Partneris
Kas yra „Virtual Global Phone“?
„Virtual Global Phone“ teikia virtualius vietinius telefono numerius daugiau nei 60 šalių, kuriuos paprasta naudoti už minimalią kainą. Kadangi bendrovė turi savo operatoriaus klasės infrastruktūrą ir strategines partnerystes (pvz., „LiveAgent“), ji gali teikti: „aukštos kokybės paslaugas su efektyviais tarifais ir neprilygstama balso įrašo kokybe“.


Kaip prijungti „Virtual Global Phone“ prie „LiveAgent“?
Štai trumpa instrukcija:
1. Gaukite VoIP numerį iš „Virtual Global Phone“
2. Prisijunkite į „LiveAgent“
3. Paspauskite Configurations
4. Eikite į Call – Numbers – Create (+ mygtukas)
5. Suraskite Virtual Global Phone
6. Įrašykite reikiamą informaciją
7. IŠSAUGOKITE
Kiek kainuoja „Virtual Global Phone“ integracija į „LiveAgent“?
Integracija yra NEMOKAMA. Už VoIP numerio prijungimą prie „LiveAgent“ skambučių centro nėra jokių papildomų mokesčių. Tiesiog prisijunkite ir sekite mūsų paprastas VoIP integravimo instrukcijas.
Kokie „Virtual Global Phone“ privalumai?
- daugybė funkcijų
- aukščiausi saugumo standartai
- konkurencingos kainos
- prieinamumas iš daugiau nei 60 šalių
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Frequently asked questions
Kas yra „Virtual Global Phone“?
„Virtual Global Phone“ yra telekomunikacijų bendrovė, kuri taip pat teikia ir VoIP paslaugas.
Kas yra „LiveAgent“?
„LiveAgent“ yra pagalbos tarnybos programinė įranga, leidžianti jūsų klientų aptarnavimui valdyti visus užklausas iš vienos vietos. Valdomi kanalai: socialiniai tinklai, tiesioginiai pokalbiai, skambučių centras, el. paštas ir kt.
Kokie yra VoIP privalumai?
„VoIP“ leidžia įmonėms aptarnauti savo klientus visą parą, nes turėdamos VoIP numerį jos gali lengvai naudoti įvairius įrenginius. Tai ekonomiškai efektyvus pasirinkimas, galintis pagerinti klientų patirtį.
LiveAgent yra alternatyva Customerly. Tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų ir integracijų. LiveAgent yra prieinamas 24/7 ir suteikia puikų aptarnavimą ir įdiegimo pagalbą. Daugelis klientų jį laiko geriausia aptarnavimo priemone. Be to, LiveAgent siūlo mokymus, tinklaraščius, internetinius seminarus ir kainų skaičiuokles.
LiveAgent yra verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio programa siūlo klientų aptarnavimą, skundų valdymą ir kt. Galite integruoti ją su Zapier ir valdyti savo el. pašto kampanijas. Tai patikima klientų savitarnos platforma 2022 metais. Viber pagalbos centro kontaktai ir mokymosi galimybės taip pat pateikiami.
„TelefonBG“ yra VoIP paslaugų teikėjas, padedantis skambučių centrams paversti telefono ryšį bilietų srautu. „LiveAgent“ ir „TelefonBG“ integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas, taip pat „TelefonBG“ teikia daugybę funkcijų, palaikomų įrenginių ir įrankių, kurie palengvina skambinimą. Integracijos procesas yra paprastas ir trunka vos kelias minutes. „TelefonBG“ paslaugos teikiamos daugiau nei 60 šalių.
Tekste aprašoma įvairi programinė įranga ir paslaugos, kurios būtų naudingos klientų aptarnavimo ir informacijos valdymo srityse. LiveAgent įrankio demonstracija siūloma nemokamai. Įmonė siūlo duomenų migraciją ir sujungimo galimybes. Galima sekti sistemos būklę ir pasiūlyti patobulinimų. Taip pat yra informacija apie partnerius ir klientų atsiliepimus, o prenumeruojant naujienlaiškį gaunama informacija apie atnaujinimus ir nuolaidas.