Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Virtual Global Phone“

Kas yra „Virtual Global Phone“?

„Virtual Global Phone“ teikia virtualius vietinius telefono numerius daugiau nei 60 šalių, kuriuos paprasta naudoti už minimalią kainą. Kadangi bendrovė turi savo operatoriaus klasės infrastruktūrą ir strategines partnerystes (pvz., „LiveAgent“), ji gali teikti: „aukštos kokybės paslaugas su efektyviais tarifais ir neprilygstama balso įrašo kokybe“.

Kaip prijungti „Virtual Global Phone“ prie „LiveAgent“?

Štai trumpa instrukcija:

1. Gaukite VoIP numerį iš „Virtual Global Phone“

2. Prisijunkite į „LiveAgent“

3. Paspauskite Configurations

4. Eikite į Call – Numbers – Create (+ mygtukas)

5. Suraskite Virtual Global Phone 

6. Įrašykite reikiamą informaciją

7. IŠSAUGOKITE

Kiek kainuoja „Virtual Global Phone“ integracija į „LiveAgent“?

Integracija yra NEMOKAMA. Už VoIP numerio prijungimą prie „LiveAgent“ skambučių centro nėra jokių papildomų mokesčių. Tiesiog prisijunkite ir sekite mūsų paprastas VoIP integravimo instrukcijas.

Kokie „Virtual Global Phone“ privalumai?

  • daugybė funkcijų
  • aukščiausi saugumo standartai
  • konkurencingos kainos
  • prieinamumas iš daugiau nei 60 šalių

Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!

Try it right now

DUK

Kas yra „Virtual Global Phone“?

„Virtual Global Phone“ yra telekomunikacijų bendrovė, kuri taip pat teikia ir VoIP paslaugas.

Kas yra „LiveAgent“?

„LiveAgent“ yra pagalbos tarnybos programinė įranga, leidžianti jūsų klientų aptarnavimui valdyti visus užklausas iš vienos vietos. Valdomi kanalai: socialiniai tinklai, tiesioginiai pokalbiai, skambučių centras, el. paštas ir kt.

Kokie yra VoIP privalumai?

„VoIP“ leidžia įmonėms aptarnauti savo klientus visą parą, nes turėdamos VoIP numerį jos gali lengvai naudoti įvairius įrenginius. Tai ekonomiškai efektyvus pasirinkimas, galintis pagerinti klientų patirtį.

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai