„Virtual Global Phone“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Virtual Global Phone“?
„Virtual Global Phone“ teikia virtualius vietinius telefono numerius daugiau nei 60 šalių, kuriuos paprasta naudoti už minimalią kainą. Kadangi bendrovė turi savo operatoriaus klasės infrastruktūrą ir strategines partnerystes (pvz., „LiveAgent“), ji gali teikti: „aukštos kokybės paslaugas su efektyviais tarifais ir neprilygstama balso įrašo kokybe“.
Kaip prijungti „Virtual Global Phone“ prie „LiveAgent“?
Štai trumpa instrukcija:
1. Gaukite VoIP numerį iš „Virtual Global Phone“
2. Prisijunkite į „LiveAgent“
3. Paspauskite Configurations
4. Eikite į Call – Numbers – Create (+ mygtukas)
5. Suraskite Virtual Global Phone
6. Įrašykite reikiamą informaciją
7. IŠSAUGOKITE
Kiek kainuoja „Virtual Global Phone“ integracija į „LiveAgent“?
Integracija yra NEMOKAMA. Už VoIP numerio prijungimą prie „LiveAgent“ skambučių centro nėra jokių papildomų mokesčių. Tiesiog prisijunkite ir sekite mūsų paprastas VoIP integravimo instrukcijas.
Kokie „Virtual Global Phone“ privalumai?
- daugybė funkcijų
- aukščiausi saugumo standartai
- konkurencingos kainos
- prieinamumas iš daugiau nei 60 šalių
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „Virtual Global Phone“?
„Virtual Global Phone“ yra telekomunikacijų bendrovė, kuri taip pat teikia ir VoIP paslaugas.
Kas yra „LiveAgent“?
„LiveAgent“ yra pagalbos tarnybos programinė įranga, leidžianti jūsų klientų aptarnavimui valdyti visus užklausas iš vienos vietos. Valdomi kanalai: socialiniai tinklai, tiesioginiai pokalbiai, skambučių centras, el. paštas ir kt.
Kokie yra VoIP privalumai?
„VoIP“ leidžia įmonėms aptarnauti savo klientus visą parą, nes turėdamos VoIP numerį jos gali lengvai naudoti įvairius įrenginius. Tai ekonomiškai efektyvus pasirinkimas, galintis pagerinti klientų patirtį.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.