, teikianti įvairias funkcijas klientų užklausų ir duomenų valdymui. Taip pat pateikiami populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai. Bendradarbiaukite su „LiveAgent“ nemokamam bandomajam.